Heb vandaag al heel de dag weeen… om het kwartier en vanaf toen straks om de tien minuten…het zijn weeen die vind ik al flink zeer doen maar waar ik nog wel door heen kan praten…toen straks had ik controle gyn geen ontsluiting moest bellen als het heftiger werd…
ben er wel een beetje teleurgesteld in al zoveel pijn en het heeft nog niks gedaan iemand ervaring of het dan later nog door zet./…is toch niet normaal een hele dag al flinke weeen die helemaal niks doen… :wall: :snooty:
er zijn zelfs dames die 3 dagen of langer weeen opvangen , keep your head up , het zal vast niet lang meer duren :thumbup:
successsss !!!
Tja meis daar kunnen wij niks over zeggen dat gaat bij iedereen zó anders!
Succes ermee!
Het spijt me om te moeten zeggen maar zolang je nog aanspreekbaar bent zijn de weeen nog niet op hun hoogtepunt :hug:
Nog even doorwerken dus maar heeeel erg veel succes.
En als ze niks doen zou ik uit gaan van voorweeen.
Voorweeen zakken af onder de douche of in bad, mischien kun je dat proberen.
Over het algemeen zetten echte weeen dan goed door, dus het is volgens mij het proberen waard.
:hug:
het kan serieus zijn maar…ik heb ook wel eens een valse start gehad, een dag lang om de vier minuten weeen, en ineens niks meer…een hele week. pas een week later zette het door
kan allemaal …hoop voor je dat t doorzet hoor
Bedankt voor jullie reacties…zit nu weer beneden met onregelmatige weeen. zijn nu niet regelmatig…Het is ook zo vervelend als je zon last hebt al een paar dagen met regelmatige weeen en dat het dan niet door zet…Ik kan me ook soms niet voorstellen dat ik zo nog weken door zou moeten lopen :roll:
Heh vervelend lijkt me dat! Kon de gyn ook niet zeggen of je al aan het verstrijken bent? Ik heb gehoord dat bij een eerste kindje dat wat langer kan duren.
Heb je het topic van Merel33 een poosje terug gevolgd? Die had hetzelfde: daaaaagen lang voorweeen die nauwelijks iets deden. Lijkt me zo frustrerend :hug: hoop voor je dat het niet lang meer duurt voor je!!
nou die deed er inderdaad heullll lang over , elke dag waren we blij dat het ging gebeuren , elke dag was het een domper dat we hoorde dat er weer niks was gebeurd hahaha.
ik hoop voor jou dat je niet zo een lange aanloop hebt :-*
hoe is het nu ?
Let wel maar goed op dat je je kindje nog steeds voelt.
Ik kreeg met 36+2 (Zondagmorgen) ook weeen en die zetten ook niet door.
En ik dacht ook van ohhh die zijn nog niet heftig genoeg wacht maar even met de vk te bellen.
Maandag morgen geen goed gevoel erbij en toch maar even de vk gebeld.
Die kwam en luisterde maar alles was goed, maar ik had nog geen ontsluiting.
Toch heeft ze ons doorverwezen naar het zkh. En daar aangekomen ging het allemaal in een sneltrein vaart. Eerst aan het ctg die was niet goed,
toen een spoedecho, daar werd ontdekt dat de placenta niet goed meer functioneerde.
Dus dat werd een spoedks. Als we een halve dag later in het zkh waren geweest was ons meisje er niet meer geweest. Maar gelukkig is bij ons nog alles goed gekomen.
Dus let ajb goed op!!
Dit is trouwens mijn tweede kindje mijn zoontje is geboren met 38 weken en een paar dagen… Ik moet zoiezo allert blijven of ik het babytje goed voel want hij is te klein voor mijn zwangerschapsduur hij is nu 2170…
iemand vroeg of het misschien al aan het verstrijken was…geen idee heeft alleen inwendig gevoeld geen inwendige echo gedaan dus dat weet ik niet…
was vanacht heel misselijk bij de weeen dat is nu weg heb nu alleen nog onregelmatige weeen geen regelmatige dus ik denk dat het gewoon allemaal een kwestie is van afwachten…komt goed alleen het is zo vervelend als je er hele dagen en nachten last van hebt maar het niet door zet…
Ik zou in jouw geval zeker je gyn weer bellen.
Mijn baby had ook een groeiachterstand en ze hebben me steeds op het hart gedrukt om te bellen als ik me zorgen maakte of als er wat was, ook al had ik een uur ervoor nog een goede ctg gehad.
Gewoon bellen, dan kun je waarschijnlijk langskomen, maken ze een ctg, voelen ze even of je nu wel ontsluiting hebt en weet je voor jezelf ook waar je aan toe bent. Niet twijfelen, daar zijn ze voor in het zh.
