weeën op gang brengen door vrijen? nu met tussenstand p2

De VK zei, dat we met een vrijpartij (met sperma wel te verstaan :oops: ) de weeën op gang zouden kunnen brengen. Ik ben benieuwd naar succeservaringen en geen succeservaringen.

heb hem ingevuld hoor: nee nog niet geprobeerd…,maar ben wel nieuwsgierig of het zal werken… (maar de laatste optie is een beetje raar: ‘ik weet het niet’ als antwoord op de vraag of je gevreeën hebt… meestal kan ik me zulke dingen wel herinneren :mrgreen: )

@Mees wrote:

heb hem ingevuld hoor: nee nog niet geprobeerd…,maar ben wel nieuwsgierig of het zal werken… (maar de laatste optie is een beetje raar: ‘ik weet het niet’ als antwoord op de vraag of je gevreeën hebt… meestal kan ik me zulke dingen wel herinneren :mrgreen: )

:lol: :lol: :lol: , dat is inderdaad zo

Ik kan hem alleen niet meer wijzigen

Nee hoor, hier werkte het niet :mrgreen:

Ik was met iets meer als 40 weken gestript door de VK, daarna met flink doorbijten een wandeling gemaakt (bekkenklachten dus iedere stap deed pijn, maar wilde zo graag bevallen) :shifty: :wall:

Daarna dus ook nog sex gehad, maar beep kwam toen pas 1,5 week later na de 2de keer strippen :slight_smile:

Ik heb mezelf geholpen… dus zonder sperma… en die nacht is de bevalling begonnen… :thumbup:

Niet echt succes verhalen dus :roll: :roll: . Ik heb geen bal zin en als ik de poll zo bekijk, heeft het weinig effect :wink:

Bij de eerste liep ik een week overtijd met telkens lichte weeen die niet doorzetten.

Een buurvrouw gaf toen wat “tips”, waaronder een vrijpartij.

Was er echt klaar mee, dus geprobeerd.

Korte tijd erna kreeg ik weeen en diezelfde nacht ben ik bevallen.

Hier hadden we daar de tijd niet voor… Allebei zijn ze te vroeg geboren.

Maar we deden het hier wel vaak :oops: ehm 2/3 keer op een dag.

Misschien zijn ze daarom wel te vroeg geboren :think: :mrgreen:

2/3 keer op een dag? tijdens je zwangerschap? :shock:

@faizaa wrote:

Ik heb mezelf geholpen… dus zonder sperma… en die nacht is de bevalling begonnen… :thumbup:

Hier hetzelfde…

@Mandala wrote:

@faizaa wrote:

Hier hetzelfde…

Viezerik…

:wink:

:oops: Voor me slaap medicatie geprobeerd… :oops: om 21.15 u, en om 03.30 u braken mijn vliezen… :oops: 12.33 u was hij geboren! :mrgreen:

@Mees wrote:

2/3 keer op een dag? tijdens je zwangerschap? :shock:

Erg he? Maar dat was vast omdat mijn libido na de bevalling nul was. :wink:

Meerder keren geprobeerd, zonder resultaat… En dan ook nog de ‘stevige’ sex zoals geadviseerd werd, incl sperma… nou kan je vertellen ik ben 15 dagen overtijd gegaan, dmv infuus ingeleid en uiteindelijk is het nog een ks geworden ook :wink:

Het schijnt ook alleen te werken (net als alle andere middeltjes, wonderolie drinken, ananashart eten, noem maar op) als de baarmoedermond al aan het rijpen is, maar ja dat weet natuurlijk niemand, dus het is misschien iig het proberen waard :wink: Het kan net het zetje geven dat nodig is om de boel in werking te zetten…

@peter&caren wrote:

Meerder keren geprobeerd, zonder resultaat… En dan ook nog de ‘stevige’ sex zoals geadviseerd werd, incl sperma… nou kan je vertellen ik ben 15 dagen overtijd gegaan, dmv infuus ingeleid en uiteindelijk is het nog een ks geworden ook :wink:

Het schijnt ook alleen te werken (net als alle andere middeltjes, wonderolie drinken, ananashart eten, noem maar op) als de baarmoedermond al aan het rijpen is, maar ja dat weet natuurlijk niemand, dus het is misschien iig het proberen waard :wink: Het kan net het zetje geven dat nodig is om de boel in werking te zetten…

Same here… en ondertussen ook nog 3 keer gestript… :cry:

Hier wel gelukt die avond sex gehad en ook die nacht begon en dag erop bevallen…maar mijn baarmoeder is daardoor extra geprikkeld heb ook altijd harde buiken daarna dus misshcien dat het daardoor komt…

Beide zwangerschappen tot het einde seks gehad, omdat ik graag wilde geloven dat sperma alles op gang zou helpen, maar helaas…

Bij Pete met 41+3 bevallen en bij Luc en Stan met 40+1 bevallen.

Dus kort samengevat met de gegevens van nu:

Nee, ik had geen zin om te vrijen of heb het niet geprobeerd. 34% [ 16 ]

Ja, ik heb het geprobeerd, maar het hielp niet. 36% [ 17 ]

Ja, ik heb het geprobeerd en binnen een dag ben ik bevallen. 13% [ 6 ]

Ik, ik heb het geprobeerd en binnen een paar uur voelde ik al wat. 8% [ 4 ]

Ik weet het niet, maar ben wel nieuwsgierig 6% [ 3 ]

Totaal aantal stemmen : 46

40% heeft het niet geprobeerd (19 vrouwen)

60% heeft het wel geprobeerd (37 vrouwen)

• 10 van de 27 met resultaat binnen een dag bevallen, dus kans van 37% op succes!!!

Op zich wel de moeite van het proberen waard.

Bij mij heeft t dus wel gewerkt maaaarrrr sluit me aan bij Peter&caren… ik geloof wel dat het dat laatste zetje kan zijn… niet dat puur een orgasme of sperma de boel in gang zet… :angel: