ik zoek ook nog een knuffel
voor mezelf
Karin: :hug:
:mrgreen: :mrgreen:
nouuuuu ik spaar apen en ik had een hele gave gezien bij de Beijenkorf maar dies dus spoorlooooos :wall:
Daar kan ik je niet aan helpen maar vond deze :hug: ook wel leuk :lol:
:mrgreen: :mrgreen: lieffff :-*
Meiden, ik wilde helemaal niet discussiëren. Ik wil niet kwaad spreken over iemand die ik niet ken. Ik wilde alleen geen 17,50 euro voor een gratis knuffeltje betalen :roll:
@Wawa wrote:
Meiden, ik wilde helemaal niet discussiëren. Ik wil niet kwaad spreken over iemand die ik niet ken. Ik wilde alleen geen 17,50 euro voor een gratis knuffeltje betalen :roll:
En dat kan ik me heeeel goed voorstellen
IS het gelukt met het knuffeltje?
Wawa, maak je niet druk meis.
:hug: Iedereen weet dat jij een grote lieverd bent en dat kwaad spreken al helemaal niet de bedoeling was. Ging meer over het feit op zich dan over de persoon zelf toch?
Meiden, volgens mij gebeurt dit heeeeeeeeeeeeeel veel op Marktplaats. Ik zag laatst bijv… een blousje dat minimaal 45 :shock: euro moest opbrengen, aldus de verkoopster… Tssssss. Terwijl precies hetzelfde blousje in de uitverkoop was voor 5 euro bij wehkamp
Ook heb ik een keer ovulatietesten gekocht waarvan de houdbaarheidsdatum was doorgekrast met zwarte stift (over de datum duidelijk).
Dus ja… op MP kan alles blijkbaar. Ik ben niet verbaasd.