JAAAAA, AFFIE, GEFELICITEERD MET NIKA!!!
Wat een prachtig meisje :inlove: :inlove: :inlove: Genieten meis! :-*
Affie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje, wat een mooie naam hebben jullie haar gegeven!
jahoeeeeeeeeeeeee wat een prachtmeid!!! Proficiat zeg en wat een bevallingsverhaal joh.Enuhm leuke naam ook :inlove:
wat een mooie meid :inlove:
Geniet er maar lekker van :-*
Oh…wat een geweldig mooie foto’s…ik word er stil van…
Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter! :-*
En het geboortekaartje :inlove:
Even snel een berichtje, heb nog niet bijgelezen. Had een draak van een kraamhulp gister en weggestuurd, vandaag een topwijf op de stoep en we kunnen verder met genieten! Bv is op gang, en hoe! Madam heeft ruim genoeg aan 1 borst en plasjes en poep zijn ook helemaal op gang. Bekken doet pijn :eh: en ik pak lekker mijn rust. Ik voel me erg goed!
Ben nog steeds zo trots op mijn kleine prutje, met haar maatje 44 :lol: . Alles is zo groot, mijn zus had een pakje in mt 44 mee en dat zit als gegoten, hihi!
Nog even een mooi plaatje “Hellooooow world!” :inlove:
Affie, ze is zooo mooi!
Goed dat je de kraamhulp weg heb gestuurd! en nu een topwijf heb!
En goed aan je rust denken!!
maatje 44 ???wow wat een lief klein hummel haha, een wat een ogen heeft ze…
wat goed dat je andere kraamhulp hebt, nu lekker gaan genieten!!!
Ze is echt een pláátje :inlove: En wat lijkt ze op Lenn!! (als ik je avatar zie!)
Wat fijn meid dat je je zo goed voelt en dat de bv goed op gang is, het poepen en plassen van Nika, dat je je rust lekker pakt, dat je nu een top kwaamhulp hebt, dat Nika zo’n lekker klein prulleke is…kortom: :thumbup: :inlove: :-*
Hoor het al, jij zweeft op je roze wolk! en gelijk heb je, je hebt een prachtige dochter!
Lekker verder genieten van haar!
wat een prachtige meid :inlove: :inlove:
en ben nu wel benieuwd naar het geboorte kaartje :oops:
oooh Affie wat een lief klein meisje hebben jullie daar zeg!!! ons lieke zegt “oooooooohhh beebieee” :inlove: :inlove: :inlove: daar heeft ze helemaal gelijk in!!
en maatje 44 wat een klein poppetje zeg! :inlove: geniet lekker meis!!!
Ooooh, ze is écht onwijs mooi!!! :inlove: :inlove:
En klein he, Fleur zit ook nog lekker in maat 44 :inlove: Ze heeft wel al af en toe maat 50 aan gehad (omdat ik die kleertjes leuker vind :oops: ), maar daar zwemt ze echt nog in. Vind het heerlijk, zo’n ieniemini poppetje :inlove:
wauw wat een prachtmeid! gefeliciteerd! :inlove:
ze is zo mooi Affie, nu al een fotomodel :inlove: :inlove: :inlove:
ik weet hoe klein maat 44 is, schattig he.
:thumbup: dat je de kraamhulp weg hebt gestuurd als het niet klikt! wat was er mis aan?
geniet van je roze wolk en prachtige gezin :-*
Willen jullie even meeduimen dat Nika haar bloeduitslagen goed zijn? Omdat ze zo geel ziet is ze vanmiddag geprikt… ik weet dat het geen wereldramp is als ze onder de lamp moet maar ik wil gewoon niet zonder mijn kleine meisje zijn
Ik duim met je mee meid :thumbup:
de duimen draaien hoor :thumbup: :thumbdown:
duimpjes draaien hoor