welk merk broek (peuter) valt smal?

hai meiden…



mijn jochie heeft weer eens een groeispurt te pakken en alle broeken die voorheen prima paste om de taile passen nu ineens niet meer.de broeken van hem zo van zijn gat naar beneden :shock:



nu wil wat nieuwe broeken halen,maar alles is veels te wijd.mijn jochie is tenger van zichzelf nml.de lengte klopt wel ,maar om de taile zijn ze veels te wijd…



wie heeft de gouden tip? :smiley:

C&A en hema kon ik met die leeftijd het beste slagen voor broeken voor Sebastiaan.

Tegenwoordig bij WE, alvast voor de toekomst :wink:



Groetjes,

Heleen

Ik vind Vingino mooi slank en getailleerd vallen en Imps en Elfs ook… :inlove:

Esprit, met knoopsgatenelastiek?

Name it! :thumbup:

C&A, Esprit en Mexx vanaf maat 92 zijn meestal de enige broeken die mijn superslanke meisje passen…

vingino en hema :thumbup:

@Matsjo wrote:

Name it! :thumbup:


Helemaal mee eens…

@Matsjo wrote:

Name it! :thumbup:




Die zijn hier echt te wijd :frowning: .



Hier vooral fan van Noppies en Dirkje, die vallen perfect! :thumbup:

@Matsjo wrote:

Name it! :thumbup:




:thumbup:

Maar die hebben wel verschillende modellen.

Onze jongste heeft er 2 van en die zitten echt perfect.

Weet nog dat we bij de middelste een keer een broek hadden van de hema en ik hem optilde en de broek achterbleef op het aankleedkussen… ‘iets’ te wijd dus :lol:

een dappersnapper gebruiken. die trekt elk broekje, met riemslusjes, als het ware strak naar achter. heel handig en werkt als een trein. even googlen op dappersnapper

@musje wrote:

een dappersnapper gebruiken. die trekt elk broekje, met riemslusjes, als het ware strak naar achter. heel handig en werkt als een trein. even googlen op dappersnapper




krijg je dan niet precies hetzelfde met een eigelijk te wijde broek met knoopsgaten elastiek?!?

Zo’n lelijk rimpelbroekje dat bij de benen nog steeds veels te wijd zit?



Want vrijwel alle merken hebben tegenwoordig wel knoopsgaten elastiek, maar als het hele model te wijd is dan maakt dat elastiek ook niks meer uit vind… dan zit er geen model meer in.

Alles van Name it is hier ook te wijd… Ik denk dat het er ook een beetje van af hangt hoe smal je smalle kindje is :wink:



Die van mij is 12.7 kg bij 98 cm en name it kan ze dus echt niet aan… C&A jeans kan ze aan, met de elastiek helemaal aangetrokken, zelfde met Esprit en Mexx…



Maar bijvoorbeeld H&M, daarbij zakt de broek zelfs nog van haar billen als ik de elastiek aantrek EN er een riem bij doe… Ik had vandaag een broek voor haar, maat 86, zonder elastiek. Ik trok m haar aan en hij zakte zo weer op de grond. :shifty:



En inderdaad, met elastiek helemaal aangesnoerd vind ik er ook niet uit zien… maar je moet wat he… Kaylee moet voor haar lengte echt maat 98 hebben, maar dan is alles gewoon veel en veel te wijd.

@Matsjo wrote:

Name it! :thumbup:




Hier ook zo’n gespierde spijker. Name it en Hema vallen hier het mooist.

Hier ook een jongen met een smal kontje, en heeft nu ook een groeispurt gehad maar goed de merken die bij hem mooi en smal vallen zijn Esprit, C&A en Name-It/Exit.

Heb net toevallig deze week nog een leuk broekje bij C&A gehaald voor onder de 10 euro en die zit hem perfect :slight_smile:

NAME-IT valt juist wijd vind ik!!



Want ik heb hier heel veel van NAME-IT omdat ze juist wat te dik is en veel broeken in de taille te strak zijn.



Maar het verschilt wel per model dus misschien hebben zij dan juist echt wel voor alle kinderen wat :think: .



Hema past hier echt niet :wink: Dus dat zal :thumbup: zijn voor jou :mrgreen: .

Name -it, model STICKS. Geen slimfit, maar echt wel smal. En ze kosten maar 14,95 dus ze mogen er van mij gaten invallen. Prima, speel-schoolbroek :thumbup:

Definitely Vingino :inlove: :thumbup:

Ik vind noppies vrij smal vallen

Name-it vind ik ook smal vallen