Bij mij heeft t dus wel gewerkt maaaarrrr sluit me aan bij Peter&caren… ik geloof wel dat het dat laatste zetje kan zijn… niet dat puur een orgasme of sperma de boel in gang zet…
Denk ik ook hoor, maar ik houd nou eenmaal van statistieken maken :lol: :lol: en in deze wachtperiode heb ik toch weinig anders te doen
Bij mij heeft t dus wel gewerkt maaaarrrr sluit me aan bij Peter&caren… ik geloof wel dat het dat laatste zetje kan zijn… niet dat puur een orgasme of sperma de boel in gang zet…
Denk ik ook hoor, maar ik houd nou eenmaal van statistieken maken :lol: :lol: en in deze wachtperiode heb ik toch weinig anders te doen
Neem je tijd… :lol:
Of anders, lekker je bed in en net als ik toen… je weet wel… :lol: :inlove:
Bij alledrie werkte het gewoon niet. Van alles erbij geprobeerd: ananas eten, tonic drinken, je kunt het zo gek niet verzinnen, maar bij mij blijft de boel altijd potdicht… :lol:
Bij alledrie werkte het gewoon niet. Van alles erbij geprobeerd: ananas eten, tonic drinken, je kunt het zo gek niet verzinnen, maar bij mij blijft de boel altijd potdicht… :lol:
je kan altijd nog proberen de kurk eruit te trekken… :thumbup: :thumbup:
Bij Elise heeft het ook geholpen Lief voor elkaar geweest de 8e 's avonds, de 9e voelde ik wel wat rommelen maar dacht aan voorweeën… vervolgens 's avonds toch wel wat regelmatiger en de 10e is ze om 6.32 geboren
De week voor ik uitgerekend was hebben we (bijna) dagelijks gevreeen. Rohan is 3 dagen na de uitgerekende datum geboren, 's nacht seks gehad, direct lichte weeen en de ochtend erna bevallen…
Ik ben uiteindelijk met 41 weken en 6 dagen bevallen en sex was wel het laaaaaaaaatste waar ik zin aan had, dus we hebben het niet geprobeerd :mrgreen:
Meneertje is twee dagen (en dan twee dagen 's avonds “disco” in mijn buik) na de 2e keer strippen d’r uit gekomen.
Ik werd om half twee 's nachts wakker van rugpijn, maar dat bleken weeën te zijn die gelijk om de amper 4 minuten kwamen. 's Morgens om 08:13 is hij (mbv een knip en een tang…auuww) geboren.
Sex bij 41w+2d is niet iets waar ik op zat te wachten. Laat staan mijn man :lol:
Uiteindelijk is mijn dochter 2 dagen nadat ik voor de 1e keer weeënopwekkers heb gehad geboren (die opwekkers waren toen als proef om te kijken of mijn lichaam er überhaupt op zou reageren ).
De VK zei, dat we met een vrijpartij (met sperma wel te verstaan :oops: ) de weeën op gang zouden kunnen brengen. Ik ben benieuwd naar succeservaringen en geen succeservaringen.
En zelk klaarkomen helpt er ook bij…
Ik heb sowieso sex gehad tot het end,als normaal zeg maar en ben met 39+5 bevallen (dag ervoor nog gevreeen) en met 39+2 (ook de dag ervoor gevreeen)