welk merk broek (peuter) valt smal?

eager beaver valt smal! :thumbup: Hier zijn de Vingino’s te wijd, EB is het enige dat past.

name it is juist geen optie want die valt bij floris juist van zijn lekkere bibsje af :lol: ook om de benen valt die veel te wijd.



de kleren van c&a vallen over het algemeen wel klein dacht ik zo idd…ik zal eens even kijken naar de merken die hier door jullie werden aangedragen…



alvast bedankt hoor :-*

Hier ook name it bij onze garnaaltje :oops:



Ook met het knoops elastiek?

bfc babyface :think: ?



Isa heeft ook een smal lijfje, en die broekjes staan haar mooi. Wel elastiek aantrekken inderdaad.



Noppies valt ook mooi voor haar. Mexx en Esprit zijn te wijd (mexx heeft ook vaak geen verstelbare band). Nu heeft ze trouwens een hema broekje aan wat mooi valt

TumbleNdry valt heel smal. Mexx ook trouwens.

Het wil per merk ook nog wel eens verschillen of het babymaten of peutermaten zijn… De babymaten van mexx vind ik grooooot, terwijl de peutermaten juist smal zijn (de longsleeves en zo dan, de broeken van mexx heb ik eigenlijk nooit). Esprit passen alleen de broeken hier met elastiek, de rest ook niet… C&A past vrijwel altijd (de peutermaten), dat palomino valt smal… Weet niet wat de jongensvariant is van palomino eigenlijk.



Ik weet nog dat ik zo baalde toen Kaylee zindelijk was (voor haar kleding dan). Was het kleine beetje vulling wat ze dankzij de luier had, ook weg :roll: Toen paste er opeens helemaal niets meer.



Blij dat het straks weer voorjaar/zomer is, dan kunnen de korte broeken en capri’s weer… En dan valt het ook niet zo op als die in maat kleiner zijn dan eigenlijk bedoeld… Een korte broek is ook als hij korter is nog een korte broek haha. Terwijl een te korte lange broek er niet uit ziet :wink:

eager beaver valt smal.



Vingino juist weer niet want mijn zoonje van 2 zijn dit de enige broeken die hij wel aankan in maatje 116,de rest van de broeken zitten veelste strak.



Hij weegt dan ook 21,7 kilo dus is erg flink voor zijn 2 jaar.



Vooral de h&m enzo vallen erg smal.



Vingino heb je dus smalle maar ook brede modellen van.



Suc6 met shoppen.

Ik heb 2 smalle kinderen. Het beste zitten Mexx, Esprit, de skinny jeans van WE en H&M en een enkele Vingino en Name it. Hema en gewone H&M broeken zijn niet om aan te zien. Vaak zie ik in de winkel al of het wat is of niet. Broeken en rokken zonder knoopsgatelastiek kunnen hier gewoon niet.

Broekjes kopen met verstelbare tailleband :thumbup:

Milan is ook smal en draagt alleen verstelbare broeken van h&m en mexx.

volgens mij hangt het ook nog van de bouw van je kindje af… want je kan een kindje hebben met hele smalle pootjes dat nog wel zo’n lekker spekbuikje heeft waar een broek wel op blijft hangen, maar dan van die flodderpijpjes :lol:

En je hebt ook kindjes die geen billen en een smal buikje hebben met een stel zuurkoolstampertjes… dan kan het in de taille wel goed zitten, maar dan zit het veels te strak om de beentjes.



Maar uiteindelijk vind ik ook binnen elk merk zijn er gewoon verschillende modellen.



Voor de oudste (5,5) haal ik vrij veel broeken bij de C&A en als je daar verkeerd grijpt heb je dus een veeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te grote broek. Blijken ze dus sowieso 2 breedtes in het assortiment te hebben :lol: en wij moeten dus de smalle dan wel gewone hebben en niet die brede. Dan loopt mijn kleuter ook met de broek op de grond (want te ver aan trekken krijg je zo’n pofbroek van, ziet er niet uit :oops: )