haha dat is ook handig!!!
dan moet je dat na elke berichtje aanvinken of niet?
ga je nog wat doen vanavond?
nee hoor onderaan een topic staat abboneer op dit topic
en dat heb ik hier dus aangevinkt
hoef nergens om te denken
vanavond ga ik denk ik lekker voor de tv hangen
manlief is weer werken dus sja veel te doen heb ik niet
aha vandaar!!!
wel saai he!! ik ga zelf vanavond de hort op…hub zit in wageningen
nou hollow ga afsluiten!!
ik spreek je later… :-*
wel thuis
tja ik kan hier savonds hetdorp niet uit komen dus ja dan is het saai thuis zitten
maar als het goed is kan ik einde van de maand weer beginnen met lessen voor mn rijbewijs
ikke gaat nu echt plat
hoi dames!!
daar ben ik weer, ‘morgen’ is iets later geworden.
:oops:
Sophie, jullie gaan al bijna naar de arts! Alles goed verder, lekker weekend?!
Hollow, hoe is het met jou? Stemming weer wat positiever en geen hoofdpijn meer?
Hier wel, maar wrs door de spanning. Zit nu op dag 31 en dit is de laatste ronde voor het officiele ziekenhuisbezoek. Zou toch wel érg leuk zijn als het stiekem toch raak is
Maar ik loop mezelf helemaal gek te maken en kan goed zijn dat door de spanning mijn menstruatie wegblijft…
liefs van Jules
hey jules
met mij gaat het wel beter alleen smiddags vaak koppijn dus dan even slapen en het is over
ik duim voor je stiekem dat het raak is en anders ja het kan van de stress komen
de spannende weken komen eraan voor ons alle 3 merk ik wel
jules wat spannend, hopelijk is het raak en heb je die hele mmm niet nodig meer!!!
hollow hoest met je hoofdpijn???
het is bijna woensdag :dance:
pffff, dag 33 en nog geen :twisted: :evil:
Zenuwslopend!!
Hebben jullie een leuk weekend gehad? Sophie, ben je helemaal klaar voor woensdag? Alle vragen opgeschreven? Hoe laat hebben jullie de afspraak? Mocht het iets uitmaken… dan brand ik een kaarsje voor jullie! :kaars:
Hollow, ontzettend balen van je hoofdpijn. Heb je ondertussen al meer zicht op werk?? Hier wil dat nog niet zo lukken. Heb wel weer een leuke vacature gezien, waar ik een brief op ga schrijven.
fijne dag! :-* Jules
zie dat je langste cyclus 35 was!!! zou je daar niet eerst van uitgaan om teleurstellingen te voorkomen…
bij mij blijft ie ook steeds weg en dat komt vast door de spanningen!!!
maar ik hoop dat het bij jou iets anders is jules
wij moeten woensdag lekker vroeg al om 9 uur!! dan zit je ook niet de hele dag te wachten!!! en dan gaan we daarna lekker even de stad in als we in the mood zijn…
ja we hebben een hoop vragen … hoop zo op meer duidelijkheid nu!!!
@jules met werk vlot nog niet echt al zoeken er langzaam aan meer bedrijven hier naar mensen dus overal even binnen lopen waar een briefje hangt
mn koppijn gaat wel redelijk het komt alleen elke dag weer terug
@sophie
ik :thumbup: :thumbdown:voor je dat al jullie vragen beantwoord worden
ik ben nou megadruk met dingen regelen voor onze hondenclub
logo maken enzow en reglementen kostenplaatje bla bla bla
als het zo doorgaat volgende week maandag weer trainen
eindelijk
Sophie, daar hou ik ook wel rekening mee, daarom heb ik ook nog niet getest. Maar het is natuurlijk maar ééén keer voorgekomen de afgelopen 14 maanden…
Fijn zeg, dat jullie al zo vroeg aan de beurt zijn. De rest van de dag ook vrij genomen, denk ik?
Hollow, hebben jullie je eigen club dan? Hoe is het met de katten?
liefs van Jules!
@jules we zijn we bezig met de oprichting ervan ja
we gaan beginnen als onofficiele club en als we alles op orde hebben willen we langzaam aan officieel gaan worden
we trainden altijd op een veldje in den helder waar we eigenlijk niets hadden
en we krijgen nu de beschikking tot het terrein van een voetbalclub die nogal wat velden en mogelijkheden heeft
met luna max en lio gaat het super maar gisteravond was milou nog binnen en die kunnen we dus nergens meer vinden
nu vermoed ik dat ze met mn mannetje vanmorgen mee is geglipt naar buiten dus heb het luikje weer opengezet en hoop dat ze straks naar binnen wandelt
en luna is inmiddels al bijna 1500 gram dus nog 100 gram erbij en mevrouw zit op het gewicht waar ze hoort te zitten
leuk zeg! En ook heel spannend! Fijn dat je daar je aandacht op kan richten en niet de hele tijd met die stomme vacatures bezig bent.
Maar wel balen zeg, dat Milou nog niet echt aan Luna gewend is. Tja, soms duurt het een paar weken. Hopelijk komt ze gewoon met etenstijd thuis!
Ik zou zelf wel een nieuw katje erbij willen, maar mijn ene kat is zó typisch. Ze is nu vrij goed in ‘balans’ - klinkt lekker zweverig, maar kan het niet anders noemen. Maar zij is heel weinig gewend, dus alle nieuwe dingen zorgen voor véél spanning. Angstig katje is ze. Dus ik richt me maar op een nieuw caviaatje
Lief moet overwerken, balen. Hij is pas om 11 uur thuis. Ach, ik ga toch al die vrouwenprogramma’s kijken :mrgreen: Vind hij niet zo veel aan, want hij is natuurlijk heel stoer en mannelijk en houdt van auto’s en voetbal :lol:
Hoorde gisteren van iemand die een zaadonderzoek had gedaan. Hij had 92 miljoen! :shock: Zoiets uitzonderlijks had de arts nog nooit gezien en het probleem lag duidelijk bij de vrouw…
Wat een droomuitkomst hè. zucht
wooow wat een uitkomst daar kunnen wij alleen maar over dromen
nu moet ik zeggen dat wij het gewoon zwanger worden hebben laten varen en we tot aan behandelingen gewoon lekker relaxen en vrijen wanneer we zin hebben niet omdat het die tijd ervoor is
en dat geeft best wel veel rust momenteel
soms heb je dat met katten dat ze niet over stress kunnen
het hangt van de leeftijd af maar als je katje nog vrij jong is kan je er een kitten bij zetten het zorgen zorgt er vaak voor dat de stress minimaal is
en milou komt wel goed ben meer bang dat ze in een loods/schuur zit met die kou
dat zijn wel heel veel zaadjes he jules hhahaha!!!
zowat overdosis zaadjes :shock:
herkenbaar die kattenverhalen
:lol:
haha, ik denk dat bij dat stel de eicel letterlijk verzuipt in de zaadcellen.
ja zoiets ja!!!
nou ja altijd beter te veel dan geen toch??
maar ja als het bij haar dan niet goed zit dan heb je ook niet veel aan heel veel zaadjes
het is echt van het ene uiterste naar het andere uiterste
maar jah als je met zoveel zaadcellen niet zwanger raakt dan is het inderdaad of verzuipen of er is mischien geen eitje
dat lijkt me ook niet makkelijk
Milou is terecht
de tut was de zolder opgeklauterd
manlief moest vanmorgen in die kast wezen waar de toegang zit en die had dus de deur niet goed dichtgedaan
De dame in kwestie heeft ernstige endometriose en veel pijn. Ze proberen al sinds 4 jaar zwanger te worden. Wel een heel verdrietig verhaal. Zij is een vriendin van mijn zus, die nu dus wel zwanger is. Vonden ze ook wel moeilijk om te vertellen, maar het stel was gelukkig wel blij voor ze.
Milou heeft de hele dag lekker liggen tukken, haha!