Welk merk billendoekjes?

@GroeneVrouw wrote:

Wat ik me afvraag… zijn er (behalve ik dan :roll: ) helemaal geen mensen die geen billendoekjes gebruiken maar gewoon een washandje of iets anders? Of zijn ze er wel maar posten ze hier gewoon niet :think: ?




Alleen de eerste paar weken, tot M&M ongeveer 6-7 weken waren.



Vind het smerig om de hele tijd washandjes uit te moeten spoelen eigenlijk.



Overigens gebruik ik 2 tot 3 doekjes per keer. Ook bij enorme poepbroeken…

Gebruik voor de nieuwe baby zusje Zwitsal, en voor Kevin vaak Bumblies van Jumbo …

Maar toen Kevin baby was, ook Zwitsal …



En nu niets meer voor Kevin, hij is zindelijk :dance: :dance: :dance:

Dus nu grote mensen wc-papier :stuck_out_tongue:

etos huismerk: super en idd hele leuke aanbiedingen :thumbup:



ik heb die eco-doekjes geprobeerd maar die vond ik veel te droog en stinken :o :sick:



met een washandje? neeejjj die moet je uitspoelen, wassen op hoge temperatuur en dan ook nog in de droger…en dat vind ik veel te veel en eenvies gedoe en is effectief echt niet mileu bewuster.



pieren met bodymilk op een wattenschijfje terwijl mn wurm ligt te draaien in zn poepbroek…nee, ik ben al blij dat ik 1 hand vrij heb om zijn benen en handen :roll: vast te houden en de doekjes niet teveel tegenwerken bij het uit het pak trekken…



met 2/3 doekjes red ik het hier echt niet…het zit vaak tot halverweg z’n rug en benen :roll: :sick: -terwijl hij dus nooit langer dan 3 minuten met een volle broek loopt-

dus ik ga er na het poetsen met billendoekjes met een vochtig washandje van zwitsal achteraan :thumbup: