Hollow:
Ben zo blij voor jullie !!!
Hoe voel je je nu ??
En Tijgertje hoe is het met jou nu?? Pittige dagen achter de rug! Hoop dat je je weer een stuk beter voelt!
hoi meiden
hier kotsmisselijk en niet lekker
test van vandaag is de tesstreep donkerder dan de controle streep
dus ik sta te stuiteren hiero
oma is ook goed uit de operatie gekomen die mag morgen naar huis
overduidelijk zwanger hollow
:lol: :lol: :lol:
Heel duidelijk, Hollow. Mooi!
Hollow :
Duidelijk hoor, geen twijfel meer mogelijk !!!
Geniet ervan ondanks de kwaaltjes die je hebt…
Gelukkig is alles goed gegaan met oma en mag ze weer naar huis…
@ Jules:
Hier gaat het wel weer hoor. Pijn is weg, morgen laatste dag van de antibiotica-tabletten. Nu het vocht nog weg uit mijn voeten en iets minder moe zijn en ik ben weer heel blij … Kindje beweegt ook aardig, ga het nu steeds vaker en duidelijker voelen …
:lol: :lol: :lol: Hollow is zwanger :lol: :lol: :lol:
Ik heb ook mijn eerste test alleen gedaan, vriendlief was naar den haag. Ik was ervan overtuigt dat ie negatief zou zijn en toen verscheen er een tweede streep. Belde mijn vriend op en die zei allen “das mooi toch” :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hebben later ook samen getest.
Hebben jullie het al aan iemand verteld???
enne Gelukkig mag je oma weer naar huis!!
Tijgertje, zeker pittige dagen achter de rug!! Hoop dat het vocht snel weg is uit je voeten en dat je de beeb maar flink mag voelen trappelen :inlove:
Hier een paar pittige dagen achter de rug. Heb gisteren de verlos gebeld en die is ook langs gekomen. Heb veel last van harde buiken (gehad). Oordeel is: rustig aan doen, veel gaan liggen en niet tillen. Ben blij dat ik vakantie heb, nu moet ik gelukkig even niets.
Huis is ook helemaal geverft, morgen schoonmaken (gaat vriendlief doen en ik een beetje meehelpen) en dan kan alles weer op zijn plek.
Afgesproken dat ik volgende week alles ga uitzoeken en weer goed terug ga zetten. Ik heb dan wel genoeg rustig aan gedaan :mrgreen:
Fijne kerstdagen allemaal :lol: :lol:
jullie ook fijne feestdagen gewenst
ga zometeen naar mn moeder 1e kerstdag vieren
dan komt mn mannetje uit zn werk daarheen
pff bij ons weet mijn familie het wel al
en zijn familie krijgt het zondag te horen
dus das wel leuk
en nu ga ik op zoek naar een emmer denk ik ben kotsmisselijk bah bah bah
fijne dagen meiden :lol: :lol:
wij gaan zo naar mijn pa in amsterdam!!
hollow sterkte met je misselijkheid :-*
Ja, jullie ook fijne dagen!!
Wij gaan zo ook naar familie één en morgen naar familie twee. Tja, 't blijft een familiefeest hè
Hollow, ga je het op een speciale manier vertellen? Hihi, misschien je eigen emmertje meenemen? :sick:
Stom hè die misselijkheid. Aan de ene kant ben je er blij mee, want het is het goede teken. Maar ja, om je zo beroerd te voelen is toch verre van tof. Ik heb wel eens gehoord dat acupuntuur goed kan helpen. Of pillekes via de huisarts als het echt erg is?
Nu ga ik maar eens even mijn kerstoutfit uitzoeken!
hoi meiden
vandaag dus aan de schoonfam verteld
nu ja verteld
we hadden tshirts aan met de namen van onze nichtjes en neefjes en daaronder en? en bij het toetjes lekkere (kinder) champagne
mn schoonmoeder snapte de hint onmiddelijk en die huilde van blijdschap
de rest moest even lezen en had de hint daarna ook door
wel allemaal nog van eerst de 3 maanden nog door enzo
maar dat komt wel goed
leuk hollow, en wat een lieve reactie van je schoonmoeder. Ook al is het je schoonmoeder
Is je misselijkheid wat minder? Je moet gewoon van alles uitproberen: droge crackertjes eten, vanille vla hoor ik ook wel eens. Kauwgompje kauwen. Mijn zus at perenijsjes…
Leuk dat de familie goed reageerde Hollow !!
Vind het toch best vreemd dat sommige het niet gelijk door hebben.
Iedereen de feestdagen goed door gekomen ??
leuk idee hollow van jullie shirt!!!
dan is het nog echter he nu familie het ook weet
babygirl lekker van je vakantie aan het genieten??
hier nu weer op het werk geen vakantie gepland rond de kerst
maar over 3 weekjes gaan wij lekker vliegen :lol:
@ Sophie :
Ben niet nieuwsgierig hoor :liar: Maar waar gaat de reis naar toe ??
Wij zijn al een klein beetje aan het rond kijken voor de grote vakantie van 2011. We zitten nu toch met een kleine van +/- 3 maanden …
we gaan 8 dagen naar egypte toe!!
naar de haaien :roll:
hollow wanneer heb je trouwens je echo? kon je vrijdag nog bellen?
ik kan maandag pas bellen ze zijn dicht waaaah
heb vandaag mn eerste positiebroek gekocht
al mn broeken doen me pijn
en een mooie rok en wat shirts
uitverkoop bij miss etam hihi
uh dat shirt was zeker leuk
mocht je het ooit nodig zijn dan kan ik je de site wel geven
he wat balen dus je moet nog een week wachten voor een datum voor je eerste echo :?
leuk even mooi geshopt hollow!! altijd leuk en ja je moet toch nieuwe kleren hebben he :mrgreen: