Ik ben superblij met mijn zwangerschap maar sinds ik het weet slaat de angst weer toe :oops: Af en toe steekjes in mijn buik en rugpijn Gaat het de 1e 12 week goed , spanning voor de 1e echo. Ben ik echt wel zwanger :oops: :oops:
Donderdag heb ik mijn 1e echo
Is dit normaal ?
Natuurlijk is het normaal… Probeer positief te zijn en blijven, er is nu toch geen reden toe dat het niet goed zit! een knuf voor jou meis! :hug:
:hug:
Lieverd, tuurlijk is het normaal. je bent niet gek ofzo…
Onzekerheid hoort er een beetje bij, iedereen leeft toe na de 12ste week, dan is kans dat iets mis gaat kleiner.
Natuurlijk ben je onzeker of het allemaal wel goed gaat… dat is zo normaal.
Denk positief.
Hier nog eentje hoor Karin! Doodeng vind ik het, zeker nu de echo dichterbij komt… Maaaaar: we hebben elkaar! :hug: :hug:
Tuurlijk is dat hartstikke normaal Karin!
Maar zwanger ben je, da’s absoluut een feit!
We gaan gewoon keihard duimen met zijn allen. Dat het groepje oktobermama’s alleen maar groter mag worden en dat we allemaal een heerlijke zwangerschap met prachtige gezonde beebjes mogen hebben!
:hug: :hug: :hug:
Tis heel normaal karin! Maar we gaan duimen dat het goed blijft zitten en jullie een hele gezonde kind op de wereld gezet gaat worden
Spannend… Nog 3 daagjes en dan mag je de kleine bewonderen :inlove:
heel normaal karin
hier precies hetzelfde was heel misselijk en nu niet meer zo heel erg en maak me meteen zorgen of het wel goed zit ondanks ik een kloppend hartje heb gezien bij mij is het mis gegaan met 10 weken en als ik die weken voorbij ben zal het beter gaan.
maar na alle narigheid hier op kok alle vlindertjes :vlinder:
weet ik dat ik nu pas gerust ben als ik me kleintje in me handen heb.
en dan nog lees ik soms verhalen over wiegendood dan nog maakte ik me elke dag wel zorgen om nikki :oops:
dankjulie wel, jullie steun doet me goed.
Jet, idd nergens nog voor nodig idd om me zorgen te maken maar heb nog niet veel klachten ja alleen extreem moe en pijnlijke boobs en ochtend misselijk met spugen
Spannende dag donderdag , ga er wel vanuit dat ik nog geen kloppend hartje zie
kan me heel goed voorstellen dat je het zo eng vind. Ik vond het ook eng de 1e weken! Volgens mij iedereen wel.
Kwaaltjes zeggen niets, dat is het nadeel…
Nou Karin…volgens mij gaat het wel goed hoor…je hebt in ieder geval last van zwangerschapsdementie volgens mij :lol: .
Je schrijft bovenaan dat je donderdag een echo hebt en in je onderschrift staat dat je 18 maart een echo hebt…da’s over ruim 4 weken :mrgreen: .
Dus eh, wat mij betreft ben je hartstikke zwanger :inlove: :dance: .
En eh die onzekerheid…weet als geen ander hoe erg het kan zijn :shifty: .
De één heeft het nergens over en de ander kijkt de minuten weg…
Maar… van harte meid :-* !
Hoi hoi
Helemaal normaal lijkt mij! 8)
Ook ik was/ben zoooooooo onzeker… Bij ieder krampje dingetje werd dat versterkt… en de dagen kropen voorbij… ik leefde echt naar de weekmijlpaal… En nu ben ik er… en dan nog hou je het nog een beetje, maar het lucht ook wel weer op!
Heel veel sterkte :hug:
@Jolanda wrote:
Nou Karin…volgens mij gaat het wel goed hoor…je hebt in ieder geval last van zwangerschapsdementie volgens mij :lol: .
Je schrijft bovenaan dat je donderdag een echo hebt en in je onderschrift staat dat je 18 maart een echo hebt…da’s over ruim 4 weken :mrgreen: .
Dus eh, wat mij betreft ben je hartstikke zwanger :inlove: :dance: .
En eh die onzekerheid…weet als geen ander hoe erg het kan zijn :shifty: .
De één heeft het nergens over en de ander kijkt de minuten weg…
Maar… van harte meid :-* !
dankje wel Jolanda. Heb wel donderdag de echo, hoe ik dan bij maart kom hahaahhaha :oops:
Heb voor de zekerheid nog maar test gekocht hihihi
Ik biljf positief hoor (probeer ik)
toch maar even getest
dat is echt heel normaal!
Had ik bij deze zwangerschap ook. Van te voren 2 miskramen met heel veel kwaaltjes, maar helaas.
Deze zwangerschap viel het wel mee op het moment van testen met de kwaaltjes, en alles was goed (liep wel een weekje achter, had ik bij de oudste ook -> late innesteling)
:hug:
Morgen de echo dag ben zooo zenuwachtig Moet eerst werken ;s ochtends daarna echo daarna weer aan het werk kan pas 's avonds verslag doen.
Succes meid!!!
Hier ook zwaar onzeker :thumbdown: Mijn vriend zei vanavond nog dat ik dat bij de andere 2 ook zo had :shifty: Wij moeten (helaas) nog 2,5 week wachten op de 1e echo Maar ik hoop voor jou dat je morgen een hele goede echo krijgt meis :-* En het is makkelijker gezegd dan gedaan (I know!!!) maar probeer je te richten op de leuke dingen :hug: En nog gefeliciteerd natuurlijk, want dat hoort er wel bij he!!! :inlove:
Succes met de echo vandaag… :-*
Succes :-* :inlove: