Ik vind het lief dat jullie reageren en heb er ook echt iets aan…
het is op het moment niet zo dat ik me heel druk maak om mijn kindje in mijn buik het is alleen dat ik dat niet snap dat die weeen niet doorzetten naar ontsluitingsweeen want ik bedoel mijn lichaam is toch echt bezig ergens mee maar waarom ze het dan niet door…
Ik wil vanaf nu wel heel oplettend zijn dus ga ik hem minder voelen bel ik ook meteen of ik langs mag komen voor een ctg… ik zal dadelijk eens in bad gaan en dan hoop ik dat hij heel druk wordt haha…
Ik voel hem nu wel beter bewegen als toen straks denk alleen soms als ik zon buikpijn heb dan voel ik m minder of hij het dan ook wel zo naar zijn zin heeft of hij dan niet gaat dippen maar probeer me echt niet te druk te maken anders gaat het nog allemaal wel heel lang duren…
Ook als hij opeens heel erg druk is moet je bellen. Kan ook iets betekenen.
Eigenlijk voor alles wat afwijkt van normaal moet je bellen of als je je zorgen maakt.
Ja dat denk ik ook…ik wacht nog even af wat het gaat worden als het vannacht weer zo is en morgen overdag merk dat het niet beter is denk ik wel dat ik ga bellen want zo erge last van voorweeen hoeft eigenlijk niet wel? zelf heb ik echt het gevoel dat ik heir nog een paar weken mee verder moet en dat dit nog lang gaat duren met die voorweeen :roll:
Hoe weet je zo zeker dat het geen ontsluitingsweeen zijn?
Bij aanhoudende weeen/pijn zou ik de vk even bellen hoor!
Ik heb zoiets stoms meegemaakt vannacht… ik moet heel vaak naar de wc snachts denk echt wel 6 keer per nacht ofzo… nu werd ik om kwart over drie wakker omdat ik iets voelde lopen meteen dacht ik he mijn vliezen zijn gebroken heel mijn string werd nat en kon het ook niet tegenhouden. ik meteen mijn string uit gedaan maar het bleef maar lopen het voelde niet alsof ik aan het plassen was maar meer iets waar ik geen controle over had. op dat moment was ik er heilig van overtuigd dat mijn vliezen gebroken waren ook al was het geen hele plens hoor. nou ik toch maar even later eruit gegaan en wat denk je daarna helemaal niets meer verloren of misschien een klein beetje maar echt niks wat in vergelijking was… Dus nu denk ik dat ik toen straks in bed heb geplast dan… dat is toch niet normaal :roll: ik voel het normaal altijd als ik naar de wc moet ook snachts wordt ik daar wakker van. nu werd ik alleen wakker omdat ik iets voelde lopen. vond het trouwens ook niet heel zoet ruiken eigenlijk.
dus nu maar in de gaten houden vandaag denk ik al denk ik niet dat dat kan als het nu niet meer echt loopt wel…kortom volgens mij is mijn lichaam me super voor de gek aan het houden. als ik voortaan in mijn bed plas heb ik niet meer echt vertrouwen in mijn lichaam hoor…
trouwens buikpijn is nu ook zo goed als weg…
vorige bevalling zijn mijn vliezen door de vk gebroken dus geen vergelijkingsmateriaal…
als je in je bed plast dan "loopt"t niet ineens weg hoor
en urine , dat ruik je wel, ook als je t niet echt zoetig vond ruiken, als t urine zou zijn had jij t wel geroken
als je vermoedt dat je vliezen gebroken kunnen zijn zou ik nu toch wel even de VK bellen om dat te komen controleren!
ik denk dan toch wel bijna zeker te weten dat je vliezen zijn gebroken!!!
Bij Femke werd ik wakker van enkel een natte onderbroek, op mjn duim geblazen en er gebeurd niets. Schoon ondergoed aangedaan en 2 uur later weer hetzelfde.
De vk kwam toen smorgens om te proberen te strippen, en toen ik naar boven liep * verloor inmiddels al wat slijm * voelde ik een beetje wat lopen.
Maar helemaal niet veel een maandverband vol. De vk wilde toch even kijken en ruiken, en dit waren wel degelijk mn vliezen die waren gebroken! Ikhad gewoon enorm weinig vruchtwater, en snachts is er waarschijnlijk een klein scheutje in mn vliezen geweest.
Succes meid!!
he kristalkindje ja het ruikt eerder naar urine als vruchtwater volgens mij kon het niet echt thuis brengen… ik wacht nog even af ik hoop eigenlijk dat er of niks meer komt of dat het dadelijk nog een keer terug komt want vannacht was ik zeker en nu natuurlijk helemaal niet meer en ben ik bang dat ik gewoon in mijn bed heb geplast…loop trouwns niet bij de vk maar bij de gyn
maar dat is het stomme mijn stiing heb een andere aangedaan is nu zo goed als droog…
@shirley wrote:
he kristalkindje ja het ruikt eerder naar urine als vruchtwater volgens mij kon het niet echt thuis brengen… ik wacht nog even af ik hoop eigenlijk dat er of niks meer komt of dat het dadelijk nog een keer terug komt want vannacht was ik zeker en nu natuurlijk helemaal niet meer en ben ik bang dat ik gewoon in mijn bed heb geplast…loop trouwns niet bij de vk maar bij de gyn
je kunt ook te lang afwachten meid, soms moet je gewoon even zekerheid hebben ook een gyn kun je bellen
ik loop ook bij de gyn !
geen risico nemen hoor. t zal misschien niks zijn maar zomaar je urine laten lopen…lijkt mij een beetje sterk hoor :think:
Ik keek net op mijn hoeslaken en zag ook dat er wat druppeltjes een beetje licht gelig was opgedroogd…
Toch zou ik, als ik er niet 100% van overtuigd was dat het urine was, de vk laten checken of ik geen vruchtwater verlies. Dat doen ze meestal gewoon even met een wattenstaafje. De kleur die verschijnt vertelt je waar je aan toe bent.
Is het namelijk wel vruchtwater dan heb je toch een grote kans op infecties.
wel ff bellen. Je kan ook een klein scheurtje in je vliezen hebben, of dat je baby als stop werkt… dus daardoor verlies je niet heel veel vruchtwater.
Beter 10x bellen en naar huis gestuurd worden, dan 1x niet bellen en te laat zijn…
Ik kan gerust het weekend in kom net van het ziekenhuis vandaag en het was geen vruchtwater… maar wat het dan wel is geweest
bedankt voor jullie antwoorden…dus nog gewoon afwachten op de bevalling…
/Ben je gecontroleerd op een blaasontsteki8ng? Ik had ook erg veel voorweeen die dus door een blaasontsteking werden veroorzaakt. Zal als ik jou was ff urine bij ha laten checken.