Weinig zwemmers deel 3

ja hollow hij wordt duidelijker :lol: :lol: :lol:

Doet een Hollow is zwanger dansje :lol: :lol: :dance: :dance: :lol: :lol:

Tijgertje, mooie buikfoto’s!!! Heerlijk gevoel he, dat getrappel in je buik :inlove:

Maarre, ziekenhuisbezoek??? Heb je dat bij je mamatopic geschreven ofzo of heb ik iets gemist :think:

Hier is het lang leven de puinzooi. Zou vandaag naar Zwolle gegaan zijn om te werken, maar de auto van mijn collega deed het niet (zij zou rijden). Onverwacht dus een dag vrij en hebben de keuken maar voor een groot gedeelte schoongemaakt (was hard nodig :oops: ).

Nog 2 dagen werken en dat heb ik vrij :lol: :lol: . Dan kan alles schoon gemaakt worden en is het huis weer leefbaar :dance: :dance:

Hollow :

De streep word steeds mooier !!! :pray: :lol:

Babygirl :

Hierbij even een kopie van mijn verhaal bij de oktoberstoppers2008.

Hele verhaal kan je lezen op de babysite, staat onder mijn www knop.

Hier ben ik dan eindelijk met een verkorte versie van het verhaal. De lange versie kan je van de week vinden op de website van ons humpie.

Donderdagmiddag kreeg in veel pijn in mijn rechterzij richting mijn rug. ’s Nachts was de pijn bijna helemaal niet meer te houden, werd misselijk en benauwd. Vrijdagochtend om 8.00 uur gelijk gebeld en een afspraak gemaakt bij de huisarts. Deze heeft mijn urine getest en zei dat het een urineweginfectie was en dat ik een kuur mee naar huis kreeg. Om half 11 belde hij weer op dat ik toch maar naar het ziekenhuis moest ( voor 1 nachtje). Gelijk Raim gebeld en die heeft me naar het ziekenhuis gebracht. Daar werd gelijk bloed geprikt, urine afgenomen en echo’s gemaakt. Daarna werd ik naar zaal gebracht en infuus aangelegd. Vrijdag, zaterdag en zondag werd er 3x per dag bloed afgenomen en getemperatuurd. Ik zou eigenlijk maandag naar huis mogen, maar toen moest ik blijven tot woensdag. Uiteindelijk mocht ik dinsdagavond weer naar huis omdat de koorts die ik inmiddels had gekregen niet meer omhoog ging. Na alle bloed en urinetesten blijkt het een nierbekonsteking te zijn. Nu moet ik tot 24 december antibioticatabletten ( 3x per dag 1 ) nemen. Zodra ik weer koorts krijg, word ik gelijk weer opgenomen…. Met ons humpie gaat alles goed en die ondervind hier ( tot nu toe ) geen hinder van ….

Heb nu alleen twee hele dikke voeten gevuld met vocht en ben heel moe…

vandaag geen foto lukt me niet om scherp te stellen

ben zo beroerd als een kat en ook deze is nog positiever

heb alvast een banner aangemaakt

waaaaaaaaaaaaaaah ik ben zwanger

tijger :hug: hoop dat het snel beter met je gaat

babygirl lekker zon vrije dag

ik zou vanochtend vanalles doen maar kruimel had andere plannen

mama misselijk maken en der darmen van streek brengen

Uploaded with ImageShack.us

toch gelukt kon mn handen nu wel stilhouden

hollow wat een onwijs mooie banner!!

en jeeeee hij wordt echt steeds duidelijker

jemig meid wat zullen jullie blij zijn zeg :lol: :lol:

niet te beschrijven hoe blij

en tegelijkertijd zo vreselijk dubbel

weet dat jij net zo lang bezig bent dat vreet toch wel aan me

hoop zo dat 2011 jullie jaar gaat worden

voor ons kon de timing niet beter

met sinterklaas waren de eitjes rijp

met kerst officieel mogen testen

en met onze trouwdag uitgerekend

het moest gewoon zo zijn

en morgen word mn oma van 80 geopereerd aan borstkanker

dat hakt er momenteel hard in

ene kant zijn we dolblij en de andere kant doodsbang om die lieve vrouw te verliezen aan die ziekte die mn moeder 3 keer overwon

of zelfs dat ze in de operatie blijft

ze is wel al 80 en een niet erg sterk gestel

lieve hollow,

onze tijd komt ook nog wel hoor, ik word gewoon de hekkensluiter van ons topic

je moet lekker gaan genieten!!!

heb jij nu ook niet een verhoogde kans op borstkanker?

Hollow, wat een mooie banner :lol: :lol: :lol: Wanneer is precies je uitgerekende datum (voor het lijsje).

