welk cadeautje in jouw kraampakket??

@Lune wrote:

Nee, wij hebben alleen voor tandarts aanvullende verzekering, maar ‘vroeger’ kreeg ik dat pakket dus wel gewoon en nu niet (ik heb ze idd gebeld om het na te vragen).




Nou ja, bij de drogisterij kun je ze ook kopen voor een paar tientjes. Kun je er een cadeautje bij kopen dat je zelf leuk vindt :mrgreen:

Badcape + opbergbox :mrgreen:

@cees77 wrote:

@Lune wrote:
Nee, wij hebben alleen voor tandarts aanvullende verzekering, maar ‘vroeger’ kreeg ik dat pakket dus wel gewoon en nu niet (ik heb ze idd gebeld om het na te vragen).




Nou ja, bij de drogisterij kun je ze ook kopen voor een paar tientjes. Kun je er een cadeautje bij kopen dat je zelf leuk vindt :mrgreen:




haha ja dat is waar!

Het is meer het gevoel dat je zoveel geld betaald aan die verzekeringen en er dan ‘niets’ voor krijgt (toevallig is het ons de laatste maanden dus al een paar keer overkomen dat we iets nodig hadden en zelf moesten betalen, terwijl we eerder eigenlijk gewoon nooit wat nodig hadden).

Ze boden aan om voor 45 euro er een op te sturen… :shock: Lijkt me toch dat dat wel voor minder kan…

@Lune wrote:

@cees77 wrote:
@Lune wrote:
Nee, wij hebben alleen voor tandarts aanvullende verzekering, maar ‘vroeger’ kreeg ik dat pakket dus wel gewoon en nu niet (ik heb ze idd gebeld om het na te vragen).




Nou ja, bij de drogisterij kun je ze ook kopen voor een paar tientjes. Kun je er een cadeautje bij kopen dat je zelf leuk vindt :mrgreen:




haha ja dat is waar!

Het is meer het gevoel dat je zoveel geld betaald aan die verzekeringen en er dan ‘niets’ voor krijgt (toevallig is het ons de laatste maanden dus al een paar keer overkomen dat we iets nodig hadden en zelf moesten betalen, terwijl we eerder eigenlijk gewoon nooit wat nodig hadden).

Ze boden aan om voor 45 euro er een op te sturen… :shock: Lijkt me toch dat dat wel voor minder kan…




Volgens mij kan het zeker voor minder. Volgens mij hebben ze zelfs bij Prenatal een kraampakket in de schappen liggen, maar dat weet ik niet zeker. Tja, wij zijn wel aanvullend. Nu nog de uitgebreidste, omdat ik mijn zwangerschap en kraam gewoon goed verzekerd wilde hebben. Maar volgend jaar ga ik ook een minder uitgebreide aanvulling nemen hoor! Het is eigenlijk te gek wat het allemaal kost en wat je evengoed nog zelf moet betalen.

weet niet precies wat ik nog heb staan Lune, maar ik heb nog wel het 1 en ander over uit de pakketten van mij en de buuf… geloof alleen dat jullie hier niet echt dichtbij wonen.



Werd er trouwens niet ook in gratis een bijna compleet pakket aangeboden?

Nee dat is idd een eindje weg! Dat pakket bij aangeboden was het flesje alcohol gaan lekken :wink:

Maar ik zal wel een oproepje doen hier/mp had ik al bedacht, er zijn natuurlijk zat mensen die een hoop overhouden :smiley:

De eerste keer was ik niet aanvullend verzekerd dus geen kraampakket ontvangen.

Vorig jaar was ik (izz)

lune, hier woon je ook niet echt in de buurt is het wel? :think:



ik zit bij cz, geen aanvullende verzekering, maar wel altijd een kraampakket

nee ook al niet, thnx :slight_smile:

Ik krijg helaas ook geen kraampakket, ben wel aanvullend verzekerd, maar heb een jongerenverzekering omdat ik er in december niet vanuit ging dit jaar zwanger te worden :oops:



Ik ga in het ziekenhuis bevallen, maar gebruik de spullen wel, iemand een idee waar ik nu een kraampakket vandaan kan halen? :think:

@mamaMarije wrote:

weet niet precies wat ik nog heb staan Lune, maar ik heb nog wel het 1 en ander over uit de pakketten van mij en de buuf… geloof alleen dat jullie hier niet echt dichtbij wonen.



Werd er trouwens niet ook in gratis een bijna compleet pakket aangeboden?




Ik ga even kijken!

(als iemand anders nog wat over heeft?) :wink:

@Marda wrote:

@mamaMarije wrote:
weet niet precies wat ik nog heb staan Lune, maar ik heb nog wel het 1 en ander over uit de pakketten van mij en de buuf… geloof alleen dat jullie hier niet echt dichtbij wonen.



Werd er trouwens niet ook in gratis een bijna compleet pakket aangeboden?




Ik ga even kijken!

(als iemand anders nog wat over heeft?) :wink:


Hmm wat heb je nodig? Weet niet of ik hier nog het een en ander heb liggen van Yari nog hoor, maar ik heb altijd heel erg veel over!

En gebruik nooit het hele kraampakket, dus wie weet als ik er dadelijk weer een krijg (aangezien je die altijd op tijd krijgt).



Dus roept U maar, wat heb je nodig…

Langs brengen is toch zo gebeurd op zich :mrgreen:

@Lune wrote:

nee ook al niet, thnx :slight_smile:


En bij mij?

Als iedereen die wat nodig heeft nu gewoon even z’n woonplaats vermeldt, dan is het al een stuk makkelijker denk ik :lol:



Ik hou waarschijnlijk ook wel veel over, ik beval namelijk in het ziekenhuis.(ik woon in Noord-Holland, buurt van Alkmaar)

@Cin. wrote:

@Marda wrote:
@mamaMarije wrote:
weet niet precies wat ik nog heb staan Lune, maar ik heb nog wel het 1 en ander over uit de pakketten van mij en de buuf… geloof alleen dat jullie hier niet echt dichtbij wonen.



Werd er trouwens niet ook in gratis een bijna compleet pakket aangeboden?




Ik ga even kijken!

(als iemand anders nog wat over heeft?) :wink:


Hmm wat heb je nodig? Weet niet of ik hier nog het een en ander heb liggen van Yari nog hoor, maar ik heb altijd heel erg veel over!

En gebruik nooit het hele kraampakket, dus wie weet als ik er dadelijk weer een krijg (aangezien je die altijd op tijd krijgt).



Dus roept U maar, wat heb je nodig…

Langs brengen is toch zo gebeurd op zich :mrgreen:




Oh dank je wel, wat lief van je!!

Ik denk alleen dat wat ik nodig heb, jij ook nodig hebt, maar ik ga een poging doen :wink:



Ik heb nodig:

Onderleggers, matrasbeschermer, alcohol, kraamverbanden, netbroekje en eventueel desinfectiemiddel voor handen en zoogcompressen.



Navelklem, verbanddingen, en watten e.d. heb ik niet nodig, tenzij de baby zo snel komt dat ik het ziekenhuis niet meer haal, maar dat zal wel meevallen :mrgreen: neem aan dat de vk me dan zou kunnen helpen :think:

@longlegs wrote:

Als iedereen die wat nodig heeft nu gewoon even z’n woonplaats vermeldt, dan is het al een stuk makkelijker denk ik :lol:



Ik hou waarschijnlijk ook wel veel over, ik beval namelijk in het ziekenhuis.(ik woon in Noord-Holland, buurt van Alkmaar)




Ik woon in Noord-Limburg.

@longlegs wrote:

Als iedereen die wat nodig heeft nu gewoon even z’n woonplaats vermeldt, dan is het al een stuk makkelijker denk ik :lol:



Ik hou waarschijnlijk ook wel veel over, ik beval namelijk in het ziekenhuis.(ik woon in Noord-Holland, buurt van Alkmaar)




Nou he eigenlijk wel :lol:

Ik wil om bepaalde redenen liever geen woonplaats hier vermelden, vandaar.

@Marda wrote:

@Cin. wrote:
@Marda wrote:
@mamaMarije wrote:
weet niet precies wat ik nog heb staan Lune, maar ik heb nog wel het 1 en ander over uit de pakketten van mij en de buuf… geloof alleen dat jullie hier niet echt dichtbij wonen.



Werd er trouwens niet ook in gratis een bijna compleet pakket aangeboden?




Ik ga even kijken!

(als iemand anders nog wat over heeft?) :wink:


Hmm wat heb je nodig? Weet niet of ik hier nog het een en ander heb liggen van Yari nog hoor, maar ik heb altijd heel erg veel over!

En gebruik nooit het hele kraampakket, dus wie weet als ik er dadelijk weer een krijg (aangezien je die altijd op tijd krijgt).



Dus roept U maar, wat heb je nodig…

Langs brengen is toch zo gebeurd op zich :mrgreen:




Oh dank je wel, wat lief van je!!

Ik denk alleen dat wat ik nodig heb, jij ook nodig hebt, maar ik ga een poging doen :wink:



Ik heb nodig:

Onderleggers, matrasbeschermer, alcohol, kraamverbanden, netbroekje en eventueel desinfectiemiddel voor handen en zoogcompressen.



Navelklem, verbanddingen, en watten e.d. heb ik niet nodig, tenzij de baby zo snel komt dat ik het ziekenhuis niet meer haal, maar dat zal wel meevallen :mrgreen: neem aan dat de vk me dan zou kunnen helpen :think:


Zal eens kijken wat ik hier heb liggen nog!

Ik heb echt heel weinig gebruikt namelijk bij Yari toen, weet alleen niet of ik toen al spulletjes heb afgegeven :oops:

Marda. Je hebt PB, denk dat je daar wel blij van wordt. :-*

Ja ik ben blij :mrgreen: :dance: :wink: :-*