welk kind eet mosselen?

Beide meiden eten alles, en ja ook mosselen, hete curry, haring, echt alles!

Minke eet ze wel maar gezien het feit dat ze ook dol is op haring (vooral met veel uitjes), mosterd en zo nog wat zaken die er bij veel kinderen wat minder goed ingaan is dat niet zo verwonderlijk.

Ik geloof dat bij die gelegenheid afgelopen zomer Jelmer er ook een paar naar binnen heeft gewerkt…

Mijn kids eten geen vis (of bijna niet, ik probeer helemaal vegetarisch te zijn maar mama heeft nou eenmaal een zwak - en daar schaam ik me gewoon voor - voor kibbeling en gebakken vis) en van het idee van mosselen word ik gewoon misselijk, net als van koe, varken en kip.

Thomas heeft wel een keer een haring gegeten laatst, vind hij heerlijk.

Verder lusten ze allebei wel heel erg graag olijven, vooral Sarah Louise eet ze zo achter elkaar op.

Wij eten ook best graag mosselen, maar hebben het Tijn nog niet voorgeschoteld. Ga ik toch eens proberen, wie weet vind ie het wel lekker, wat ik zelf dus niet denk, maar proberen kan geen kwaad!

Hier vinden beiden kids ze heel erg lekker dam haalt ze ook zelf uit de schil en vreet ze dan gelijk op is er gek op net als wijzelf anne lust er ook wle pap van