succes met je echo!!!
dank jullie wel :-* nog ff nagelbijten thuis en dan gaan we weg. Ochtend vloog voorbij gelukkig
liefs
Gerda
nog geen hartje maar duidelijk zwanger hoor, was nog te pril om het goed te kunnen zien. Over 2 week mag ik weer komen. Waarschijnlijk ben ik net 5 week zwanger. Waarschijnlijk late innesteling gehad. NOg even duimpjes draaien. De gyn zei dat het er wel goed uitzag
ik had ook een late innesteling indd!
Maar proficiat meid! Enne ik duim nog steeds hoor
achteraf had ik misschien een week moeten wachten met heen gaan :think: ben nog steeds onzeker . Maar ik dacht dat ik verder was.
Och ja ik dacht toen iets in de 7 weken te zijn, was net 6 weken (wel een kloppend hartje te zien, net kloppend).
Wij dus ook late innesteling, alhoewel ik dat had kunnen weten: was met Levi ook!
Ben erg benieuwd over 2 weken!
We hopen gewoon op goed nieuws meissie!
De onzekerheid? Ik denk als je nu een kloppend hartje had gezien, je als nog onzeker was geweest meid. Het blijven gewoon enorme spannende tijden, en helaas kunnen we er zelf niks aan doen.
Het geeft allemaal geen garantie, jammer genoeg. Was het maar zo!
En je eigen lijf? Voelt het wel goed?
Ik zelf had bij me 2 miskramen dat het gewoon ook niet goed voelde, ondanks de enorme kwalen die ik toen had (en bij deze zwangerschap juist zo goed als geen kwalen in het begin).
Cin lief je berichtje :-* denk ook dat ik ook met kloppend hartje onzeker bleef. Nu de dagen doorkomen Gelukkig vakantie week dus druk op het werk.
En als het fout gaat tja… kan er toch weinig aan veranderen en dan was er waarschijnlijk ook iets ernstig aan de hand.
Ik heb zelf goede hoop , had ik bij Daan :**: niet.
@Karin1981 wrote:
Cin lief je berichtje :-* denk ook dat ik ook met kloppend hartje onzeker bleef. Nu de dagen doorkomen Gelukkig vakantie week dus druk op het werk.
En als het fout gaat tja… kan er toch weinig aan veranderen en dan was er waarschijnlijk ook iets ernstig aan de hand.
Ik heb zelf goede hoop , had ik bij Daan :**: niet.
Dat is een hele mooie zin meid, hou dat vooral aan!
Hoop is het mooiste wat er bestaat :inlove:
:hug:
Hey meid!
mijn duimen blijven ook draaien voor jullie!! :inlove:
nog een weekje wachten
We hebben op dezelfde dag, jij ook UMCG? Hoe laat en bij wie? Ik om kwart voor 2 bij Sollie.
@Noor82 wrote:
We hebben op dezelfde dag, jij ook UMCG? Hoe laat en bij wie? Ik om kwart voor 2 bij Sollie.
nee ik martini zou wel leuk zijn geweest :mrgreen:
komt vast helemaal goed lieverd :-*
Ik duim ook nog steeds hoor!
Spannend hoor meis!
Ik ga voor je duimen dat het 3 maart helemaal goed zit en dat je een mooi kloppend hartje te zien krijgt .
Die eerste weken zijn altijd spannend ja.
Ik merk het nu ook heel erg…
Ben net 4 weken en de kwaaltjes nemen af ten opzichte van van de week… . Killing die eerste weken!
ben helemaal niet zenuwachtig :liar: :liar: :liar:
karin
veel succes vandaag
spannend
Hey meis heel veel veel succes vandaag!
Hoe laat moet je???