We zijn zo lekker gewoon gebleven

@Femke Fataal wrote:

O, wat was het leuk, en wat zijn ze lekker gewoon gebleven :lol: , heerlijk, na de pauze draaide ze dat liedje en gingen de lama’s het publiek in zodat iedereen foto’s kon maken. Het was echt super. Ik vond vooral de opkomst van Ruben van der Meer hilarisch, als rapper, met een liedje op de melodie van een liedje van 50cent.



Ik heb trouwens niemand horen roepen vanaf rij 29. Maar er waren wel meer rolstoelers.




Ik heeel hard geroepen!!!

Heb je donker haar? en had je blauw of paars shirt aan?

@Ingrid28 wrote:

@Femke Fataal wrote:
O, wat was het leuk, en wat zijn ze lekker gewoon gebleven :lol: , heerlijk, na de pauze draaide ze dat liedje en gingen de lama’s het publiek in zodat iedereen foto’s kon maken. Het was echt super. Ik vond vooral de opkomst van Ruben van der Meer hilarisch, als rapper, met een liedje op de melodie van een liedje van 50cent.



Ik heb trouwens niemand horen roepen vanaf rij 29. Maar er waren wel meer rolstoelers.




Ik heeel hard geroepen!!!

Heb je donker haar? en had je blauw of paars shirt aan?




Klopt!!! Hè, nou weet ik dus niet wie jij bent. Jammer. Vond je het ook zo leuk?

TOen je langs kwam riepen mijn vriendin en ik ‘‘heeee kok’’ in koor.

Maar het was al de 4e rolstoel, en er kwam weer niet direct reactie dus we dachten dat je het niet was… :mrgreen:



Ja ik vond het geweldig, heb me suf gelachen.

Oooooo, ben ik dan ook een beetje doof??? :think:



Ik heb me inderdaad ook suf gelachen. Vooral om het feit dat Ruben Prins Claus goed geraden had, hoe is het mogelijk.