@Nefarious wrote:
@mandy_d. wrote:Dames, is KRAKEL een woord? Mijn school heette vroeger zo. Hij keurde hem af,
Krakel niet, maar Kakel wel.
Die heb ik uiteindelijk ook gedaan,maar ben het niet eens. Anyway, life goes on…
@Nefarious wrote:
@mandy_d. wrote:Dames, is KRAKEL een woord? Mijn school heette vroeger zo. Hij keurde hem af,
@mandy_d. wrote:
@Nefarious wrote:@mandy_d. wrote:Dames, is KRAKEL een woord? Mijn school heette vroeger zo. Hij keurde hem af,
Die heb ik uiteindelijk ook gedaan,maar ben het niet eens. Anyway, life goes on…
@Nefarious wrote:
@mandy_d. wrote:@Nefarious wrote:@mandy_d. wrote:Dames, is KRAKEL een woord? Mijn school heette vroeger zo. Hij keurde hem af,
Het nederlandse woordenboek zegt van niet. Krakel lijkt me de naam van een geluid. Maar van mij moet je niet uitgaan. Ik haal Nederlands en Engels door elkaar als ik Wordfeud speel. :roll:
Zit weer alleen met medeklinkers en geen swap meer…
dat is vervelend dan he mandy…
ik heb dat ook zo vaak :S
@knipoogje1983 wrote:
dat is vervelend dan he mandy…
ik heb dat ook zo vaak :S
Ik heb iets gelegd, druk op play, hij laat me heel lang wachten en dan lijkt er niks gebeurd. Heel vaag.
Knipoogje, ik probeer iets te spelen, maar het wil dus even niet. Hij laat nu allemaal witte schermpjes zien met ‘oeps’.
Zijn we nu allemaal te enthousiast? De boel loop vast bij mij, haha.
@Tamma wrote:
Ik heb iets gelegd, druk op play, hij laat me heel lang wachten en dan lijkt er niks gebeurd. Heel vaag.
Knipoogje, ik probeer iets te spelen, maar het wil dus even niet. Hij laat nu allemaal witte schermpjes zien met ‘oeps’.
Nee, ik ook niet meer.
ik kom er ook niet in
Nu weer wel. Ben er weer.
ik heb ineesn een hele andere lijst met tegenstanders.
MIjn vrienden zijn weg en nu staan er mensen in die ik helemaal niet ken?
@ollie wrote:
Ja ik heb een nieuwe muis en nu doet mijn spel het!
@ollie wrote:
ollie1
ollie, dat heb ik van de week ook al gehad. Even verniewen en dan moet het goed komen volgens mij
Ben even wat mensen van hier aan het toevoegen hoor, als je wat geks ziet, ikke = ydnaM
heb mijn naam veranderd in Amy82 misschien wat duidelijker