WC papier: hoeveel verbruiken jullie?

Even een vraag/polletje namens mijn man :shifty: :mrgreen:



Hoeveel wc-papier verbruiken jullie per dag/week?





ik hier met gemak 1 rol :oops: :shifty: en vandaar de vraag :lol:

en dat is dan naast de rol voor snotneuzen enzo.





We zijn dus wel veel thuis, maar we zijn maar met 3 personen…

Ook gauw 1 rol per dag hoor :wink:

nou ligt het ook wel aan het papier hoor .





voor snotneuzen gebruiken we kleenex balsem of tissue,s







gr melanie

Volgens mij een dag of 3 per rol, of nog langer. Waarbij ik moet aantekenen dat manlief alleen voor de grote boodschap (bij hem eens per twee dagen) papier gebruikt, maar dat doen meer mannen volgens mij. Sinds kort veegt ook Stan z’n plasser en/of billen af (sinds ie zindelijk is dus). Mirthe telt nog niet mee, wat dit betreft :mrgreen: .

:think: uh dat heb ik nou nooit bijgehouden :shifty:

Nou ik hou dat niet bij en we hebben 2 weecee’s die ik beiden

regelmatig gebruik. Maarrrr het is iig VEEL!

Ik ben niet zuinig met weecee papier :snooty:

we zijn rolletjes aan het sparen om te knutselen…en toen begon iets op te vallen :wink: :lol:

1 rol vind ik wel heel erg veel hoor. Maar goed, het ligt er maar net aan wat voor stoelgang je hebt,of je veel drinkt, wie er allemaal thuis zijn en wat voor papier je gebruikt.

@Guusje wrote:

we zijn rolletjes aan het sparen om te knutselen…en toen begon iets op te vallen :wink: :lol:




ja dan valt het op :smiley:

ik haal altijd heel veel wc papier als het in de reclame is dus ik let er echt totaal niet op hoeveel we gebruiken

1 rol per dag?!?!



wij hebben denk ik amper 1 rol per week en dan ben ik niet eens zuinig met het papier (pak altijd 4 velletjes per keer)

Wij hebben wel van die kleine rolletjes vind ik trouwens, zit veel midner

papier op dan sommigen anderen.

Hmm, wij hebben 2 wc’s dus ik vind het moeilijk maar ik denk zo’n 2 a 3 dagen. Ben de enige vrouw he. Mannen hoeven alleen maar te deppen 8)

@femmie wrote:



wij hebben denk ik amper 1 rol per week en dan ben ik niet eens zuinig met het papier (pak altijd 4 velletjes per keer)


4 velletjes per keer? Dat vind ik SUPER zuinig :shock:

Ik gebruik altijd veeeeel meer (tel nooit) geef gewoon een zwieper

aan die rol :slight_smile:

Wij gebruiken overigens papier van de Aldi. De duurdere variant met blauwe vogeltjes. Of zijn het wolkjes ? Of bloemetjes ? :think: Ik let er niet eens op :smiley:



Maar het fijnste toiletpapier heeft de LIDL. De roze variant van CIEN. Dat is een lekkere grote, dikke rol met heel stevig papier :thumbup:

Die rose van de lidl hebben wij altijd, maar hoeveel er door gaat, geen idee!

@Paschal75 wrote:

@femmie wrote:


wij hebben denk ik amper 1 rol per week en dan ben ik niet eens zuinig met het papier (pak altijd 4 velletjes per keer)


4 velletjes per keer? Dat vind ik SUPER zuinig :shock:

Ik gebruik altijd veeeeel meer (tel nooit) geef gewoon een zwieper

aan die rol :slight_smile:




Ik geef ook altijd een zwieper :lol: dus wij hebben ook wel een rol per dag nodig.

4 velletjes vind ik ook echt superzuinig :slight_smile:

wij gebruiken ook wel een rol per dag…

en 4 velletjes vind ik weinig :oops:

ik heb meestal de vlinderwc papier van de aldi… lekker dik…

Ik zou het niet precies weten. Ik denk ongeveer 1 rol per 2 dagen. Wij gebruiken ook vlinder wc papier van de aldi.

dank jullie voor jullie reacties :smiley: ik zal ze morgen laten lezen :slight_smile:



4 velletjes :shifty: daar ben ik echt te lomp voor :oops: :shifty:



zwieper :lol:

Aaaaaaaaaaaaaaah wat toevallig dit topic! Ik zat vanmiddag op de wc en dacht: hoeveel velletjes zouden andere vrouwen nou gebruiken? Ik geef idd ook een zwieper, en als ik dan nog niet genoeg heb nog één hoor! Dat zijn echt veeeeeel meer velletjes dan 4 haha!



Hier gaat er denk ik 1 rol per 1 a 2 dagen door.

1 rol per 2 dagen denk ik :think: