Welk merk billendoekjes?

ik ben natusan fan haal altijd de aanbieding van 6 pakken voor 9,50 a 10,-

:thumbup:

Ik koop altijd een 6-pack voor een tientje. Is elke maand wel in de aanbieding. De doekjes van Pampers bevallen mij het beste en ik heb toch wel veeeeeeeeeeeel geprobeert…

Pampers vonden we stinken, we hebben nu al 2 keer zo’n bewaardoos van Zwitsal aangeschaft, zo’n grote gele box met megaveel pakken. Die bevallen ons het beste!

De eerste tijd hebben we de Zwitsal doekjes gebruikt, nu al een hele poos de doekjes van Pampers. Van etos gebruiken we alleen de reisverpakkingen voor in de tas.



Misschien ook maar eens de doekjes van de Hema uitproberen :think: .

pampers! :mrgreen: :thumbup:

thuis die van Lidl en onderweg (in luiertas) die van Aldi omdat die zo’n handig klepje hebben op de verpakking.



Ze kunnen er hier allebei tegen dus waarom duurdere kopen 8)



Ik gebruik ze trouwens ook voor handen en snoeten (en soms zelfs voor in huis of voor de kat :mrgreen: )

hier van alles wat in de aanbieding is, maar als pampers weer eens een leuke aanbieding heeft, word het die, want vind ze lekker makkelijk los te halen en een fijne dikte… zwitsal en andere merken blijven wel eens aan elkaar plakken bij me…



gr. Louise

die van de lidl (cien), de sensitive. :thumbup: :thumbup:

ik zweer bij die van Pampers… Blijven lekker vochtig en ruiken prima… Ik heb er minder doekjes per keer van nodig…



Mijn moeder gebruikt die van zwitsal en als ik Veron daar een keer moet verschonen dan heb ik 3-4x zoveel doekjes nodig…



gr patricia

Wat ik me afvraag… zijn er (behalve ik dan :roll: ) helemaal geen mensen die geen billendoekjes gebruiken maar gewoon een washandje of iets anders? Of zijn ze er wel maar posten ze hier gewoon niet :think: ?

Ok zal ook ff mijn mening erin gooien: natusan! Omdat deze zo lekker ruiken! :mrgreen: (ben een echte addict wat betreft Natusan haha) Dus als die in de aanbieding zijn (inderdaad zo’n grootverpakking) dan haal ik die binnen.



Maar nu zijn deze op en heeft vriendlief die van de kruidvat gehaald, ook prima denk ik…

Hema :thumbup: :thumbup:

Pampers sensitive, Yvan heeft een heel gevoelige huid en met deze doekjes geen problemen!

nou heb de etos doekjes in de aanbieding gehaald…ben benieuwd…

wij gebruikenwat er in de aanbieding is, ik heb 1 keer wat gehad waar ze vandaan kwamen weet ik niet maar vondt ze stinken, nu hebben we zwitsal, vindt ik te plakkerig en te veel geparfumeerd dus vindt ik ook niet zo fijn, we hebben ook al een keer bij etos de ik noem het maar bioligische diekjes gebruikt die stonken ook zo, tot nu toe vondt ik de pampers sensitive het best, maar we zijn nog niet uit getest :wink:





gr mel

Altijd die van de Pampers ik koop ze altijd in de aanbieding dus altijd een voorraadje liggen. Ik vind het lekker dat ze zo nat zijn, een hele vieze poepbroek kan ik af met twee doekjes dat lukt me echt niet met de doekjes van AH of Kruitvat of zo, die zijn mij te droog.

Ik gebruik wat er in de aanbieding is, Natusan, Zwitsal, pampers, AH huismerk…maakt ons niet uit. Ruikt allemaal lekker en al die stomme doekjes blijven toch aan elkaar plakken dus wat dat betreft :wink:

@GroeneVrouw wrote:

Wat ik me afvraag… zijn er (behalve ik dan :roll: ) helemaal geen mensen die geen billendoekjes gebruiken maar gewoon een washandje of iets anders? Of zijn ze er wel maar posten ze hier gewoon niet :think: ?






een washandje of één washandje… :think:

Ik gebruik zoveel doekjes daar kan denk ik geen washandje tegenop.

Ik gebruikte alleen washandjes als ze heel erge uitslag van doorkomende

tandjes had…

Eigen merk Aldi, ik heb van alles geprobeerd, maar deze ruiken naar mijn mening lekker en zijn handig en niet te nat. Er zit ook een makkelijk klepje op die goed afsluitbaar is. Zwitsal of pampers wel eens gebruiken maar dan alleen als ik ze krijg bij een aanbieding of van mijn moeder.



oja de doekjes van de aldi, komen er ook makkelijk per stuk eruit en niet met een hoop tegelijk.

ik gebruik eigelijk 2 merken , de pampers die zijn wat vochtiger die vind ik ideaal voor poepbillen , en de zwitsal zijn wat drogere doekjes en die gebruik ikook meestal , maar voor poepbilletjes vind ik de pampers het beste :thumbup: