We tellen af voor AFFIE! * NIKA is geboren!* Update pag 31*

Hier draaien mn duimen meid :pray: , heb het zelf ook meegemaakt met Y.eline helaas moest zij terug maar wat een domper zeg, ik hoop dat jullie, jullie meisje lekker thuis kunnen houden :thumbup: :thumbdown: :-* :hug:

Duimen draaien mop!

@Affie wrote:

Nog even een mooi plaatje “Hellooooow world!” :inlove:

Ik ben verliefd!

ik duim voor je meis! hopelijk valt het allemaal mee!

wat balen dat je eerste kraamhulp niks was, gelukkig nu beter!

Ze is prachtig!!!

xxxx

:dance: Nika mag lekker bij ons blijven, waarden waren oke! :thumbup:

slaakt zucht van verlichting

:dance: :dance: goed zo meisje! :dance:

wat fijn zeg…goed geduimt hier he :thumbup:

:dance: Gelukkig mag ze bij jullie blijven :inlove: :thumbup:

wat goed zeg :dance: :dance:

He, het was even spannend vanmiddag, maar gelukkig is alles goed met jullie prinsesje! :inlove:

:dance: :dance: :dance:

Fijn dat haar waarden goed zijn :dance: :dance:

jippie, ze mag blijven :thumbup:

En maatje 44… wat kleeeeiiiin. Hier is het beginnen in 56 en aan het eind van de kraamweek in maat 62 :shock: (gelukkig was daarna de groei niet zo enorm meer, dan had ik nu een dreumes van 15 maand en 25 kilo bij 1,50 meter gehad ofzo :lol: )

ohhh wat is Nika een schatje zeg :inlove: :inlove: :inlove:

super dat de bloedwaardes goed waren!! :dance: :dance:

wat vindt Lenn van zijn zusje?? :inlove:

:inlove: :dance: Gefeliciteerd meis met jullie prachtige dochter(tje) en zusje!

Fijn dat ze lekker thuis mocht blijven, lekker warm houden en in het licht leggen :wink: Hopelijk trekt het snel bij en gaat de boel aan de gang, zij lekker drinken en plassen dan raakt ze de gele kleur ook mooi kwijt.

Schattige bad foto hoor :inlove: heb van beide kinderen ook precies zo’n foto :inlove:

Genietse van jullie rose wolk :inlove:

Wat een prachtig poppetje :inlove:

Oh ze doet het zooo goed! :inlove:

Vandaag voor het eerst gewogen en ze is nu 2700gr… maar 120 gram afgevallen dus :o :thumbup: ! Zo fijn! De bv gaat als een tierelier… Heb Lenn altijd met tepelhoedjes moeten voeden, deze madam is een natuurtalent en hapt en drinkt of ze het al jaren doet. Ze komt zelf gemiddeld om de 3 uur en poept en plast goed en veel! 's avonds is ze iets onrustiger en spuugt ze wat, maar verder mogen we niet klagen hoor!

Lenn vond alles erg spannend en gek. (duwde haar zelfs van zijn schoot af in het ziekenhuis :shifty: ) En werd de eerste 2 dagen vooral erg baldadig naar ons toe (gillen, op de bank springen en dan heeeeeel uitdagend kijken enz)… We hebben bewust ervoor gekozen hem zelf zijn gang te laten gaan en expres niet continu gevraagd of ie haar wilde kussen/knuffen/vasthouden of wat dan ook. Dat resulteert inmiddels in het feit dat hij haar zelf steeds meer opzoekt en kroelt en je merkt aan alles dat Nika er ook voor hem inmiddels helemaal bij hoort. Zonet wilde hij haar voor het eerst uit zichzelf vasthouden en snoof hij echt haar geurtje op: Ah lekker mama!.. IK SMOLT :inlove:

Ik ga even verder met genieten!!!

:inlove: :inlove: wat heerlijk om te horen dat het zo goed gaat :inlove: :inlove:

lekker genieten meid :-*

Affie, zoals je het neer zet, geniet ik gewoon even mee :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

wat fijn dat het zo goed gaat Affie :inlove: :inlove: :inlove: