dankjullie wel ik moet omhafl 11,
eerst kon ik nog aardig koffie drinken maar dat ging nou niet goed. :sick: die kwam er ook vrij rap er weer uit :sick:
Lieve Karin, ik ga ook voor jou onwijs hard duimen! Op naar een prachtig, kloppend hartje
:-*
succes strakjes meid!!!
Ongeveer nu echo dus…
je zal het na afloop lezen, Karin, maar ik duim voor je !!!
liefs
Gerda
Oh enne enne enne?
Hoop het zo enorm voor jullie!
Jaaaaaaaaaa er zit een hartje in mijn buik :inlove: :dance: :dance: termijn klopte precies ben helemaal hieper de pieper
@Karin1981 wrote:
Jaaaaaaaaaa er zit een hartje in mijn buik :inlove: :dance: :dance: termijn klopte precies ben helemaal hieper de pieper
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Ben enorm heppie voor jullie!!!
Ook hier: gefeliciteerd!! Echt heel fijn! :inlove: :inlove:
:dance: :dance: :dance: :dance:
GEFELICITEERD meis!!! hopelijk kan je nou iets meer genieten van het wondertje in jou buik.
@Karin1981 wrote:
Superrrrrr Onwijs gefeliciteerd :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: !!!
Geniet van je zwangerschap meid :-*
Jaaaaa, zie je wel :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: ! En nu genieten meis!
:-*
Gefeliciteerd Karin Geniet ervan!!
Jaaaaaaaahhhhh… :dance: :dance: :dance: … gefeliciteerd!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa super zeg Karin!!!
Oooh ik heb helemaal kippevel! Ben heel blij voor jullie!
En nu lekker gaan genieten meid! :-*
Wat heerlijk Karin!! :inlove: :dance:
Oh Karin geweldig…! :dance:
ik ben heel erg blij voor jullie.
En dan nu ècht gaan genieten hè
oh karin wat geweldig joh en nu lekker genieten van het groeien van het leven in je buik :mrgreen: :inlove:
in je buikje :inlove: :inlove: :inlove:
GEFELICITEERD
Hey Karin!!
wat een goed nieuws!!! een Hartje in je buik!!!
en nu idd lekker genieten!!!
en onze duimen blijven draaien :thumbup: :thumbup: :inlove:
Maandag intake gesprek voor de vlokkentest. Vind het dan toch weer spannend worden. Dan hoor ik ook wanneer die plaats zal vinden. pffff ik weet waarom ik hem doe maar spannend is het zeker
Gelukkig krijg ik ook een echo Ik vind ruim 3 week tussen de echo’s eigenlijk best veel, heb volgende week vrijdag ook een echo bij mijn eigen gyn .
Terwijl sommigen met 12 weken een echo en pas weer met 20 weken.