WC papier: hoeveel verbruiken jullie?

Het ligt er ook nog aan of je het papier tot een prop maakt of niet. Ik ben een neatfreak wat wcpapier betreft en vouw het heel zorgvuldig op totdat het een dik plat pakketje is en dan heb ik minder velletjes nodig.:smiley:



En van achteren veeg ik net zolang tot het papier schoon is 8)

Ik ken er die standaard 2 keer vegen en dat moet genoeg zijn :sick:

En met een prop vegen, verlies je de controle en dan veeg je het voor mijn gevoel alle kanten op. :silenced:

zwiep!!!



ik denk 1 rol per twee dagenā€¦

@Karin2 wrote:



En van achteren veeg ik net zolang tot het papier schoon is 8)

Ik ken er die standaard 2 keer vegen en dat moet genoeg zijn :sick:

En met een prop vegen, verlies je de controle en dan veeg je het voor mijn gevoel alle kanten op. :silenced:




LOL,ā€¦



Wij geven hier ook allemaal een zwieper eraan met 4 personen (volwassenen) maar niet te dik want dan kan je niet vegen. Maar 4 velletjes dan pak je er doorheen. Denk dat hij bij mij 8 velletjes zijn of meer, zo in mijn hoofd die zwieper uitgerekendā€¦ :lol:



En ik denk dat er hier 1 rol per dag uitvliegtā€¦en we hebben 1 toilet.

bij goedkoop papier 1 rol per dag.

Wij poepen elke dag en thuis want ergens anders lukt ons niet :lol: :wink:



Duurdere rollen doen we 2 dagen mee.

Meestel hebben we de rollen van de lidl/aldi.

moet bekennen dat ik het niet eens weet maar vermoed minstens 1 ol per dag . zijn ook met zijn 5jes

@Madre wrote:

Hmm, wij hebben 2 wcā€™s dus ik vind het moeilijk maar ik denk zoā€™n 2 a 3 dagen. Ben de enige vrouw he. Mannen hoeven alleen maar te deppen 8)




sja, maar als manlief een 'propperā€™is en geen ā€˜vouwerā€™ ā€¦dan heeft ie bergen nodig hoor :wink:

ik vouw 4 velletjes in 3-enā€¦dan is ie dik zat. Ligt er trouwens wel aan hoeveel lagen je wcpapier heeft (hier 3)

Heb 1 pak Popla jumbo rol per weekā€¦ zitten 4 rollen in en die gaan dus op.

3 rollen boven en 1 benedenā€¦ we gaan vaker boven naar de wc.



Maar dit is dus met 2 volwassenen, 2 kidsā€¦



Gebruik dit papier al jaren en vroeger zonder kinderen ging er 1 rol minder in de week door.

ow en altijd 3 velletjes en dan opvouwenā€¦ en dan wel doorvegen idd tot t schoon isā€¦ t is dik zat want we gaan er niet doorā€¦ :mrgreen:

hihi heb een aantal maanden geleden meegedaan in een discussiepannel over dit onderwerp



wij gebruiken ongeveer 1 rol per dag nu ik de hele dag thuis ben en rick dus ook meer thuis is daarvoor deden we soms wel een week met een rol (werkte 4 dagen dus weinig thuis) heb nu ik zwanger ben ook meer afscheiding en moet vakerā€¦

ik denk een rol in een dag of drie of vierā€¦ sja, ik ben maar alleen he, alleen op woensdag wil lucas het nog wel eens gebruikenā€¦

Hier 1 rol in de 1 a 2 dagen denk ik met ze 3en Anne poep nog niet op de wc,Ja zo af en toe op de pot maar dat gaat met billendoekjes,En damian pak vaak zelf een stukje wc papier.En anders soms een doekje,Hou het niet zo bij eigenlijk :think:

Hier met 4 ongeveer 1 rol per dag. ( 1 toilet)

het was iets minder , amar ja nu ook de kleinste zindelijk is komt er weer gebruik bij.



Voor ons helaas het wat goedkopere papier van de aldi, ik kan niet tegen kleurstooffen in het papier dus altijd effen wit!

ik hou het helemaal niet bij. Ik denk 2 dagen per rol???

MAar ik ben er ECHT niet zuinig mee, geef altijd een flinke zwieper eraan.

Hele nuttige vraag Guus,ā€¦ :mrgreen: :lol:



geen idee, de ene keer gaan ze er bij ons als een gek doorheen en nu doen we alweer een hele tijd met 1 pakā€¦ :think:

Hier de ene dag een rol en de andere dag bv weer 2 rollen. Manlief en dochter lief gebruiken gewoon een halve rol per keer :mrgreen: Die zwieperen meedere keren aan die rol :mrgreen:

We hebben altijd de dure variant van de lidl. Grote blauw pakken,

Ik zelf gebruik ook genoeg wc papier zodat ook alles schoon is. Maar geen halve rol :lol:

Ik denk dat wij 2 dagen doen met 1 rol. Maar het aantal velletjes hangt af waarvoor het gebruikt wordt: na het plassen heb ik aan 3 velletjes genoeg, maar na de langere zit zeg maar dan heb ik er een stuk of 6.



Wij hebben dat dubbeldikke wc papier van Page, Kussenzacht heet het.



Het goedkope wcpapier daar heb je minstens 12 vellen voor nodig, anders scheurt het zo door.

Bovendien: ik vouw maar mijn man maakt proppen en pakt elke keer na 1 keer vegen een berg bij. Dus ik ben de zuinigste met wc papier in huis ( ik doe net als Karin dus). :wink:

Rol per dag, gaat hier best snel.