watvoor sesamstraat type ben jij?

mijn man is ernie en ik elmo

euuhh ik ben ook elmo

ik heb de test weer gedaan en alles ingevuld waar ik niet van hou en ik ben nog tseeds elmo :think: :mrgreen:

maakt niet uit want ik vind elmo wel helemaal :inlove:

Dus iedereen is Elmo of Ernie… haha

Hier nog een ELMO :smiley:

ELMO IN THA HOUSE :think: :mrgreen: :roll:

Hier nog zo’n elmo :mrgreen:

Mmm, ik ben Zoë… maar ik geloof niet dat dat helemaal klopt…

ik zou nooit een verjaardag vergeten :think: Nou… dat is niet helemaal waar, ben ik bang :oops:

hier nog een Elmo, hubbie ook (hoe kunnen wij nou ALLEBEI een Elmo zijn??? :wink: )

Ik ben een Ernie :mrgreen:

Ik ben een Ernie :lol: :lol: :lol: gggggggggg

elmooooo

Mijn uitslag:

Je bent ZOE. Je bent een minnaar. Romantiek, bloemen en wijn zijn alles wat je nodig hebt om jezelf te vermaken. Je bent serieus over alle regels. Een familiar persoon. Je belt je moeder elke zondag en je vergeet nooit een verjaardag. Zorg ervoor dat je passie voor romantiek niet in de war komt met het echte leven.

Om eerlijk te zijn heb ik geen idee wie dat is. Ik ben duidelijk nog niet zo thuis in de wereld die Sesamstraat heet. Komt nog wel, vast en zeker. :mrgreen:

Ik ben ERNIE :slight_smile:

Hier nog een Elmo

@Dame wrote:

Mijn uitslag:

Je bent ZOE. Je bent een minnaar. Romantiek, bloemen en wijn zijn alles wat je nodig hebt om jezelf te vermaken. Je bent serieus over alle regels. Een familiar persoon. Je belt je moeder elke zondag en je vergeet nooit een verjaardag. Zorg ervoor dat je passie voor romantiek niet in de war komt met het echte leven.

Om eerlijk te zijn heb ik geen idee wie dat is. Ik ben duidelijk nog niet zo thuis in de wereld die Sesamstraat heet. Komt nog wel, vast en zeker. :mrgreen:

Zoe (zowie) is het vriendinnetje van Elmo

Ik ben trouwens

wel grappig, want toen ik hem een paar jaar terug deed, was ik nog Elmo

Ik ben ZOE!

ik ben ernie

Ik ben Elmo :inlove: (vind ik ook 1 van de leukste figuurtjes van sesamstraat).

Mijn dochter Zoë is een echte Zoë. :lol: :lol: