Weg met Marktplaats: KOK IS TOP

xxxx

Wij hebben hem ook, hier is die nooit gebruikt maar zit toch emo waarde aan (zou het knuffeldoekje van Daan* worden)



Anders had ik hem zo gratis naar je toegestuurd

Ik zal mijn mams nog vragen die werkt naast iemand van menzis





Hopelijk vind je snel het doekje kan vinden voor een normale prijs.

ik ga je zo even pben :-*

Sorry, hij is toch anders vrees ik :?



De vorm en aapje zijn wel hetzelfde alleen lapje is iets anders. (wel vierkant)

Ik ga mits je dan nog niks hebt wel even zoeken, en dan plaats ik wel een foto, mocht je denken dat je ventje die kan gebruiken wil ik hem wel opsturen tegen verzendkosten.

Hoi Wawa,



Wij hebben dit knuffeltje ook liggen en doen er niets mee. Tegen betaling van verzendkosten wil ik hem best naar je opsturen.

Laat maar even weten wanneer je nog op zoek bent!

Groetjes Jozie

Mocht je nog niet voorzien zijn, ik heb hem ook nog liggen en Sanna doet er niks mee.

Dus laat maar weten :-*

@Karin1981 wrote:

Wij hebben hem ook, hier is die nooit gebruikt maar zit toch emo waarde aan (zou het knuffeldoekje van Daan* worden)



Anders had ik hem zo gratis naar je toegestuurd

Ik zal mijn mams nog vragen die werkt naast iemand van menzis





Hopelijk vind je snel het doekje kan vinden voor een normale prijs.




Meid, dat knufje is van Daan *, dan moet onze beeb maar gewoon aan z’n nieuwe knuffie wennen. :wink:

@mamma van sharondenise wrote:

Wawa is dit dezelfde? volgens mij wel he.



Ik ben namelijk voor je aan het zoeken, weet namelijk hoe erg het is als je kindje z’n knuf kwijt is en ik heb toch niets nuttigers te doen :wink:

Dus kan ik google beter gebruiken om jou te helpen :smiley: .




Dat is hem :mrgreen:

@jozie wrote:

Hoi Wawa,



Wij hebben dit knuffeltje ook liggen en doen er niets mee. Tegen betaling van verzendkosten wil ik hem best naar je opsturen.

Laat maar even weten wanneer je nog op zoek bent!

Groetjes Jozie




Super, heel graag

@mar27 wrote:

Mocht je nog niet voorzien zijn, ik heb hem ook nog liggen en Sanna doet er niks mee.

Dus laat maar weten :-*




Ik hoop, dat ik die van Jozie kan krijgen :mrgreen:

ja, ik kreeg net reactie op de mail van manlief:



De Menzis aap knuffeldoek heb ik nooit zelf gekregen…maar ook via Internet ingekocht ! Mijn jongste kind is zeven & ook zijn we niet via Menzis verzekerd…


Het is dus duidelijk!

Ik heb je een pb gestuurd.

Je bent al voorzien harstikke goed zeg :thumbup:

Lang leve kok!!! :dance:

mocht je er nog meer willen hebben, via de shop van KOK zelf( knuffel kwijt) is ie gewoon nog te koop… tenminste, de laatste keer dat ik keek nog wel :stuck_out_tongue:





edit kijk nu en ze zijn er dus niet meer :S



Ik had hem ooit ook nog ergens moeten hebben… maar waar hij nu is ??? Kan goed zijn dat ik hem al eens eerder heb weggegeven.



In elk geval gelukkig dat je er nu twee hebt… enneuh, die muts van mp heeft hem niet voor niks zo lang er al op staan… denk dat zij denkt, nu ze niet meer te verkrijgen zijn bij menzis, kan ik er wel een scheppie bovenop doen… inderdaad met de instelling, mensen betalen het er toch wel voor :wall: :wall: :wall:



Nog reactie gehad op d email van je man??? hehehe

@mv2kids wrote:





Nog reactie gehad op d email van je man??? hehehe




Paar regels hierboven :wink:

:thumbdown: Echt zó fout hé zulke handel :naughty:



Maar fijn dat je al voorzien bent!

ja ik zag het :wall: snorrie…



dus gewoon een handelaar, die denkt door de moeilijke verkrijgbaarheid(of het feit dat zij de laatste voorraad heeft opgekocht) er een extra slaatje uit te kunnen slaan… zielig hoor!! :naughty:

@mv2kids wrote:

mocht je er nog meer willen hebben, via de shop van KOK zelf( knuffel kwijt) is ie gewoon nog te koop… tenminste, de laatste keer dat ik keek nog wel :stuck_out_tongue:





edit kijk nu en ze zijn er dus niet meer :S



Ik had hem ooit ook nog ergens moeten hebben… maar waar hij nu is ??? Kan goed zijn dat ik hem al eens eerder heb weggegeven.



In elk geval gelukkig dat je er nu twee hebt… enneuh, die muts van mp heeft hem niet voor niks zo lang er al op staan… denk dat zij denkt, nu ze niet meer te verkrijgen zijn bij menzis, kan ik er wel een scheppie bovenop doen… inderdaad met de instelling, mensen betalen het er toch wel voor :wall: :wall: :wall:



Nog reactie gehad op d email van je man??? hehehe




Vorige week is de laatste verkocht. 8)

@mv2kids wrote:

ja ik zag het :wall: snorrie…



dus gewoon een handelaar, die denkt door de moeilijke verkrijgbaarheid(of het feit dat zij de laatste voorraad heeft opgekocht) er een extra slaatje uit te kunnen slaan… zielig hoor!! :naughty:




Ik snap het inderdaad ook niet.

nou de handel loopt volgens mij ook niet zo goed hoor, heb even naar de advertenties zitten kijken en geen hond die erop biedt.

Mag hopen voor haar dat ze er niet van hoeft te eten :wink: :mrgreen: