Hebben jullie soms ook dat gevoel dat je ff niet weet wat er met jezelf aan de hand is :oops:
Ik heb al paar maand last van
soms snauwerig naar hub en Melinda toe
Absoluut geen zin in s#x
Gevoel dat ik om de minste of geringste zorgen helemaal in de stress kan schieten …
Soms gevoel dat ik om alles moet janken
Zie maandag er al tegen op om woensdag te gaan werken :?
Maandags heeft Melinda peuterzwemmen vind ik heel leuk maar
Nu denk ik alweer van getsie moeten we tegen 8.15 weg en etc etc etc …
Waar heb ik last van geen idd :oops:
Leuk is het af toe niet
ik weet ook niet wat het is maar heb ook het idee dat ik hier ook last van heb
ik denk misschien tijd voor lekker weer buiten en een zonnetje dat al veel doet
heel herkenbaar :hug:
Denk inderdaad dat we zon-vitamientjes nodig hebben, wantvan dit weer wordt een mens niet vrolijker.
Ik merk ook dat het weer tijd wordt om weer eens iets voor mij zelf te doen, ff een dagje zonder kids/man etc.
kappertje, massage, shoppen…zoiets…meestal ben ik dan weer een stuk energieker
Ben blij dat ik niet de enigste ben
Ben volgens mij echt toe aan de lente zon
Ik zeg ook; winter-blues :hug:
Misschien een keer een zonnebankje? Schijnt toch wel te helpen…
De reden/oplossing weet ik ook niet maar het komt mij zo bekend voor.
Groeten
Isle
winterdepressie ja…heb ik hier ook wel last van
Remedie, zo veel mogelijk leuke dingen doen
Hier ook en dan ben ik er nu ook nog eens lekker ziek bij geworden :eh: dus je bent zeker niet de enige :hug:
hier ook…
Gaf de mirena al de schuld… :eh:
Vroeger zei mijn nichtje van 6 een keer
“mama, ik heb zo’n verdriet in mijn buik”…
en dat voel ik ook in de herfst…
misschien is dat ongeveer hetzelfde…
dus; ZOOOOOOOOOOOOMERR WAAR BEN JEEEEEEEE (oke, eerst nog even de lente)
Zeer herkenbaar, zaterdag de hele zitten janken. Alles wat niet helemaal ging zoals het zou moeten, dan begon ik weer te huilen.
Ik heb ook nergens geen zin in, het is hier een grote zooi, de mand strijkwas puilt helemaal over (al een aantal weken), de ramen moeten nodig gewassen worden… Ik heb totaal geen energie.
Nu heb ik gister ook nog niets gekregen van manlief, we waren gister 4 jaar getrouwd. Dat werkt ook totaal niet mee…
Dus laat die zon maar komen!!
Ow wat lijkt me dat vervelend zeg als je dat hebt. Mijn vriendin heeft er ook zo last van. Ikke eigenlijk totaal niet, al ben ik ook wel toe aan de lente zon hoor.
Ik blijf juist maar een beetje bezig in huis. Lekker soppie er door zodat het fris ruikt. Juist de wasmanden niet uit laten puilen en zorgen dat ik bij ben. Lekker koken voor mijn gezin en het gezellig maken. Maar ja, als je hoofd daar totaal niet naar staat, lijkt het me inderdaad heel lastig om dat voor elkaar te krijgen.
Sinds een aantal maanden loop ik hard. Hoewel ik er totaal en compleet NIKS aan vind, merk ik wel dat het me heel erg goed doet en dat het z’n weerslag heeft op alles in mijn leventje; meer energie voor alles! Misschien een tip? Beetje sporten gaan?
hier ook
zit al met zo’n energylamp in huis
Kan ook niks hebben, nu slik ik wel al jaren ad maar het is afgelope week
wel weer raak :roll:
heir ook zo’n last van… Maar ja ik geef de zwangerschap de schuld :mrgreen:
Hier ook al, maar ik merk wel dat als ik me ertoe aanzet gewoon even met d ekids naar buiten te gaan, als is het op het plein dat hun ff gaan fietsen ofzo, ik me ook alweer oplaad… Dan ga ik weer dingen plannen wat ik alleen kan gaan doen, zoals naar het paard, en krijg daar weer zin in…
Maar wel heel herkenbaar, gister heb ik de kids om 17.45 en 18.30 naar bed gegaan: mama had rust nodig… (en hun ook want ze sliepen meteen, weg schuld gevoel 8) )
Klinkt alsof je het te druk hebt, alsof je te weinig kunt ontspannen. Klinkt als moe moe en nog eens moe. Kun je rustiger aan doen met werken? Kun je uitslaapmomenten regelen?
Tijd voor jezelf lijkt me even een heel goed plan!
Herkenbaar gevoel…
Ik ga er morgen voor naar de dokter want zelf heb ik het gevoel dat ik t allemaal niet meer trek…
Ik smacht naar zon en vrolijke dingen en ik wil alles behalve me zo voelen zoals ik me nu voel…
Ben echt blij met jullie antwoorden en verhalen en te horen dat ik niet de enigste ben
Minder werken zit er niet in helaas ik werk 3 dagen van 7.45 tot 16.30…
Na de zomervakantie van 3 weken komt ws overwerken er weer aan dat betekent
woensdag en donderdag van 7.45 tot 17.30
en vrijdags van 7.45 tot 20.30
Heull druk maar goed kan niet altijd nee zeggen he :shifty:
Heel veel mensen zeggen ook van je hebt het maandag en dinsdags lekker rustig
Ja halloo het huishouden loopt door en ik heb een kind tsjaa dat willen sommigen niet horen :eh:
Ik hoop dat GAUW die zon komt kom maar op met die lente
Weg met de winter en het sombere weer bah :oops:
even een paar feel-good foto’s :lol: 8)
Leuke plaatjes :inlove:
Vannacht dus maar 2 uurtjes geslapen :roll:
Klaarwakker kon niet meer slapen
En vandaag overdag echt kapot echt waar :oops: