Zo ik heb weer vij dus kan ook weer spelen
Oh dit spel gaat niet altijd samen met kinderen in huis. Zit net weer mooie woorden te bedenken, de kleine dreumes was vrolijk aan het spelen kijk ik achterom, heeft hij alles zitten vol spetteren met melk, lekker schudden met zo’n tuitbekertje, en een lol dat hij had… :roll:
Maar…je had een hoop punten :lol: .
Moet over een 10 min even naar logopedie met de middelste.
Ollie, ik ben Cherrys
is ydnaM ook van hier?
veel punten is toch veeeeel belangrijker dan je huis onder de melkspetters :lol:
pfff en ik ben alweer een 2 uur wakker… t is maar goed dat we webfeund hebben, anders zou ik vroeg slapen denk ik
Knipoogje, ik heb echt bagger letters, haha.
nou, ik heb ergere spellen gespeeld als met jou hoor
@knipoogje1983 wrote:
veel punten is toch veeeeel belangrijker dan je huis onder de melkspetters :lol:
natuurlijk :p maar dan moet ik weer stoppen om schoon te maken :lol:
@mandy_d. wrote:
@Amy82 wrote:is ydnaM ook van hier?
Jij bent… :lol:
ohhh ok!!! :lol:
Knipoogje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ik kon het woord enclaves maken, de C met 2 keer letterwaarde, en in totaal ook nog eens 3 keer woordwaarde, hoppa, 109 punten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :dance: :dance:
@Amy82 wrote:
@mandy_d. wrote:@Amy82 wrote:is ydnaM ook van hier?
Knipoogje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ik kon het woord enclaves maken, de C met 2 keer letterwaarde, en in totaal ook nog eens 3 keer woordwaarde, hoppa, 109 punten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :dance: :dance:
ik zag het inderdaad… erg mooi woord met super punten!! goed gedaan joh! verliezen is dan meteen minder erg
@knipoogje1983 wrote:
@Amy82 wrote:@mandy_d. wrote:@Amy82 wrote:is ydnaM ook van hier?
ik zag het inderdaad… erg mooi woord met super punten!! goed gedaan joh! verliezen is dan meteen minder erg
dank je! ja is denk ik tot nu toe mijn mooiste woord :lol:
SuusyQ wij hebben er een compleet vast zooitje van gemaakt :mrgreen: :mrgreen:
Dames, is KRAKEL een woord? Mijn school heette vroeger zo. Hij keurde hem af,
Soms doet hij normale woorden niet, zoals snip, en de ander keer accepteerd hij het opeens wel.
Ik heb heeeele stomme letters :shifty:
@Madre wrote:
Soms doet hij normale woorden niet, zoals snip, en de ander keer accepteerd hij het opeens wel.
Ik heb heeeele stomme letters :shifty:
Heb hem ook 2x weggehaald en opnieuw gezet. Niets…
Spellingscontrole kent hem ook niet.
@mandy_d. wrote:
Dames, is KRAKEL een woord? Mijn school heette vroeger zo. Hij keurde hem af,
Krakel niet, maar Kakel wel.
@ClaudiaJurgen wrote:
SuusyQ wij hebben er een compleet vast zooitje van gemaakt :mrgreen: :mrgreen:
Ehmm… welke naam heb je bij webfeud :oops:
Heb er nog een paar waar ik echt niets mee kan :think: