Kun je een middagje (op je vrije niet zo vrije dag ) een picknick op bed regelen met je meisje? Echt niets zo gezellig als samen op bed, drinken (lekvrije beker is dan handig :lol: ) iets lekkers wat niet teveel sopt of net voor je je beddegoed wilt wassen werkt ook goed. Dan lekker op bed blijven, kindlief mag even zonder limiet een tekenfilm oid kijken en jij mag lekker even helemaal nixxxxxx. Misschien de tijd om een maskertje te regelen, of juist een middagdutje, of een chicklitboek waar je maar zin aan hebt, maar iig alles behalve huishouden!
Het lijkt heeeeel erg op waar ik last van heb; voorjaarsmoeheid. Giga vermoeiend, je hele humeur gaat aan gort maar het wordt wel langzaam beter als je opmerkt dat het zonnetje meer gaat schijnen en langer schijnt en je steeds later je lampen in huis aan gaat doen. :thumbup:
(snijd eens een sinaasappel en citroen door, even in een pannentje kokend water en je hele huis ruikt heeeerlijk naar citrus dat geeft je humeur ook een boost best te mikken na een avondje lekker vis eten de goeie vetten uit vis doen je ook goed overigens)
De 2 dagen dat ik vrij ben probeer ik ook wel als mel op bed ligt zelf ook 2 uurtjes niks te doen :oops:
Maar tussendoor toch wel wat dingen…
Als ik dan even niks doe een uurtje of 2 voel ik me gelijk schuldig omdat ik ook had kunnen schoonmaken zeg maar erg eigenlijk :mrgreen:
De tip van die citrus vruchten ga ik zeker doen :thumbup: :thumbup:
Maar vandaag is een stralende dag! Het zonnetje is er en ik werd alweer een beetje vrolijker wakker! 8) :dance: Ik gooi straks lekker de ramen en deuren open en laat de lente maar even binnenkomen, heerlijk die frisse lucht
Verse plantjes en bloembolletjes doen mij trouwens ook altijd goed, hyacintjes, blauwe druifjes, narcisjes…mmmmmm…daar word ik nou vrolijk van! :thumbup: