hollow, om 9 uur ging je wekker, maar je stuurt om 8.42 een berichtje? Was je al eerder op?? leuke dag gehad?
en jij sophie?
ik zal dit weekend niet veel op 't forum zijn, want ik ga lekker een weekendje weg! Ga er maar een romantische bedoening van maken :mrgreen:
liefs van Jules
uhu ik was al wakker ja maar manlief nog niet die was pas om 2 uur snachts thuis dus die liet ik nog even liggen
heb een heerlijke dag gehad
heb een nieuwe hobby ontdekt om mn gedachten ergens anders op te zetten
ga een quilt maken voor op het bed
ben er zelf ook niet dit weekend
gaan morgen drachten onveilig maken met vrienden van ons
en zondag zitten we op een verjaardag
he meiden,
nou lekker hollow een nieuwe hobby, even lekker je zinnen verzetten :thumbup:
heerlijk jules een weekendje weg :mrgreen:
hier ook rustig aan!! morgen verjaardag en moet straks nog even allemaal verjaardagskadootjes kopen!!!
wij mogen over 3 en een halve week naar de gyn
ben zo benieuwd wat ze te vertellen hebben!!!
@sophie wrote:
he meiden,
nou lekker hollow een nieuwe hobby, even lekker je zinnen verzetten :thumbup:
heerlijk jules een weekendje weg :mrgreen:
hier ook rustig aan!! morgen verjaardag en moet straks nog even allemaal verjaardagskadootjes kopen!!!
wij mogen over 3 en een halve week naar de gyn
ben zo benieuwd wat ze te vertellen hebben!!!
uhu zeker leuk ben er al een best eind mee
wij hebben vandaag ook een verjaardag zijn helemaal vergeten om wat voor haar te halen denk dat we zo harlingen even induiken
daar is koopzondag en daar zijn we zo
zoals ik het nu zie mag vanaf 17 jan elke week 1 van ons naar de gyn
word een spannende maand die januari
ja ik mag 14 januari al
woon je in friesland hollow?
@sophie jups
(valt het op hihi al die friese stadjes)
ikke ga mn mannetje ze bed uit schoppen die ligt nog te ronken hihi
have fun vandaag
ik woon ook in friesland :mrgreen:
ja fijne dag vandaag!!!
hoe is het dames??
hier nog 2 dagjes werken en dan 4 dagen vrij!!!
hey sophie hier is het prima
ben zoiezo vrij omdat ik nu werkloos ben
vandaag weer ff snel sollicitaties de deur uit doen
en het huis ff helemaal opfrissen voor de feestdagen
met kerst is mn mannetje ook vrij dus lekker met zn 2en genieten van kerst
lekker hoor dat jullie samen zijn!!!
maar wat voor soort werk zoek je?
Hi Hollow en Sophie!
hier ook goed, ook ik ga vanmiddag weer sollicitatiebrieven schrijven. Bah!
We zouden om 11.45 gebeld worden door de gyn, maar we hebben nog niets gehoord. Wachten wachten wachten wachten wachten wachten wachten wachten wachten…
liefs van Jules
jules krijg je vandaag de uitslag???
hier heb ik vandaag mijn eisprong … altijd balen want hub heeft door al die onderzoeken weinig zin in s.e.x. hebben jullie hubs dat ook?
@jules :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: ben benieuwd wat jullie uitslag is
@sophie ik zoek winkelwerk maar vanuit hier is het meeste zo slecht bereikbaar ga in januari ook verder met mn rijbewijs want zonder is een ramp
Terwijl mijn vriend het nummer van de gyn intoetste, werd hij door de man zelf gebeld.
De uitslag was niet heel verrassend. 4 miljoen per ml. Dus 16 miljoen soldaten in totaal. Daar moest ik toch zwanger mee kunnen worden. En allemaal goed beweeglijk. De gyn zei dat als de samenlevingstest goed was, wij eigenlijk zonder problemen zwanger zouden moeten worden. Nu moet ik 10 dagen na mijn menstruatie naar het ziekenhuis voor een echo en bloedonderzoek.
