http://www.defunhuispagina.com/html/sesamstraattest.html#top
ik ben een elmo!
Je bent schattig en iedereen houdt van je Je bent een goede vriend die niet zomaar anderen laat vallen. Je kwetst nooit iemand en je eigen gevoelens worden zelden gekrenkt Het leven is een luchtig briesje. Je bent doorgaans geestig en rustig. Pas op voor een dolk in je rug Je hebt geen zorgen…
Ik ben ook Elmo :inlove: :mrgreen:
Toen ik de titel van dit topic las dacht ik: Ik ben een Elmo! (niet wetende dat het een quiz was). En ja hoor, ik ben inderdaad een Elmo :lol:
Ik ben ook een Elmo :dance:
twijfelt ineens aan de test :think:
nah zeg
iedereen hier een elmo??
Haha nou
als ik naar mezelf kijk
en naar de omschrijving van Elmo
dan denk ik “neuh” :lol:
Zo schattig ben ik niet :mrgreen:
Ik ben ook een Elmo :think:
hahaha heb daarnet nog 3 keer die test gedaan, maar bij alle drie de keren kreeg ik Elmo. Maakt niet uit wat voor antwoorden je geeft :lol: :lol: :lol:
Ik ben een Ernie:
Je bent ERNIE. Je bent tof, aardig en populair. Je vermaakt veel mensen. Je bent zo iemand die lekker uit z’n dak gaat, maar toch de regels die thuis geleerd zijn onthoudt. Trouwen en kinderen krijgen zijn belangrijk voor je, maar pas nadat je lol hebt gehad. Zorg ervoor dat de mensen die je vermaakt je niet proberen te veranderen.
Whaha, ik kan me niet in alles herkennen maar wel grappig want Lucas zegt thuis heel de dag Ernieeee.
Ik ben ook ELMO
Dit klopt denk ik wel van me
Je bent schattig en iedereen houdt van je Je bent een goede vriend die niet zomaar anderen laat vallen.
Dit klopt deels
Je kwetst nooit iemand
nooit moet zelden zijn, zeg nooit nooit, immers iemand kan gekwetst zijn zich voelen of ik datnu bewust al dan onbewust heb gedaan, het zal ooit es voorkomen.
Dit klopt redelijk wel
eigen gevoelens worden zelden gekrenkt
zeker door een ander niet zomaar.
Klopt echt niet totaal niet
Het leven is een luchtig briesje
Mijn leven is totala niet luchtig…
Klopt deels
Je bent doorgaans geestig en rustig.
Geestig soms waar mogelijk en kan in de situatie passend. Rustig hetzelfde maar ben van mezelf ontzettend druk. Rustig in de zin van serieus helpend zorgzaam ben dan iet van mijn stuk te brengen…
Het volgende klopt zeker niet was het maar zo,…
Je hebt geen zorgen…
De volgende snap ik niet…( als dit er op aankomt dat er iets me staat te wachten nouw kom maar op hihih
Pas op voor een dolk in je rug
Dus dels klopt het…ihihhi even ELMOKARAKTER UITGEPLUIST. :mrgreen:
ik ben ernie
Haha leuke test…en het eindresultaat is dat ik ERNIE ben :lol: :lol:
ja hier ook een elmo. I love Elmo!!!
ik ben dan vast en zeker koekie hahahaha
Elmo!
@Danielle_M wrote:
Ik ben een Ernie:
Je bent ERNIE. Je bent tof, aardig en populair. Je vermaakt veel mensen. Je bent zo iemand die lekker uit z’n dak gaat, maar toch de regels die thuis geleerd zijn onthoudt. Trouwen en kinderen krijgen zijn belangrijk voor je, maar pas nadat je lol hebt gehad. Zorg ervoor dat de mensen die je vermaakt je niet proberen te veranderen.
Whaha, ik kan me niet in alles herkennen maar wel grappig want Lucas zegt thuis heel de dag Ernieeee.
ik ook :mrgreen:
Ik ben Ernie!
Elmo
Elmo!