weinig zwemmers..

ik vind die tijden die ertussen zitten denk ik nog het vervelendste!!!

nou gaat het wel snel achteraf, maar altijd te langzaam :roll:

ja erg he daar heb ik ook de meeste moeite mee

heb zoiets van okay we weten wat het is kom nou maar op met de rest want het duurt allemaal al zo lang

terwijl de realiteit gewoon zooooo anders is

voor elke dingetje zo lang wachten

hihi, ik kan niet zo snel reageren, want ik ben ondertussen aan het :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor ons!!!

Wij krijgen dinsdag a.s. de uitslag. Ben blij dat dat nog wel voor de kerst is!

Maar dan die kerstdagen… Krijgen we weer allemaal opmerkingen naar onze kop geslingerd, dat het nu toch wel tijd wordt voor een kindje enzo. Oh, mijn moeder is zó erg! :evil: Alleen mijn zusje weet van ons probleem. Hoe is dat bij jullie? Weet de fam ervan?

Hollow (als ik je zo mag noemen :wink: ), zeker fijn dat jullie eerst IUI mogen proberen. Zo heb je meer kansen en daarbij is ISCI meteen zo heftig!

jahwel hoor je mag me best wel zo noemen

bij ons weet alleen mijn vader het en die leeft heel erg met ons mee en steunt ons die wil dolgraag een kleinkind maar heeft ons nooit onder druk gezet

mn man zijn familie worden we stapeldol van

vooral zn zus

die heeft zelf ivf gehad (daarna 2 heerlijke wondertjes zonder hulp)

maar die flikt het steeds weer om van die heerlijke opmerkingen te maken

vooral als we dan spul krijgen waar hun kids uitgegroeid zijn

of als mn buik opgezet is vanwege mn periode krijg je steeds de vraag en hoever ben je al

hebben ze maar duidelijk gemaakt dat wij de eerstkomende jaren er niet aan denken gaf de opmerking jij was ook de 30 al gepasseerd dus waarom MOET ik nu

klinkt cru maar was de enigste optie om wat rust te krijgen als we op bezoek gaan

hun inlichten is geen optie heb het bij mn schoonzusje gezien die werd helemaal gek gevraagd en heb je dat al gehad en en en en en en helemaal gestoord dus

grrrrr

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor jullie

sjee, wat een lullige reacties zeg. word je helemaal naar van :wall:

Jullie ‘tactiek’ is dan inderdaad de beste. Maar 't maakt je denk ik ook wel verdrietig. Ook als je weer een berg kleertjes krijgt… Vast heel lief bedoeld, maar ondertussen.

Wat apart dat je schoonzus ivf heeft gehad, maar via natuurlijke weg twee kindjes heeft. Geeft weer een beetje hoop!

@Jules wrote:

sjee, wat een lullige reacties zeg. word je helemaal naar van :wall:

Jullie ‘tactiek’ is dan inderdaad de beste. Maar 't maakt je denk ik ook wel verdrietig. Ook als je weer een berg kleertjes krijgt… Vast heel lief bedoeld, maar ondertussen.

we hebben de uitzet al bijna compleet mis alleen nog een wiegje en spulletjes die je echt steeds nieuw moet kopen

heb het maar in de kleine kamer gezet want het steeds zien doet pijn

het was voor ons inderdaad de beste optie jammer maar helaas

@Jules wrote:

Wat apart dat je schoonzus ivf heeft gehad, maar via natuurlijke weg twee kindjes heeft. Geeft weer een beetje hoop!

uhu was dolblij voor der en ze heeft 2 heerlijke kinders van nu uuh 2,5 en net 1 daarom hoop ik stiekem ook dat het ons ook lukt liefst voor de behandelingen beginnen en bij hun was het probleem hetzelfde alleen de zaadkwaliteit was nog een stukje beter dan die van mijn man

goeie avond meiden!!!

alleen onze vrienden weten het…1 vriendin steunt ons onwijs, andere vraagt ook altijd hoe het geweest is!!!

familie hebben wij niet zo veel mee!!

spannend voor jou jules nog 1 weekje en dan weten jullie meer

@sophie fijn dat je steun hebt aan je vrienden he

een vriend van ons heeft hetzelfde als ons meegemaakt met zn exvrouw(zo heeft ie zn zoon gekregen) en aan hem en zn nieuwe vrouw hebben we heel veel het is wel voor hun jaren geleden maar de ervaringen verschillen toch niet veel heb ik gemerkt

die weten ook dat bepaalde vragen en zinnen echt een no no zijn

enne ben niet nieuwsgierig hoor :liar: maare hoe oud ben jij?

zag dat je ongeveer net zo lang bezig bent als wij

ikzelf ben 25 en mn man 28

@jules de vraag is stiekem ook aan jou :oops:

ik ben 29 en mijn hub is 36

ja steun is erg fijn

okay dat verschilt niet zow veel

ikke kruip denk ik vroeg mn bedje in heb me toch een koppijn

tot morgen

truste

trusten hollowglade :wink:

hallo! nog even voordat ik mijn bed in duik… :zzz:

ik zit tussen jullie in, ik ben 28 en mijn vriend wordt deze week 31.

bij ons weten veel van mijn vriendinnen het, want ik kan namelijk niet liegen: :silenced: :oops: Zij weten dus wel dat het niet lukt, want anders hadden ze het goede nieuws al wel gehoord. In het begin vroegen ze er elke maand naar, maar nu niet meer. Wordt een beetje genant en ze zien wel dat het me pijn doet. Ze weten wel dat we in 2009 naar de gyn gaan. Maar de details krijgt alleen mijn zusje te horen. En jullie! :lol:

Hollow, hoop dat je hoofdpijn morgen weg is. Slaap lekker allebei. Ik ben benieuwd in welke serie ik vannacht terecht kom…

liefs, Jules

en jules heb je lekker gedroomd??

misschien wel over een beebje of dat je bent bevallen en dat dokter dreamy van greys anatomy je gyn was :oops:

weer een dag dichterbij de uitslagen en onderzoeken!!

neeeee, helemaal niet! Ik droomde dat er allemaal beestjes in mijn bed krioelden. Heel eng! Heb ik wel vaker en weet niet wat dat betekent.

Dan moet ik even de lamp aan doen om te checken. Maar vriendje keek heel boos in zijn slaap, dus toen heb ik maar 10 minuten op de wc gezeten, om mijn droom te vergeten :shifty:

Aankomende nacht moet het dus wel beter zijn. McDreamy? Doe mij McSteamy maar :mrgreen:

fijne dag!

goedemorgen

ben alweer bekomen van de migraine

volgens mij dient mn periode zich aan

is bij mij geen touw aan vast te knopen daarom gingen we in eerste instantie naar de gyn

@jules he wat een nare droom was dat vandaag lekker veel aan mn steamy of wat anders leuks denken dan krijg weer een leuke droom

vermoed dat je gewoon heeel zenuwachtig voor de uitslag en uit zich dat in die aparte dromen

@sophie inderdaad weer een dagje dichterbij

gaat dat samen met migraine bij jou? dat is ook balen. :wall:

Op zich ben ik nu niet zo met de uitslag bezig… wel met honderd andere dingen. Geen stress?? Ik zorg wel voor stress :doh:

balen he hollowglade als je ongi er weer aankomt…het is toch elke keer weer een bevestiging dat het weer niet spontaan lukt :cry:

ja mc steamy is ook wel lekker :inlove:

iig maar goed en leuk dromen haha, ms als je met hem in je hoofd in slaap valt hahahahaha

@sophie wrote:

balen he hollowglade als je ongi er weer aankomt…het is toch elke keer weer een bevestiging dat het weer niet spontaan lukt :cry:

uhu best wel ........ maar ja het is niet anders
het enige wat mij kalm houd is praten erover en richting de behandelingen leven

@jules
eerst was ik gewoon een weekje beroerd maar het laatste jaar combineerd het zich ook met migraine (mischien spanningen ervoor)

hmmz wie had ik ook alweer steeds in mn dromen mn man heeft toen nog zow gelachen zit steeds weer naar die serie te kijken
ow ja criminal minds : spencer reid
in real life echt totaal niet mijn typ maar ow wat kon ik lekker wegdromen bij die serie

is toch alleen maar leuk? lekker je gedachten ergens anders op

Goedemorgen!

Allemaal lekker geslapen? Ik heerlijk want ik heb gisteren twee -jawel, maarliefst twee- wijntjes op. 't Is toch erg, ben niets meer gewend! Vroeger… :lol:

Mijn vriendje heeft de afspraak gemaakt bij de gyn: 22 januari. Dat zijn nog veel nachtjes slapen, dus MacDreamy of MacSteamy (of Alex?!) mag nog wel eens voorbij komen :mrgreen:

Spencer Reid, die ken ik niet. Zal 'm binnenkort eens googlen. Is je ongesteld al doorgekomen Hollow?

liefs van Jules

die nu op moet schieten, want moet nog douchen en om 9 uur in de auto zitten :o

@jules

nee het is nog niet doorgebroken

hier gaat zo om 9 uur de wekker

kerst en oud en nieuw boodschappen doen

manlief heeft zoon raar rooster dat vandaag de enige dag is dat we kunnen shoppen

enne je mag ietsjes eerder naar de gyn als wij

wij moeten exact 1 week later

hmmz wel lekker die wijntjes dan slaap je wel goed

duimen dat mcsteamy nog eens in je dromen voor komt hihi