Ben de hele dag al zo labiel. Kennen jullie vast wel… Dat je het gevoel hebt dat je elk moment in huilen uit kan barsten. Oke, zaad van Hub is niet geweldig, maar ook niet héél slecht (ik denk aan jullie hubbies :hug: ). Dus het probleem moet voor een deel bij mij liggen.
Ook ik heb deze week mijn eisprong en ik hoop gewoon wéér dat mijn vriendje deze keer raak schiet…
Sophie, bij ons heeft Hub altijd wel zin en ik eigenlijk zelden. Maar goed dat is weer een ander verhaal.
Vandaag ook een afwijzing gehad voor een sollicitatie. Raar verhaal. Ik mocht eerst op gesprek komen. Super leuk, want het is een geweldige functie. Maar nu mag ik toch niet op gesprek komen, want ik ben te hoog opgeleid. :? Eikels.
't Is een rotdag.
liefs van Jules
@sophie wrote:
hier heb ik vandaag mijn eisprong … altijd balen want hub heeft door al die onderzoeken weinig zin in s.e.x. hebben jullie hubs dat ook?
ik heb geen flauw idee wanneer ik hem heb vermoed ergens volgende week maar dat kan ook nog een 5 weken later zijn omdat het dus inderdaad wel 1 eileider is die echt geblokkeerd is daarom dus ook het onregelmatige bij mij
en mijn mannetje heeft bijna altijd wel zin maar als die om 2 uur snachts thuiskomt ik vaak al niet meer omdat ik dan wil SLAPEN en dat ook geregeld duidelijk maak (best wel erg van mij)
maar moeten zeggen toen we de uitslag pas hadden was ie ook erg teneergeslagen en had ie ook geen zin
@jules ik droom van die uitslag van 4 mil zelfs al zou het in 1 hele lozing zitten wij komen niet boven de 2,8 mil onbewerkt uit
maar dat word naar wat ik ervan begrijp dus de onderzoeken ook allemaal voor jou wijffie
ik zal voor je duimen dat jullie duidelijkheid krijgen :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
jeetje jules wat een baaldag…je zou dat je met 4 miljoen zaadjes zwanger moet raken, je hebt er maar 1 nodig…ben benieuwd wat er uit de samenlevingstest komt!!! hopelijk raken jullie toch spontaan zwanger!!!
en wat een onzin dat je te hoog opgeleid bent…heb ik ook vaak gehad, ze zeggen dan dat ze bang zijn dat je je verveelt :?
hollow, ik ben zelfs jaloers op jouw 2,8 miljoen, het klinkt zo erg veel vergeleken mijn hub die niets heeft!!! maar ja zwanger raak je er nog niet door :?
welterusten meiden en fijne dag morgen
:-*
@sophie wrote:
hollow, ik ben zelfs jaloers op jouw 2,8 miljoen, het klinkt zo erg veel vergeleken mijn hub die niets heeft!!! maar ja zwanger raak je er nog niet door :?
welterusten meiden en fijne dag morgen
:-*
ik begrijp je helemaal dan zou je mannetje iig niet onder het mes hoeven wat nu waarschijnlijk noodzaak is voor jullie
ik zit nog ff crime spelletje te spelen
mannetje heeft zn kerstpakket kan niet wachten om die zo om 2 uur open te maken
truste sophie en jules (die vermoedelijk al slaapt)
hihihi hoe bedoel je ook verslaafd :mrgreen:
je gaat wachten tot 2 uur?? mijn hub is aan het werk :? en dan kan ik nooit slapen
nou sophie ik heb inderdaad gewacht maar heb ondertussen tv zittten kieken was de pc beu
hebben een heel leuk pakketje
leuke mand met eten en geen rotzooi maar echt dingetjes die we gebruiken kunnen
normaal val ik in slaap tussen 11 en 12 en word ik wel wakker als ie tegen me aan kruipt