He Kittycat dat doe ik ook als het weer erger wordt moet zeggen dat het nu goed te doen is en ze komen onregelmatig ik probeer rustig aan te doen vandaag het rare is nu kan het goed gaan en over een uur kan ik volop weer weeen hebben…
Ik bel zeker als ik het niet vertrouw maar ik ben bang dat er nu niet veel veranderingen zijn…Ik kan vandaag ook wat meer rusten omdat zoontje naar kinderdagverblijf is dat is wel fijn na weer zon rotnacht met weeen…
voel je beebje wel goed bewegen nog ?
zou dat wel ff in de gaten houden hoor !! :-*
Nu begin ik zelfs te twijfelen heb hem op zich wel gevoelt vandaag maar heb een heel druk kindje in mijn buik want voel hem altijd bewegen… maar zou het door die weeen ook in een keer minder kunnen gaan met het kindje dan? zal dadelijk eens in bad gaan dan voel ik hem altijd heel goed…Maar het is niet zo dat ik hem vandaag niet gevoelt heb hoor dat zeker wel…
@Mama van 2 spruitjes wrote:
Let wel maar goed op dat je je kindje nog steeds voelt.
Ik kreeg met 36+2 (Zondagmorgen) ook weeen en die zetten ook niet door.
En ik dacht ook van ohhh die zijn nog niet heftig genoeg wacht maar even met de vk te bellen.
Maandag morgen geen goed gevoel erbij en toch maar even de vk gebeld.
Die kwam en luisterde maar alles was goed, maar ik had nog geen ontsluiting.
Toch heeft ze ons doorverwezen naar het zkh. En daar aangekomen ging het allemaal in een sneltrein vaart. Eerst aan het ctg die was niet goed,
toen een spoedecho, daar werd ontdekt dat de placenta niet goed meer functioneerde.
Dus dat werd een spoedks. Als we een halve dag later in het zkh waren geweest was ons meisje er niet meer geweest. Maar gelukkig is bij ons nog alles goed gekomen.
Dus let ajb goed op!!
het is niet om je op de kast te krijgen of om je gek te maken hoor :-*
toen ik weeen kreeg en aan de ctg ging ( had ook al 2 weken voorwerk MET goeie weeen ) dipte de kleine steeds met dr hartslagje als een wee aan zn eind kwam .
gelijk weer van die spookverhalen , maar als je de kleine nog "normaal"voel bewegen , rustig aan :hug:
He nathalievdominique had je toen ook elke dag weeen die twee weken? Ik zal zo eens in bad gaan dan kan ik kijken of hij weer zo reageert als normaal want normaal als ik bad ga is het een golfslagbad…ik weet ook wel goed dat het nog best een paar weken kan duren maar dat is toch niet voor te stellen he als je al een paar dagen flinke weeen hebt…ook al zijn het schijnbaar voorweeen want gister had ik geen ontsluiting…
Bij mijn zoontje ging het zo ik had al een paar nachten flinke voorweeeen gehad die tweede nacht weer niet geslapen toen was de vk geweest die constateerde geen ontsluiting en dat mijn man maar gewoon moest gaan werken want het kon nog weken duren toen die volgende dag weer veel weeen savonds toen mijn man thuis kwam zei ik als dit het niet is dan weet ik het niet meer niet kunnen eten van de misselijkheid. savonds had ik een afspraak bij de vk ging ik daar naar toe had ik 8 cm ontsluiting…daarna thuis de vliezen gebroken en toen raakte ik zo in paniek van de pijn dan ik er niets meer van begreep en het lukt niet meer van het slaapgebrek toen alsnog naar het ziekenhuis gegaan…tijdens de weeen dipte ons zoontje toen ook maar gelukkig was hij daarna snel geboren…
Ik wil je helemaal niet ongerust maken!!
Maak ik heb mijn kleintje ook gewoon voelen bewegen en toch was het niet goed.
Ik wil je alleen op je hart drukken: luister naar je eigen gevoel!!
Mijn gevoel zei toen, bel de vk er is iets niet goed, en dat was ook zo.
ik heb 2 weken op en af weeen gehad , van gewoon een licht menstruatiekrampje tot echte een weeen storm dat we zeiden vandaag … helemaal niks heel verschillend ook allemaal .
en das zwaar frustrerend , zelfs de augustusmama’s hadden frustraties hahaha.
ik voelde me meisje wel goed bewegen nog e ik had ook geen gevoel van dat er iets mis zou kunnen zijn met haar.
de dag toen het wel allemaal ging doorzetten moest ik toch naar het zhuis want ik mocht niet thuis bevallen MI en zagen ze op de ctg dat ze dipte.
misschien kan je toch vragen voor een ctg dat ze misschien zien of je wel echte weeen aanmaak.