welk kind eet mosselen?

Vandaag hadden we het idee om een heerlijk knus en gezellig mosselen te gaan eten. Omdat dit voor Joost de eerste keer zou zijn hadden we bedacht de mosselen zonder gorgonzola te bereiden. Dit doen we er normaal wel in. Gewoon simpel met mosselkruiden dus…

Maar zoals iedereen me al voorspelde ontleedde hij het ding maar piekerde er niet over om hem in zijn mond te steken…

Nu vroeg ik me af; zijn er eigenlijk wel kinderen die mosselen wel waarderen… :think:

mijn dochter eet graag mosselen

vanaf ze 1 jaar was

ze vindt ze heerlijk

ik waardeer ze zelf nog niet eens…Hubbie is er 1x goed ziek van geweest, die wil ze voorlopig ook niet zien :mrgreen:

Ik denk dat Marit ze zelf een keer mag koken als ze ouder is, want hier komen ze er voorlopig niet meer in :mrgreen: :mrgreen:

Mijn god…ik kan noah niet eens aan de kip krijgen als het niet op een nugget lijkt! :oops: :shock:

Nina vindt mosselen heeeeerlijk. Maar ze is al vanaf dat ze met de pot mee-eet gek op dingen die de meeste kinderen niet zo lekker vinden: olijven, garnalen, oesters, feta, aioli, paling en dat soort dingen.

@Suuus wrote:

Nina vindt mosselen heeeeerlijk. Maar ze is al vanaf dat ze met de pot mee-eet gek op dingen die de meeste kinderen niet zo lekker vinden: olijven, garnalen, oesters, feta, aioli, paling en dat soort dingen.

oooh dat lijkt me nu echt heeeerlijk, een alleseter :thumbup:

Oudste (11) is nu redelijk met nieuwe dingen proberen maar de andere twee, forget it…

Maarreh, om je een hart onder de riem te steken, mijn vriendin heeft een hele aparte kersttraditie: slakken met knoflookboter!

Haar zoon is ook 11 maar die eet het al jaaaaaaren, die dingen worden ook op zijn verzoek op z’n verjaardag klaargemaakt. Haar dochter is 2 en dat is dus ook zo’n alleseter, slak gleed zo naar binnen :sick: :mrgreen:

Ja hoor, hier eten ze alle drie mosselen, gekookt, gebakken, gefrituurd, maakt niet uit. Het zijn sowieso visklanten hier! :lol:

Anoek vind ze ook lekker, al is het alleen maar om dat lekkere

gefrut aan tafel. Schelpje open, mossel eruit…door de saus.

Lekker bezig en lekker !!

we hebben lucas eens een mossel proberen te laten eten,en zijn reactie: Nee dankje, ik moet nog rijden :shock: Ik heb het daan nog niet voorgezet, maar geheid dat hij het gaat eten, hij doet ook nagenoeg een moord voor olijfjes met paprika :sick: Hier dus twee uitersten, een niks-eter en een alles-eter!

als kind zijnde at ik me helemaal misselijke aan de mosselen, vondt ze echt heerlijk.

Maar kennelijk te vaak gegeten want ik kan ze nu totaal niet meer waarderen :wink:

@Suuus wrote:

Hier precies zo, alletwee. :thumbup:

@mv2kids wrote:

we hebben lucas eens een mossel proberen te laten eten,en zijn reactie: Nee dankje, ik moet nog rijden :shock:

:mrgreen:

Sharon is ook gek op mosselen, en Yari zal ze in de toekomst denk ik ook wel lekker vinden. Hij eet tot nu toe werkelijk alles wat ik hem voorschotel.

daar waag ik me niet aan…

Een keer zelf een verkeerde mossel gegeten, dan eet je het nooit meer…Gruwel.

Anna Sofie eet wel garnalen, olijven, feta, blauwschimmelkaas etc. maar mosselen haal ik gewoon niet in huis :oops:

Ja hoor allebei de kids hier lusten graag mosselen :smiley: Onze oudste was ook

de jongste haringklant aan de viskraam bij ons in de buurt :lol:

Marrit is een moeilijke eter, maar mosselen vindt ze heerlijk. We hebben de eerste keer echt met verbazing gekeken!

Haring is ook zo weg trouwens.

De jongste moet er niet veel van weten.

ons donny eet alles

at met een jaar ook al een haring zo uit de hand van papa ( ik lust ze niet haha)

N.yn.ke vindt ze heerlijk. Ik geloof dat ze een jaar of 3 was toen ze ze voor het eerst at. Dat heeft ze dan van papa, want ik moet er niet aan denken :sick:.

oehhh dat vind esmay heerlijk, maar die is zoiezo van de vis die eet alles…(achjaa oom heeft vishandel dus dan heb je wel eens wat aparts in huis…)