Weg met Marktplaats: KOK IS TOP

Hier ook iemand pissed over marktplaats. Afgelopen zaterdag knuffie van mijn zoontje verloren in het dorp. Helaas niet terug gevonden. Het knuffeltje is uit het kraampakket van de Menzis. Ik kijk dus op marktplaats en ik had geluk, want daar was er eentje. Ik mailde en kreeg gelijk reactie terug. Ze wilde me helpen, bladiebladie bla. Vervolgens vraag ik de prijs :shock: :shock: :shock:



17,50



Voor een gratis knuffeltje!!!



Nou ja, daar trap ik dus niet in. Manlief ging de andere advertenties van haar bekijken. Ze heeft er 2550 knuffels opstaan!!! Volgens mij heeft die een handel in knuffels! Echt belachelijk. Ouders kopen ze, omdat kinderen verdrietig zijn en zij verdient eraan!



Update:



Nu via KOK twee nieuwe knuffies voor onze beeb :mrgreen: Jullie zijn schatten

NOUJAAAA!!! Belachelijk. Dan zou ik mijn kind leren met het ‘verlies’ om te gaan en na een tijdje een nieuw knuffie uitzoeken. Is misschien nog wel een wijze levenservaring ook :thumbup:

maar toch eerst eens proberen of je m nog ergens kunt krijgen. Wat voor knuffel was het? Misschien heb ik er wel een voor je :mrgreen:

En om welk knuffeltje gaat het dan? Misschien kunnen wij op kok je helpen?



Pfff en das idd afzetterij hoor!

Dat riekt naar illegale handel ofzo… :hand:

Jeetje wat erg zeg !



Als ik dat pakket van Menzis zou hebben, zou ik die knuffel morgen gelijk naar het postkantoor brengen en jouw kant opsturen.



17,50 :shock: is ze helemaal gek geworden ??



Ik weet hoe erg het is als je (als kind) je enige favo knuffel (in mijn geval hydrofiel luier-doek :silenced: :roll: ) kwijt bent.

Het gaat om een aapje: een vierkant beige doekje (bruin randje) met een apenkop in beige en bruin erop. Hij zat in het kraampakket van september van de Menzis.

@Sis wrote:

Dat riekt naar illegale handel ofzo… :hand:




Ze mailde dus dit:


Het Menzis aapjesdoekje is nog beschikbaar & graag zou ik u ermee willen gaan helpen.


Ik vraag wat ze er voor vraagt:

Is 17,50 een idee ? Het aapjesdoekje is nog geheel nieuw. Als het accoord is ontvang ik graag jullie Adresgegevens.


Vervolgens heb ik gemaild, dat ik dat veel te veel vind en dat ik het via de Menzis wel probeer. Haar reactie:

Dank je wel voor jouw mailtje terug ! Voor zover ik weet heeft Menzis ze helemaal niet meer in huis…


Mijn man is dus wat directer, die heeft een mail gestuurd toen ik weg was:

En daarom vinden jullie het normaal om zo’n belachelijk hoge prijs te vragen voor iets wat je ooit gratis gekregen hebt??
€17,50 vind ik niet een prijs waar je iemand mee wilt helpen (wat je zelf aangeeft) overigens!! Maar wij zoeken wel verder naar iemand die echt wil helpen.

Menzis mailen en vragen of ze er een willen sturen. Bied je aan dat je de verzendkosten betaald. Je kan het altijd proberen…

@mariska89 wrote:

Menzis mailen en vragen of ze er een willen sturen. Bied je aan dat je de verzendkosten betaald. Je kan het altijd proberen…




Dat hebben we nu ook gedaan. Ik ben benieuwd of we daar nog wat van horen.

pffffffff. echt belachelijk zeg.



Helaas ik kan je niet helpen ben niet bij menzis verzekerd, maar heb je het al op de sites geprobeerd waar mensen knuffels zoeken en aanbieden?

Hoop het voor je.



Zal anders bij ons in het flatgebouw even nog 3 moeders vragen…Misschien dat zij toevallig ook bij de Menzis zitten. Ik zelf zit bij de Agis heb een blauw doekje met een dierenkop erop gekregen.

@Wawa wrote:

Het gaat om een aapje: een vierkant beige doekje (bruin randje) met een apenkop in beige en bruin erop. Hij zat in het kraampakket van september van de Menzis.




balen, helaas heb ik m niet. Ik hoop dat een vriendelijke KoKker je kan helpen :hug:

Jullie zijn schatten :-*

Is het zo’n zacht stofje? 1 kant creme, 1 kant donkerbruin en dan in het midden een apenkoppie?



Zo ja, dan heb ik goed een slecht nieuws :shifty:

Ik moet hem ergens hebben, maar weet zo gauw alleen niet waar.

Is al e.a. naar zolder gegaan. Morgen moet ik de hele dag werken, maar wil woensdag wel voor je kijken!



(jij hebt het over een bruin randje en dat is bij mij volgens mij niet). Heb je een foto misschien?



Enne wat een trien zeg, 17,50 :shock: :snooty:



Groetjes Natascha.

Uhmmmmmmm, foto maken van onze eigen kan helaas niet meer, dus daarom linkje. Solly admins, moddies, etc.



***************





Link verwijderd door beheer

Ja maar ik zie nu ook dat andere veel hebben geboden.



Dus ik vind het wel logisch dat ze iets meer vraagt dan het laatst geboden.



Natuurlijk is het belachelijk dat ze zoveel voor een gratis popje vraagt, maar het is wat de gek er voor geeft. En er zijn dus veel mensen die er 15 euro voor over hebben.

xxxx

Ik heb haar gemaild of ze hem nog had. Ze gaf aan, dat ze hem nog gewoon had. Als je naar de datums kijkt, zie je gewoon dat ze eraan wil verdienen! Anders laat je hem toch niet zo lang staan?

Misschien heeft ze er meer?



Je zei dat ze er heel veel had.



(ik ben al 2 jaar op zoek naar een reservepopje voor M.icah, als ik daar 17,50 voor moet betalen doe ik dat gelijk. Gratis geweest of niet). Maar daar gaat het natuurlijk niet om he :wink:

Wawa is dit dezelfde? volgens mij wel he.



Ik ben namelijk voor je aan het zoeken, weet namelijk hoe erg het is als je kindje z’n knuf kwijt is en ik heb toch niets nuttigers te doen :wink:

Dus kan ik google beter gebruiken om jou te helpen :smiley: .