Sterkte morgen met afwachten wat de operatie doet.

Enne ziek, zwak en misselijk wen er maar aan :mrgreen: . Het is allemaal voor een goed doel (zeg ik die nergens last van heb gehad :mrgreen: )

Sophie, maart 2011 wordt van jou!!! (okay ook een beetje van mij, moet toch een keer gaan bevallen dan :mrgreen: ). Het zou zo mooi zijn om dan iedereen in het rijtje zwanger en bevallen te hebben staan!!!

Tijgertje, heb het allemaal even gelezen. Dat ze je zolang houden voor een nierbekontsteking :shock: . Alles verders goed met je nu?

Jules en Tierrr, hoe is het met jullie??

Hier vakantiestress. Nog 1 dag werken en dan even helemaal niets doen :lol: :lol:

ja babygirl maart is voor jou waarin je je wondertje in je armen mag sluiten!!!

heerlijk nog 1 dagje en dan vakantie…lekker niks moeten!! ideaal

:thumbup:

Hollow : Mooie duidelijke test en een super mooie banner !! :thumbup:

Sophie:

2011 wordt ook jullie jaar. Ik ga er hard voor duimen :pray: :pray:

Babygirl:

Lekker nog 1 dagje werken en dan vakantie :dance:

Ik moest zo lang in het ziekenhuis blijven vanwege de koorts en de antibiotica die ik via het infuus kreeg. Nu heb ik geen pijn meer, moet wel tot 24 december 3x daags 1 tablet nemen, maar dat heb ik er wel voor over, ben tenminste weer thuis… Het enige waar ik nog last van heb zijn dikke voeten ( gevuld met vocht, denk van het liggen en het infuus.) ( zijn 7 zakken natriumchloride naar binnen gegaan, 1 zak is volgens mij 500 ml )

sophie dat hebben we niet uit laten zoeken

moet wel alert zijn omdat ik wel dat risico loop

het is mn stiefoma dus geen bloedband

alleen dat van mn moeder zou evt erfelijk kunne zijn

ow ja uitgerekende datum hihi

das 4 dagen na onze trouwdag hihi

29-08-2011

dan zijn we ook 5 jaar samen

zou een mooie bekroning zijn

NNEee whaaaaaaOOOOOOO WHOE!! Hollow, GEFELICITEERD!!! O jee, wat ben ik een oen dat ik nu pas op KOK kijk. Maar je had geschreven… met kerst testen. En nu al positief. Super geweldig. Ik heb helemaal kippevel! Jullie hebben er zo lang op moeten wachten en nu is het zover. Super super super :lol: . 't Is dat ik op mijn werk zit, anders was ik als een stuiterbal door de kamer gegaan. Dikke kus voor jou en je man!

ik teste positief met 3 weken en 6 dagen dus dit is een plakkertje

duimen dat ie blijft plakken

maar oef wat ben ik moe en een pijn achter mn schaambot

volgens een vriendin kan dit al bandenpijn zijn

tja heb een kleinere baarmoeder natuurlijk dus het zou kunnen

zolang het de pijn draaglijk is en geen krampen geniet ik lekker van elk kwaaltje hoe beroerd ik er ook van zal zijn

wanneer ga je bellen voor een echo hollow??

om te kijken in welke baarmoeder het zit??

want je hebt er toch 2? :think:

het zit rechts sophie weten doordat ze dat met de echo al gecontroleerd had toen ze het buisje inbracht om kruimel te plaatsen

ik ga vrijdag bellen

en dan begin januari de 1e echo eerder zie je nog te weinig en dan hebben we kans dat het hartje al klopt

kan dat niet verplaatsten?

en rechts is je grootste baarmoeder? klinkt gek zeg

ah mooi dat is al bijna je eerste echo spannend hoor!!!

nee rechts is volgens de statistieken de baarmoeder met de meeste kans van slagen schijnt een of ander iets in je hersenen te bepalen

en verplaatsen kan niet het is tot in mijn vagina gesplitst en het buisje zat echt recht als ie links zou zitten dan ga ik twijfelen aan de kunnen van mn arts

ze zijn beide even groot zei de arts die de kijkoperatie heeft uitgevoerd

aha dan is het goed

:thumbup:

hoe reageerde je hub? hadden jullie samen getest?

ik wou samen testen maar hij kwam uit de nacht en was niet wakker te krijgen

wou mn urine niet verspillen dus heb zelf de test gedaan en toen ie posi bleek hem wakker gemaakt en pas bij de 2e test de dag erna werd het voor ons echt realiteit

wist ook wel dat ioe negatief had kunnen zijn

maar gelukkig is ie positief