We zijn zo lekker gewoon gebleven

Hahaha kennen jullie hem al van de Lama’s?

Hij is super en dan die clip erbij :lol: :lol:



Stelletje malloten!



:mrgreen: geweldig he? :mrgreen:

"ik had op een gegeven moment sex met 3 vrouwen, zegt de lelijkste op eens “bewaar wat voor mij " zeg ik… he joh, ga gewoon lekker terug naar Jan smit… :lol:”

is nog niet zo lang geleden al een topic over geweest :wink:



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=64553&highlight=

Ja dat weet ik nog dat er een ander topic van was, alleen waren er niet zoveel positieve meningen. Wie weet nu wel, ik vind hem geweldig!

Bijna alles vind ik gaaf van ze.

Waaaaaaaaaaah!!

Ruben Nicolai in blote bast, met dat broekie net boven zijn jeans uit!!! (alleen net weer jammer van al dat haar… :hand: )



*kwijl… *:inlove: :inlove:



(Zwangerschapslibido anyone?.. :oops: :oops: )

@blue_fairy wrote:

Waaaaaaaaaaah!!

Ruben Nicolai in blote bast, met dat broekie net boven zijn jeans uit!!! (alleen net weer jammer van al dat haar… :hand: )



*kwijl… :inlove: :inlove:



(Zwangerschapslibido anyone?.. :oops: :oops: )






Nu GEIL ik helemaal op em… ik vond em al heeeerlijk en nu ie harig is… oww zucht… ik ben gek op mannen met veel haar… Helaas kan die van mij daar niet over meepraten…



Maarre TaMa… hahahaha ik heb heerlijk gelachen… :thumbup: :-

Heb hem vorige week ook gezien, zoleuk…



hahaha fai moet wel lachen, dat zoveel meiden helemaal hot op ruben nicolai zijn :mrgreen: , ruben Nicolai is leuk maar nou ook weer niet zo (vind ik dan he 8) )

@faizaa wrote:

@blue_fairy wrote:
Waaaaaaaaaaah!!

Ruben Nicolai in blote bast, met dat broekie net boven zijn jeans uit!!! (alleen net weer jammer van al dat haar… :hand: )



*kwijl… :inlove: :inlove:



(Zwangerschapslibido anyone?.. :oops: :oops: )






Nu GEIL ik helemaal op em… ik vond em al heeeerlijk en nu ie harig is… oww zucht… ik ben gek op mannen met veel haar… Helaas kan die van mij daar niet over meepraten…



Maarre TaMa… hahahaha ik heb heerlijk gelachen… :thumbup: :-




Volgens één van de shoppers kan Ruben onwijs lekker zoenen :drool: :drool: :inlove:

ja geweldig nummer he :dance: :mrgreen:



Ik ben pas bij de Lamas on tour geweest in Rotterdam, was super :thumbup:

Konden met Ruben kwijl kwijl op de foto, aaaaah geen toestel bij ons grrrr :wall:

@Claud77 wrote:

ja geweldig nummer he :dance: :mrgreen:



Ik ben pas bij de Lamas on tour geweest in Rotterdam, was super :thumbup:

Konden met Ruben kwijl kwijl op de foto, aaaaah geen toestel bij ons grrrr :wall:
Ow dan neem ik over 2 weken zeker mijn fotocamera mee, dan gaan we naar de afscheidstournee van de lama’s in Breda :dance:

echt geweldig… super… humor



eenne fai LOL :mrgreen:

echt super!!!



wij gaan zondag nog naar de lama’s… naar hun afscheidstournee… :smiley:

Geinig he?



Echt jammer dat er geen nieuwe uitzendingen meer komen… tja, stoppen op het hoogtepunt he… :roll:

Ow jawel… ik kwijl op Rubennn… en Ruben met haar HELEMAAAAL… :mrgreen:



Vic, ik wil weten wie… :snooty: :snooty: :snooty: :snooty: :snooty:



Samaar… hou jij niet van mannen met haar dan? want dan heb je ook een probleem volgens mij, niet? :mrgreen: :-*

@faizaa wrote:

Ow jawel… ik kwijl op Rubennn… en Ruben met haar HELEMAAAAL… :mrgreen:





:sick: :sick: :sick: Nee Fai dat had ik niet van jou verwacht dat je HEM lekker vind :hand:

Mmm lekker, ja ik hou ook van mannen met haar. :dance:

Alle die metro-mannen van tegenwoordig met die kippenborstjes is niks voor mij. :hand:

Afgelopen maandag naar de eind theatershow geweest in nieuwe luxor… GEWELDIG!

Ik mag morgen in de HMH. O, ik heb er zo’n zin in.

@Femke Fataal wrote:

Ik mag morgen in de HMH. O, ik heb er zo’n zin in.




Ik ga ook morgen in HMH!!! En heb er ook zin in!!!