welk cadeautje in jouw kraampakket??

@Marda wrote:

Ja ik ben blij :mrgreen: :dance: :wink: :-


:thumbup: :mrgreen: :-

wauw wat is dit topic een goeie kant op gegaan!!!



Mijn ´oude´ kraampakket gaat naar http://www.stichtingbabyhope.org/

Zo te lezen zijn er hier veel meer mensen die wel wat te doneren hebben :wink:

Nou ik ben benieuwd wat er bij mij in het kraampakket zit straks :mrgreen: (VGZ)



Ik had de vorige keer ook heel veel over, de vk vroeg of ze het mee mocht nemen omdat niet iedereen die zij helpen een pakket krijgt of genoeg heeft.

@Douwine wrote:

wauw wat is dit topic een goeie kant op gegaan!!!



Mijn ´oude´ kraampakket gaat naar http://www.stichtingbabyhope.org/

Zo te lezen zijn er hier veel meer mensen die wel wat te doneren hebben :wink:




:thumbup: Kijk, dat is nou nog eens een nuttige link, thanx!

@Cin. wrote:

@Marda wrote:
Ja ik ben blij :mrgreen: :dance: :wink: :-


:thumbup: :mrgreen: :-




Nooit gedacht trouwens dat ik i(n de zwangerschap) nog eens zo blij zou zijn met een fles alcohol, een tweedehands onderbroek vol met gaten en een matrasbeschermer, die ook voor doorlekkende bejaarden wordt gebruikt :mrgreen:. :wink:

@Marda wrote:

@Cin. wrote:
@Marda wrote:
Ja ik ben blij :mrgreen: :dance: :wink: :-


:thumbup: :mrgreen: :-




Nooit gedacht trouwens dat ik i(n de zwangerschap) nog eens zo blij zou zijn met een fles alcohol, een tweedehands onderbroek vol met gaten en een matrasbeschermer, die ook voor doorlekkende bejaarden wordt gebruikt :mrgreen:. :wink:


hahahaha :lol:

Hier is alles de eerste keer wel zo goed als op gegaan, ik had alleen nog het navelstreng klemmetje over :mrgreen:

Ik wist helemaal niet van het bestaan van Stichting Hope…

Maar ik weet zeker dat ik na deze zwangerschap zeker mijn overgebleven artikelen uit het kraampakket doneer aan deze stichting.



Goede zaak :thumbup:

Hier het kraampakket gehad van de IZZ.

Daar zat als kadootje een Tummy Tub in

Hier ook VGZ en een Tummytub…benieuwd of ik voor telg2 ook een Tummy tub krijg hihi :lol:

Ik heb inmiddels via mp een kraampakket gevonden voor 7.50 :smiley:

En er zat nog een kadootje in ook :lol: Een hondenknuffeltje, nog mooi in plastic dus die mag naar een goed doel, knuffels hebben we hier meeer dan genoeg :wink:

@Lune wrote:

Ik heb inmiddels via mp een kraampakket gevonden voor 7.50 :smiley:

En er zat nog een kadootje in ook :lol: Een hondenknuffeltje, nog mooi in plastic dus die mag naar een goed doel, knuffels hebben we hier meeer dan genoeg :wink:




die worden vaak veel gezocht, want er zijn kinderen die heeeeel graag die kraampakket knuffels knuffelen. Er kan vast wel iemand blij gemaakt mee worden.



@Kimzie, grote kans gezien de korte tijd tussen de kindjes (gefeliciteerd!).

Ik moet eerlijk zeggen, ik had helemaal niet door dat er een ‘cadeautje’ in het kraampakket zat :think: Ik dacht alleen hmmm wat een raar plastic tasje hebben ze erbij gedaan.

Maar ik had natuurlijk moeten denken ‘oh wat fijn een luiertas’ :roll:



Vond het helemaal niks, net zo’n formaat dat er niks in kan.



Maar goed waarschijnlijk had ik bij een tummy tub gedacht ‘he een emmer??’ :smiley:

@Marlous79 wrote:

Ik moet eerlijk zeggen, ik had helemaal niet door dat er een ‘cadeautje’ in het kraampakket zat :think: Ik dacht alleen hmmm wat een raar plastic tasje hebben ze erbij gedaan.

Maar ik had natuurlijk moeten denken ‘oh wat fijn een luiertas’ :roll:



Vond het helemaal niks, net zo’n formaat dat er niks in kan.



Maar goed waarschijnlijk had ik bij een tummy tub gedacht ‘he een emmer??’ :smiley:




:lol: :lol: :lol:

@Marlous79 wrote:

Ik moet eerlijk zeggen, ik had helemaal niet door dat er een ‘cadeautje’ in het kraampakket zat :think: Ik dacht alleen hmmm wat een raar plastic tasje hebben ze erbij gedaan.

Maar ik had natuurlijk moeten denken ‘oh wat fijn een luiertas’ :roll:



Vond het helemaal niks, net zo’n formaat dat er niks in kan.



Maar goed waarschijnlijk had ik bij een tummy tub gedacht ‘he een emmer??’ :smiley:






Wahahahahaa geweldig die reactie. :lol: :mrgreen:

@Lune wrote:



En er zat nog een kadootje in ook :lol: Een hondenknuffeltje, nog mooi in plastic dus die mag naar een goed doel, knuffels hebben we hier meeer dan genoeg :wink:




idd… hier iemand die verzot is op zijn doggie… dus dat hondebeest, weet niet of het dezelfde is :lol:

Als je hem als reserve wilt moet je maar even een foto laten zien :wink:

Ik had ook de tummy tub van VGZ.

Aangename verrassing onder ál dat verband en zo… :shock: