weer je oude lichaam na de bevalling?

Ik ben 4 sept. bevallen van onze dochter. Ik was in de zwangerschap 16 kg aangekomen waarvan er nu 13,5 af zijn. Op zich pas ik weer redelijk in mijn oude kleren, maar merk dat vooral bij mijn bovenbenen de kilootjes nog zitten en mijn buik is nog wel boller en slapper dan normaal :cry: . Ik vraag me af hoe het bij anderen is gegaan, hebben jullie je oude postuur weer terug? Of blijft je lichaam anders van vorm zeg maar dan daarvoor? Ik wil volgende week weer gaan sporten en dan hoop ik nog iets van mijn benen af te krijgen!

ik ben 30 april bevallen en heb m’n oude postuur weer terug van na de 1e zwangerschap

nu het postuur nog terug zien te krijgen van voor de 1e zwangerschap :wink: :lol: :lol:

ik heb er een maat bijgekregen. voornamelijk borsten en buik zijn toch echt groter dan voorheen. geen idee of ik het er af had gekregen als ik echt actief was gaan trainen van vlak na de bevalling.

whaha… ik ben 4 juli bevallen en pas nog steeds m’n broeken niet… was 22 kilo aangekomen, ben er nu 13 kwijt. :oops:

ik heb ook nog 5 kilo ‘teveel’

mag het hebben hoor het gewicht maar merk ook dat bovenbenen en kont dikker zijn

ook de buik is er nog een beetje

ik ben bevallen in december

@Paco wrote:

whaha… ik ben 4 juli bevallen en pas nog steeds m’n broeken niet… was 22 kilo aangekomen, ben er nu 13 kwijt. :oops:


Ik ook niet… :oops: Al zijn mijn kilos er wel af, mijn broeken pas ik niet omdat me heupen maatje meer zijn geworden.

ik ben 4 augustus bevallen en moet nog 9 kilo eraf… ben al 10 kilo kwijt van de zwangerschap en nu probeer ik terug te komen op mn oude gewicht van voor mijn zwangerschappen… gaat de goede kant op…

veel sporten en bewegen en een beetje opletten met snoeperijen…



lijkt me vrij normaal hoor dat je nog niet in je oude lichaam zit je bent een paar maand geleden bevallen!! beetje tijd geven…



succes!!!

@Lucky80 wrote:

Ik ben 4 sept. bevallen van onze dochter. Ik was in de zwangerschap 16 kg aangekomen waarvan er nu 13,5 af zijn. Op zich pas ik weer redelijk in mijn oude kleren, maar merk dat vooral bij mijn bovenbenen de kilootjes nog zitten en mijn buik is nog wel boller en slapper dan normaal :cry: . Ik vraag me af hoe het bij anderen is gegaan, hebben jullie je oude postuur weer terug? Of blijft je lichaam anders van vorm zeg maar dan daarvoor? Ik wil volgende week weer gaan sporten en dan hoop ik nog iets van mijn benen af te krijgen!


Ja hoor, heb mijn figuur redelijk terug maar dat was niét binnen twee maanden :-*

Even geduld hoor, je bent nét bevallen.

Hier voornamelijk buik… verder alles weer ok…

Ik had mijn oude figuur terug na 6 weken. Ik ging van Erg Dik (voor zwangerscgap) naar ENORM (tijdens zwangerschap) weer terug naar Erg Dik…



Ik denk dat olifantjes zoals ik wat dat betreft wel geluk hebben…wij zijn sneller op formaat dan slanke dames. :lol: :lol: :lol:

@Nefarious wrote:

Ik had mijn oude figuur terug na 6 weken. Ik ging van Erg Dik (voor zwangerscgap) naar ENORM (tijdens zwangerschap) weer terug naar Erg Dik…



Ik denk dat olifantjes zoals ik wat dat betreft wel geluk hebben…wij zijn sneller op formaat dan slanke dames. :lol: :lol: :lol:




idd same here :mrgreen: :oops:

Ben eind april bevallen. Was 20 kilo aangekomen. Er zitten er nu nog 1,5 kilo aan ongeveer. Maar dat was al snel zo. Ik pas mijn oude kleren weer maar mijn buik is net een oma buik. Maargoed dat komt nooit meer goed en het kon ook niet anders want die 20 kilo zaten alleen aan mijn buik. Aan de achterkant zag je niet dat ik zwanger was.

Ik ben in januari bevallen, ik was 25 kg aangekomen. Net voor de zomer paste ik wel al mijn kleren weer, maar er zitten nog steeds 3 kilo’s teveel aan. Maar zelfs als ik die afval is mijn figuur echt niet meer wat het was. Er zit gewoon een extra zwembandje. En een cup meer (en lekker ongelijk :frowning: )

Ik heb de hoop op een strak figuur (gelukkig heb ik dat nooit gehad :wink: ) maar opgegeven

mammavan2meisjes en Mellie, jullie hebben helemaal gelijk :oops: Ik wil natuurlijk weer sneller dan snel

Ik zat 3 weken na mijn bevalling 2 kilo onder het gewicht dat ik had toen ik zwanger was, maar ik ben in mijn zwangerschap maar 8 kilo aangekomen. Jammer genoeg is het er nu weer bij.

Ik ben half mei bevallen en ik weeg op dit moment nog altijd 9kg zwaarder dan voor de zwangerschap. Pas dus ook (nog?) niet in mijn oude kleding en ik heb nog steeds een flinke en vooral ook slappe buik… Ik sport alweer een tijdje, maar tot nog toe helpt het nog niets.

@Lucky80 wrote:

mammavan2meisjes en Mellie, jullie hebben helemaal gelijk :oops: Ik wil natuurlijk weer sneller dan snel




Begrijpelijk hoor maar dacht zeg het toch even :hug:

Ik ben 30 april bevallen en kon naar 2 wkn mijn oude kleding weer aan, maar nu was ik dan wel maar 8 kilo aangekomen.

Maar joh je bent nog niet zo lang geleden bevallen hoor, komt vanzelf nog wel, je lichaam is 9 mnd uitgerekt geweest en moet nu weer langzaam in shape komen :wink:

Helaas gaat dat een stuk minder snel dan het uit dijen tijdens de zwangerschap :wink:

ik zou kunnen afvallen wat ik wil, maar mijn figuur zoals voor de 1e zwangerschap krijg ik niet meer terug. Borsten zijn groter gebleven, heupen zijn gaan wijken en ben gewoon breeder geworden.



Bennou weer zwanger en net als de 1e keer vol rond om… dus zien waar nou het schip strand

@Sweet-Love wrote:

@Paco wrote:
whaha… ik ben 4 juli bevallen en pas nog steeds m’n broeken niet… was 22 kilo aangekomen, ben er nu 13 kwijt. :oops:


Ik ook niet… :oops: Al zijn mijn kilos er wel af, mijn broeken pas ik niet omdat me heupen maatje meer zijn geworden.




Ja hier precies hetzelfde wel weer oude gewicht (was bij de eerste 25 en de tweede 18 kilo aangekomen :oops: ) maar oude broeken passen ook niet meer, heb dus allemaal nieuwe moeten kopen…



Goh, wat erg !! :angel:



:lol: :smiley: :lol: