We zijn zo lekker gewoon gebleven

Maar wie heeft er nou met Ruben Nicolai gekust ???



Ik houd niet zo van mannen met haar was altijd jaren gek van Jon Bon Jovi maar knapte toch wel een beetje af van al dat borsthaar :silenced: (maar toch is ie nog wel leuk hoor, voor een oude(re) man :mrgreen: )

er is ooit eens een topic geweest over wie bekende nederlanders in familie had, volgens mij stond daarin iemand die mt ruben heeft gezoend :wink:

Ik moest hem wel een paar keer zien voordat ik hem leuk begon te vinden.



De eerste keer dacht ik alleen maar WTF? :shock:

Alhoewel er we al leuke stukjes tussenzaten.

Inderdaad dat stukje dat Cell al aangaf… :lol: :lol:



Ik vind Ruben Nicolai niet zoveel aan.

Vind Jeroen en Tijl leuker.



Bij Ruben van der Meer denk ik altijd alleen maar…





Daar is gabbertje, kale gabbertje, lalalalalalaláááááá 8)

Ja precies Anneke, daarom staat hij ook in de clip met de gouden plaat van gabbertje tussen de platina platen van de lama’s.



Echt geweldig: Hoezo moet ik met muntgeld betalen…

En: Natuurlijk mag jij een foto maken, maar zonder flits… en wel buiten. Nou oprotten.



Morgen de laatste compilatie aflevering en dan op 101tv digitaal de lamamarathon.

@Tante Soesa wrote:

Maar wie heeft er nou met Ruben Nicolai gekust ???




Iig Heleen van Rooyen :mrgreen: .

@Ingrid28 wrote:

@Femke Fataal wrote:
Ik mag morgen in de HMH. O, ik heb er zo’n zin in.




Ik ga ook morgen in HMH!!! En heb er ook zin in!!!




Ik geloof dat ik nogal opvallend ben, dus misschien zie je me wel. Ik heb afgelopen woensdag mijn rechter enkelband gescheurd tijdens het sporten. Maar no way dat ik mijn kaartjes weg geef aan een ander. Ik kan helemaal niks op het moment, maar naar de lama’s gaan zal ik! Ik heb nu een rolstoel en rolstoelplaats geregeld :oops: . Beter dan niet gaan. Al zat ik veel liever gewoon op de plaatsen die ik gereserveerd had, in rij 8.

@Femke Fataal wrote:

@Ingrid28 wrote:
@Femke Fataal wrote:
Ik mag morgen in de HMH. O, ik heb er zo’n zin in.




Ik ga ook morgen in HMH!!! En heb er ook zin in!!!




Ik geloof dat ik nogal opvallend ben, dus misschien zie je me wel. Ik heb afgelopen woensdag mijn rechter enkelband gescheurd tijdens het sporten. Maar no way dat ik mijn kaartjes weg geef aan een ander. Ik kan helemaal niks op het moment, maar naar de lama’s gaan zal ik! Ik heb nu een rolstoel en rolstoelplaats geregeld :oops: . Beter dan niet gaan. Al zat ik veel liever gewoon op de plaatsen die ik gereserveerd had, in rij 8.




OOO ik ga je in de gaten houden!!! Ik roep gewoon heel hard KOK! als ik iemand in een rolstoel zie hahahah!

Ik zit op rij 29, beetje ver maar ja…

Femke, Ingrid… veel plezier…



Oessie… jij was toch ook een BN-zoener? 8) 8)

En ik wil dat Vic SNEL komt om de zoener van die harige bekend te maken… :snooty: :mrgreen:

@Ingrid28 wrote:

@Femke Fataal wrote:
@Ingrid28 wrote:
@Femke Fataal wrote:
Ik mag morgen in de HMH. O, ik heb er zo’n zin in.




Ik ga ook morgen in HMH!!! En heb er ook zin in!!!




Ik geloof dat ik nogal opvallend ben, dus misschien zie je me wel. Ik heb afgelopen woensdag mijn rechter enkelband gescheurd tijdens het sporten. Maar no way dat ik mijn kaartjes weg geef aan een ander. Ik kan helemaal niks op het moment, maar naar de lama’s gaan zal ik! Ik heb nu een rolstoel en rolstoelplaats geregeld :oops: . Beter dan niet gaan. Al zat ik veel liever gewoon op de plaatsen die ik gereserveerd had, in rij 8.




OOO ik ga je in de gaten houden!!! Ik roep gewoon heel hard KOK! als ik iemand in een rolstoel zie hahahah!

Ik zit op rij 29, beetje ver maar ja…


Ik moet mijn kaartjes op rij 8 inleveren voor de rolstoelplek, jammer, anders had je daar kunnen zitten.

@faizaa wrote:

Femke, Ingrid… veel plezier…



Oessie… jij was toch ook een BN-zoener? 8) 8)

En ik wil dat Vic SNEL komt om de zoener van die harige bekend te maken… :snooty: :mrgreen:




Ik zal de zoener eens vragen of zij zich bekend wilt maken :mrgreen:

Hij schijnt ook nog eens héééél lekker te kunnen zoenen :drool: :drool:



Volgens mij is hij zo’n natte zoener :drool: :drool:

@victoria wrote:

@faizaa wrote:
Femke, Ingrid… veel plezier…



Oessie… jij was toch ook een BN-zoener? 8) 8)

En ik wil dat Vic SNEL komt om de zoener van die harige bekend te maken… :snooty: :mrgreen:




Ik zal de zoener eens vragen of zij zich bekend wilt maken :mrgreen:

Hij schijnt ook nog eens héééél lekker te kunnen zoenen :drool: :drool:



Volgens mij is hij zo’n natte zoener :drool: :drool:




tja, wat is nat… eh… heb eens een boer’n vriendje gehad… die zoende ALLES nat in mijn gezicht… trok met zijn dikke tong een kwijlstreep van oorlel tot bovenlip en van bovenlip tot nek van nek weer naar die andere oorlel… ik kreeg de rillingen… brrrr…
Tante Soesa wrote:
Maar wie heeft er nou met Ruben Nicolai gekust ???????
quote]

:lol: :lol: :lol: ik!!! Hij was mijn middelbareschool liefje :lol: :lol: En hij kon inderdaad heeeeel erg lekker zoenen, juist niet nat :mrgreen:
Heb hem een hele tijd geleden nog gesproken, hij is ondertussen een heel trotse papa. Is al lang geleden, maar ik heb er leuke herinneringen aan. Kan me alleen niet meer herinneren dat hij zo grappig was :eh:
hij was wel altijd met toneel enzo bezig toen.

@mamaartje wrote:





:lol: :lol: :lol: ik!!! Hij was mijn middelbareschool liefje :lol: :lol: En hij kon inderdaad heeeeel erg lekker zoenen, juist niet nat :mrgreen:

Heb hem een hele tijd geleden nog gesproken, hij is ondertussen een heel trotse papa. Is al lang geleden, maar ik heb er leuke herinneringen aan. Kan me alleen niet meer herinneren dat hij zo grappig was :eh:

hij was wel altijd met toneel enzo bezig toen.




Gelukkig niet nat … ik houd niet van natte zoenen :lol: :lol:

Faizaa, ik inderdaad ook een bekende BN zoener :mrgreen:

@mamaartje wrote:

@Tante Soesa wrote:
Maar wie heeft er nou met Ruben Nicolai gekust ???

quote]



:lol: :lol: :lol: ik!!! Hij was mijn middelbareschool liefje :lol: :lol: En hij kon inderdaad heeeeel erg lekker zoenen, juist niet nat :mrgreen:

Heb hem een hele tijd geleden nog gesproken, hij is ondertussen een heel trotse papa. Is al lang geleden, maar ik heb er leuke herinneringen aan. Kan me alleen niet meer herinneren dat hij zo grappig was :eh:

hij was wel altijd met toneel enzo bezig toen.




zowwww… Mamaaaaartje… jij bent t… 8) 8) 8) 8)

leuk hoor… enne, is ie al papa… :thumbup:

@oessie wrote:

Faizaa, ik inderdaad ook een bekende BN zoener :mrgreen:






jaaaaaaaaa… ben nooit meer vergeten… :mrgreen:

maarre, goed dat je geswitcht bent… :mrgreen: :thumbup:

@victoria wrote:

@mamaartje wrote:




:lol: :lol: :lol: ik!!! Hij was mijn middelbareschool liefje :lol: :lol: En hij kon inderdaad heeeeel erg lekker zoenen, juist niet nat :mrgreen:

Heb hem een hele tijd geleden nog gesproken, hij is ondertussen een heel trotse papa. Is al lang geleden, maar ik heb er leuke herinneringen aan. Kan me alleen niet meer herinneren dat hij zo grappig was :eh:

hij was wel altijd met toneel enzo bezig toen.




Gelukkig niet nat … ik houd niet van natte zoenen :lol: :lol:






Nee ik ook niet… bah…

@victoria wrote:

@mamaartje wrote:




:lol: :lol: :lol: ik!!! Hij was mijn middelbareschool liefje :lol: :lol: En hij kon inderdaad heeeeel erg lekker zoenen, juist niet nat :mrgreen:

Heb hem een hele tijd geleden nog gesproken, hij is ondertussen een heel trotse papa. Is al lang geleden, maar ik heb er leuke herinneringen aan. Kan me alleen niet meer herinneren dat hij zo grappig was :eh:

hij was wel altijd met toneel enzo bezig toen.




Gelukkig niet nat … ik houd niet van natte zoenen :lol: :lol:




Nee ik ook niet…gatver :sick: :sick:

En mijn moeder maar denken dat Ruben homo was!!! :oops:

O, wat was het leuk, en wat zijn ze lekker gewoon gebleven :lol: , heerlijk, na de pauze draaide ze dat liedje en gingen de lama’s het publiek in zodat iedereen foto’s kon maken. Het was echt super. Ik vond vooral de opkomst van Ruben van der Meer hilarisch, als rapper, met een liedje op de melodie van een liedje van 50cent.



Ik heb trouwens niemand horen roepen vanaf rij 29. Maar er waren wel meer rolstoelers.