Webfeud

Wordfeud kennen we allemaal wel, maar er is ook Webfeud… precies hetzelfde, maar dan op de pc. Ik heb (nog) geen telefoon die geschikt is voor Wordfeud maar vind het wel heel leuk, dit is ideaal! Werkt op dezelfde manier… zijn er nog meer Webfeud spelers?



Mijn naam is in ieder geval Ayvida… voeg me maar toe als je zin hebt…

Ik vanaf nu :wink:



Mijn speelnaam is hetzelfde als hier: purpled82

Heb mezelf net aangemeld en ben met eerste spelletje bezig maar heb nu al 4 correcte NL woorden gelegd maar kan maar niet op ‘Play’ duwen. Ik snap er niks van, stom ding. :evil:

Speel je met Internet Explorer? Want dit werkt het beste met Google Chrome of met Firefox, las ik net op de site. Explorer geeft nogal eens problemen, schijnt…

Met Firefox, heb net weggeklikt en opnieuw opgestart en nu doet ie 't wel. Nu ik al 100 punten achtersta maar ok! :mrgreen:

Ik heb me ook aangemeld, ik ben JesTho

speel je wel met een nl woordenboek?

Wat doe je eigenlijk als iemand al langer dan een uur niet reageert?

@WoLa wrote:

Wat doe je eigenlijk als iemand al langer dan een uur niet reageert?


morgen verder gaan? :wink:

Ik heb jullie toegevoegd, dames :slight_smile:



Ja, je speelt met een NL woordenboek, je kunt kiezen uit verschillende talen.

Ik heb me gisteravond aangemeld. Moet nog wel even uitvogelen hoe alles werkt hoor, hihi! Ik heb daar dezelfde nick als hier. :wink:

Op de Ipad werkt het niet.

@Karin2 wrote:

Op de Ipad werkt het niet.




stond er volgens mij ook ergens op (die site)

maar mennn waarom vertellen jullie dat dit ook op de pc is :naughty: :lol: was er net een beetje vanaf, omdat hub de ipad vaker mee heeft na het werk…nou moet ik natuurlijk hier ook weer aan meedoen whaha ik heet daar trouwens hetzelfde als hier :mrgreen:

Jeeee, heb jullie toegevoegd :mrgreen:

Ik heb me net ook aangemeld, moet alleen nog even uitzoeken hoe en wat, doe ik vanmiddag wel even. Mijn naam is Pinkelotje :smiley:

Ik ben =TRUUS=

@Pimpernella wrote:

@WoLa wrote:
Wat doe je eigenlijk als iemand al langer dan een uur niet reageert?


morgen verder gaan? :wink:




ow haha, ik wist niet dat dat kon!

ik ben trouwens lola :wink:

Dit is niet goed hoor! :naughty: :silenced: :inlove:

@HanB wrote:

Dit is niet goed hoor! :naughty: :silenced: :inlove:


Niet kletsen, woorden leggen! :naughty: :mrgreen: