zonder kinderen.
Zouden jullie dat doen.
Ik kreeg van iemand de vraag hoe ik het evt zou vinden om met haar een weekje naar de zon te gaan. Dit is dus zonder man en onze drie kinderen.
Ik sta er zelf helemaal niet negatief tegenover, en eerlijk gezegd lijkt het me heerlijk.
Maar…heb nu een aantal mensen im mijn omgeving gevraagd en die vinden het allemaal raar en belachelijk dat ik er uberhaupt al aan denk.
Maar ik denk zelf dat ik na zon weekje helemaal tot rust zal konen en er dubbel en dwars weer tegen aan kan.
Hoe denken jullie erover
zelf zou ik het niet kunnen… maar ik kijk er zeker niet raar van op hoor!
En als jij er zin in hebt, het thuis rond kan breien met je man… gaan!
Dat het niet zou horen of kunnen dat je als MOEDER een weekje weg gaat? Wat een onzin.
Als je man een weekje weg zou gaan, al zou het voor het werk zijn, is er denk ik niemand te vinden die vind dat het niet kan of het vervelend/lastig voor jou gaat vinden.
Ik denk dat je man de kinderen ook wel eten kan geven en op bed kan leggen toch? En aankleden zal ook nog wel moeten lukken lijkt me zo. En oh ja… hij is al die jaren al hun vader, is ook zo .
Veel plezier .
Haha is niet zeker dat het gaat gebeuren hoor, weet namelijk niet helemaal zeker of die gene het serieus bedoelde.
Ik zou zeggen: doen! Je kinderen blijven bij je man, dus je weet zeker dat ze in goede handen zijn. Jij kunt even lekker genieten van je vrijheid, even jij zijn op vakantie ipv moeder, je kunt jezelf opladen en je bent met een vriendin weg.
Ja hoor ik zou het ook doen, mits Siem wat groter was.
(een of andere manier zou ik niet weggaan als we samen weg zouden gaan en de kinderen bij een oppas. Dan zou ik een week te lang vinden. )
Ik heb het twee keer gedaan, jongste toen was toen 3,5 & jaartje later dus weer. Ik vond het heerlijk :mrgreen:
Ik zou het ook lekker doen :thumbup:
Lekker eruit, de kinderen zijn gewoon bij papa dus dat komt allemaal goed, en wat Mutsie ook zegt: even jij ipv alleen mama zijn
En dan weer helemaal opgeladen en uitgerust terugkomen en je kinderen weer knuffelen is dan een heerlijk moment :inlove:
Ook ff hier 8)
@Madre wrote:
Mijn man en ik doen het regelmatig. Heerlijk.
Houd de relatie gezond. Kinderen zijn het gewend, worden goed opgevangen en ik vind het heerlijk om even dingen te doen die niet alleen kindgerelateerd gaan.
Langste wat we tot nu toe zijn weggeweest zijn (volgens mij :oops: ) 6 dagen, in oktober gaan we weer een week naar New York…
Ik zeg ook gewoon doen. De kids blijven gewoon in hun vertrouwede omgeving bij papa. En voor jet het weet ben je weer thuis en hebben ze je niet eens gemist hahahaha.
Doen
Tussen mij en de kinderen heeft al meerdere keren een oceaan gezeten… Niemand is er slechter van geworden. Sterker nog, de kinderen hebben achteraf meerdere keren gevraagd of we niet weer eens naar Amerika kunnen zodat ze lekker lang bij opa en oma kunnen logeren 8)
ja, zeker zou ik het doen. Lijkt me heerlijk!
Ik lees nu dat je zonder je man wil gaan, nou dan zou ik zeker gaan.
Je kinderen zijn dan gewoon bij papa.
Ik ben in oktober 2012 met mijn moeder naar Zuid-Afrika geweest. Ging prima, nooit spijt van gehad. We zijn van plan om volgend jaar weer een mooie reis te gaan maken.
