Welk merk billendoekjes?

De titel zegt al genoeg denk ik…



Ben benieuwd hoe bv de ah billendoekjes of de etos eigenmerk billendoekjes bevallen…



en ook graag waarom jullie juist voor dat merk gaan… :mrgreen:

Ik gebruik altijd grote wattenschijfjes met wat Weleda babybodymilk erop… want geen chemische conderveringsmiddelen en dan is het huidje gelijk verzorgd… bevalt prima!

Ook handig op reis, gewoon een pakje wattenschijfjes mee en die fles…

Ik gebruik pampers sensitive, omdat



a) Ik nog 3 dozen heb staan :mrgreen:

b) Allebei mn kinderen heel gevoelig zijn en daar wel tegen kunnen. Wil straks wel n keer iets

anders proberen. Mn schoonzusje zweert bij ah doekjes

zwitsal, omdat ik daar een grote doos van had staan (is nu bijna op).

Had van iemand eigen merk van Lidl gekregen, maar die bevielen niet. Kwamen er niet makkelijk uit.



Als de voorraad op is, ga ik eigen merk AH proberen.

Hier kijk ik gewoon naar wat op dat moment in de aanbieding is… maar geen zwitsal… daar zit zoveel parfum in en daar kunnen Lotte’s billetjes niet zo goed tegen hebben we gemerkt :frowning:

etos, zijn goed vochtig, de lavendel versie is qua geur iets prettiger (aldus mijn man)



vaak leuke aanbiedingen (6 pakken voor 5 euro vorige week)

Ik gebruik altijd Huggies Pure en Nature Babycare. Deze doekjes hebben de minste ingrediënten en hebben niet zo een overheersende geur.

Pampers Sensitive…anders kapotte billen.

Etos eigen merk, voornamelijk om de leuke aanbiedingen. Inderdaad vorige week nog 12 pakken voor een tientje gekocht… :mrgreen:



Ik vind de Kruidvatdoekjes naar spiritus ruiken (alle Kruidvatproductern overigens, behalve de luiers) en Natusan Sensitive, kreeg ze uitslag van.



Wij houden het dus lekker bij Etos.

Ik heb ze van de lidl en bevallen goed hier.

Ik vind de Etos doekjes helemaal niet fijn. Zijn niet dik en vochtig genoeg. Hetzelfde geld voor die van de AH (die vind ik ook nog eens stinken). Het kruidvat idem al vind ik die weer lekker ruiken.



Mijn voorkeur gaat uit naar die van de Hema. Heerlijk dik en lekker vochtig. Ik koop ze altijd als ze daar in de aanbieding zijn. 6 voor 6 euro. Ook koop ik wel eens de pamper doekjes als ze in de aanbieding zijn. Die vind ik ook fijn.

natusan het liefst (want dat ruikt het lekkerste

en moeders wil ook wat!)

maar alleen als ze in de aanbieding zijn.



anders een sensitive product, maakt niet uit van welk merk

Ik ben niet merkvast en koop of in de aanbieding of gewoon huismerk van welke winkel dan ook als mijn voorraad op is.

Het enige wat ik wel weet is dat hier nooit meer de doekjes van zwitsal komen!

Binnen een dag had Thijmen rode billen…ander merk doekjes en het was weer over.



Het blijste word ik van die van de AH.

Ze ruiken lekker en thijmen kan er goed tegen.

Ik zweer bij die van het Kruitvat… Bij B’Elanna altijd gebruikt en nu bij Benthe weer…

Ik gebruik voor Sacha meestal die van etos omdat die vaak leuke aanbiedingen hebben en omdat deze vaak wel loslaten en met andere merken heb ik vaak heel veel doekjes tegelijker tijd.

Hema :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Als het maar sensitive is.

En eigenlijk vooral pampers en zwitsal omdat die vaak van die grote dozen hebben met 6 of 10 pakken erin. Dan heb ik een voorraadje…

Ik gebruik ook die van de Kruidv*t. En dan de lavendel versie, omdat dat lekkerder ruikt, vind ik!



Is ook goed voor je portemonnee!!! :lol:



liefs

daffie

ga eigenlijk de aanbiedingen af. Maar vorige keer had ik 2 dozen (12 pakjes) voor 10 euro gehaald, deze zijnbijna op, en nou was die aanbieidng weer. Dus tja een poos al aan etos. Bevalt prima.