weinig zwemmers..

ja inderdaad zelf voor vleesje mauwde ze niet de tut

dat lijkt me erg zwaar voor die vrouw

aan de andere kant ze weet iniedergeval dat wat betreft de man ze zich niet druk hoeft te maken

ik zal voor der :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: dat het voor hun ook gaat lukken

sophie, morgen is de grote dag!!!

:pray: :pray: :pray: :angel: :pray: :pray: :pray:

ik werd vanochtend wakker en moest meteen aan jou denken. (Dacht dat het vandaag al woensdag was :doh:)

das wel heel lief van jou jules :-*

ja hopelijk wordt het echt duidelijker morgen!!!

anders ga ik gillen

Weet je wat je te wachten staat? Hoe is je vriend er trouwens onder? Bij hem moet het immers in eerste instantie gebeuren. En we hebben het natuurlijk wel over zijn ‘mannelijkheid’…

Maak er vanavond maar een romantische avond van, om lekker te ontspannen!

dikke knuffel!

enneh… wij gillen sowieso wel mee!!!

nee ik weet niet wat ons morgen te wachten staat…ms moeten we alle onderzoeken in het andere ziekenhuis weer ondergaan…ms is het een gesprek over het behandelplan enzo!!!

hubbie moet sowieso een echo nog ondergaan een inwendige :cry:

dus tja daar zit ie ook niet om te springen natuurlijk!!

en verder hebben we een hoop andere dingen aan ons hoofd wat betreft het werk enzo pffffffffffff

lekker allemaal tegelijk :cry:

:hug: :hug:

En ook nog een inwendige echo. AU! Krijgt hij daar wel pijnstilling bij?! Anders zou ik snel nog wat ibuprofen innemen!

Misschien is het wel fijn dat je het zo druk hebt met werk. Heb je tenminste afleiding. Hollow en ik niet… en dus denk ik aan jou! :smiley:

en natuurlijk ook aan Hollow, die waarschijnlijk net weer wakker is. Hoofdpijn een beetje minder??

sophie hou je sterk he het komt allemaal wel goed

ik hoop dat jullie problemen met het werk allemaal ook goedkomt

@jules

ik heb zowaar vandaar geen koppijn gehad

heb de hele middag cc gespeeld en mn mail niet open gehad dus ook geen meldingen van hier

Had mijn computer al uitgezet, maar toch weer even aan:

Succes morgenochtend, Sophie!

Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor jou en je lief!

weltrusten,

en tot morgen!

:-*

dank jullie wel lieve meiden!!

ben knap zenuwachtig…

tot latersssss

:-*

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

@sophie zoals je ziet denken we aan je

ik start hier op en jules tikte al maar toch

we duimen voor je dat jullie snel aan de slag kunnen

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

nou meiden bij deze

goed en slecht nieuws…

het chromosomen onderzoek is goed, dus we komen in aanmerking voor TESE…de kans is 50% dat er levende zaadjes worden gevonden…daarna is er 20% kans dat de behandeling slaagt…had het idee dat ze het van ons af wilde praten…heel negatief…

verder, we krijgen 3 weken bedenktijd of we door willen gaan (heb je een keuze als je heel graag kinderen wil?) en we kunnen niet in Groningen terecht maar moeten voor alles naar Nijmegen of Amsterdam dat vind ik best erg, maar ja wel te overzien…

conclusie, we zijn nog weinig steken verder en moeten 4 febr. weer naar groningen om te zeggen dat we de behandelingen willen gaan doen…vervolgens krijgen we een verwijzing naar één van de andere ziekenhuizen…

snap niet helemaal deze tussenstap van Groningen, het kost alleen maar tijd!!! Maar gyn zegt dat we binnen 2 jaar en de tese operatie gehad hebben en 3 behandelingen gehad kunnen hebben…(hoop natuurlijk dat we maar 1 nodig hebben) maar dan klinkt het wel weer heel kort!!!

Heel verhaal dus maar goed niet erg opgeschoten nog!!!

Alleen maar weer wachten Verward

:shock:

Dat is niét wat je wilde horen!! Het enige positieve is dat jullie bij de goede 50% horen.

Vervelend dat je het gevoel hebt dat ze jullie ervan af wilden praten. Gingen ze wel fijn met jullie om, luisteren, vragen beantwoorden enzo?

Ehm bedenktijd??? Waar denken ze dat jullie al de afgelopen maanden, jaren mee bezig zijn geweest. Of is het een risicovolle ingreep voor je hub? Dan zou ik me er nog iets bij voor kunnen stellen.

Je weet nu dus dat jullie door kunnen gaan, maar je hebt dus nog geen concrete data. Ik snap dat je heel verward bent. Wat een desillusie :hug:.

Maar als jullie kindje net zo’n doorzetter is als jullie, dan lukt het wel!

liefs van Jules

ooow wijffie wat een gesprek

nee dan voel je je inderdaad niet lekker na zon gesprek

je hebt al zoveel tijd gehad voor dit gesprek

dan zou je denken dat je direct een verwijzing kreeg

dan vermoed ik dat het voor jullie amsterdam word?

nijmegen is wel heel erg ver voor jullie

maar ja de enigste percentages die anders zijn dan die van ons is die 50% bij de operatie van je mannetje

wij hebben als we voor icsi moeten gaat ook ong 20% kans van slagen per behandeling

ow wat ben ik dan blij met het ziekenhuis in sneek we werden vrij snel naar het voor ons passende ziekenhuis doorverwezen

ook geen gedoe met wachten nee gewoon hup alle onderzoeken voor ons beide en dan een gesprek en de doorverwijzing

beetje onsammenhangend allemaal maar ben nu echt goed ziek geworden eindelijk ipv steeds die hoofdpijnen

hopenlijk is het hierna over

ehm dat is nog niet die 50% hihi

je haalt me de woorden uit mijn mond betreft de bedenktijd!!

ze vertelde weinig nieuws!!! :?

je bedoelt dat dat van die 50% nog onderzocht moet worden? Dus hebben jullie vanochtend alleen een gesprek gehad??

volgens mij zaten we alle 3 tegelijk te lezen en te tikken haha

oh nee, ook chromosomenonderzoek gehad

ja alleen chromosomenonderzoek gehad, de uitslag daarvan, want als die niet goed was, was het ook einde verhaal en dat wisten we nog niet!!!

het is nu 50% van slagen dat er bij de TESE levende zaadcellen gevonden worden…en die operatie vindt later plaats!!! wanneer ik weet het niet!!!

wachten, wachten en wachten!!!