Doen… :thumbup:
Ik ga in juli een week (za-za) met een tienerkamp mee. Het heeft wel even geduurd voor ik die stap kon zetten. Voor het eerst een week zonder mijn zoon. Manlief werkt dan vanuit huis of neemt dan wat uren verlof.
Ik vindt het (ook) reuze spannend.
Heel stiekum hoop ik ook dat het een serieuze vraag was, en dat ik lekker ga, zelf lijkt het me superleuk
Ik kan niet in je portemonnee kijken maar ik zeg doen. Waarom in je portemonnee kijken, ik vind zelf dat ik het niet kan maken om redelijk veel geld uit te geven aan vakantie zonder hubbie. Wel samen met hem. We zijn heerlijk op huwelijksreis en skivakantie geweest. Hebben de kids wel gemist maar zij ons eigenlijk niet
Dus ik hoop dat degene het echt meende en dat het doorgaat.
Ja, hoor. Waarom niet?! Er zijn altijd mensen die je veroordelen, dus lekker doen waar jij je goed bij voelt. Je kindjes zijn thuis bij papa, dus er wordt goed voor ze gezorgd. Ik neem aan dat je regelmatig belt en ze niet in de steek laat. Dus gaan en genieten!
We hebben zowieso al een vakantie geboekt naar kroatie, met ons gezin.
@karinvandam wrote:
ik vind zelf dat ik het niet kan maken om redelijk veel geld uit te geven aan vakantie zonder hubbie.
Goh, dat begrijp ik niet echt?
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar mijn man houd bv van fotograveren en geeft best veel geld uit aan camera’s, lenzen etc.
Hij werkt 40 uur per week en ik 12.
Naar ratio hebben we de rekeningen een beetje verdeeld.
Maar ik vind echt niet dat ik dingen moet laten omdat het (veel) geld kost. De ene keer is hij aan de beurt, de andere keer ik, ondanks dat hij ook nog eens meer geld ‘binnenbrengt’.
Ik snap echt je gedachten niet… :oops: :oops:
Nu hebben mijn man en ik sowieso nooit echt woorden over geld, zonde van de energie, is het er dan is het fijn, maar zo niet dan niet.
Het zal wel aan mij liggen maar het gaat er toch om dat je elkaar vrij laat en dingen gunt? Afgezien van hoeveel het kost?
Wij laten elkaar ook echt vrij in uitstapjes, sport en hobby enz. Maar ja wij gaan 1 keer , soms 2 keer per jaar op vakantie vanwege de kosten. Zouden echt wel vaker weekendje weg willen enz maar ja geen budget. Dus als ik dan ong 600 euro aan een weekje weg zou spenderen dan zou IK me er schuldig over voelen. Van hub mag het gerust. Maar ja dan zou ik zelf liever samen of met gezin weggaan.
Ga wel eens een weekendje weg met mijn mams ofzo maar een week zou voor mij dan te duur zijn. Heeft dus niets met missen of wel of niet vrijlaten te maken maar puur financieel.
Doen!!!
Je kunt er heeeerlijk van opladen en ik merk van mezelf dat, als ik er even tussenuit geweest ben zonder de kindjes (dit was dan wel met hub) ik daarna ook gewoon weer een leukere moeder ben :oops:
Mensen hebben zo makkelijk een mening. Maar ik zou het mij alleen aantrekken als mijn partner vindt dat ik het niet kan maken
@karinvandam wrote:
Wij laten elkaar ook echt vrij in uitstapjes, sport en hobby enz. Maar ja wij gaan 1 keer , soms 2 keer per jaar op vakantie vanwege de kosten. Zouden echt wel vaker weekendje weg willen enz maar ja geen budget. Dus als ik dan ong 600 euro aan een weekje weg zou spenderen dan zou IK me er schuldig over voelen. Van hub mag het gerust. Maar ja dan zou ik zelf liever samen of met gezin weggaan.
Ga wel eens een weekendje weg met mijn mams ofzo maar een week zou voor mij dan te duur zijn. Heeft dus niets met missen of wel of niet vrijlaten te maken maar puur financieel.
Ik snap het…