Waterwratjes

Heeft iemand hier ervaring mee dat zijn of haar kind ze ook heeft? Nina heeft er 2 a 3 op de buik bij elkaar. Er is er een pas nog ontstoken geweest waar ze een creme voor heeft gekregen. Maar nu zag ik dat er 3 of 4 versrpeid over haar buik bij komen en ook een op haar bovenbeen. Weet dat je er niks aan doen en dat ze vanzelf weggaan. Weet iemand misschien ook wanneer dat ongeveer is?

Jinte heeft er ook een paar, drie op haar been, 2 in haar knieholte, 2 op haar bil en 1 op haar buik. Ik heb altijd gehoord om er betadinezalf op te smeren. Dat doen we hier dus dagelijks, nu een week. En er komen er niet meer bij, maar ze gaan ook niet weg en ze gaan ook niet ontsteken. Heb wel gehoord dat het 2 jaar kan duren voordat ze weg zijn…

Hier ook eentje die ze gehad heeft. Kan me niet meer herinneren hoelang ze ze gehad heeft. Best wel een tijdje maar geen 2 jaar hoor.

Y.ara heeft er ook eentje gehad op d`r buik. Hij heeft er denk ik al met al wel een jaar gezeten, toen die wat rood begon te worden heb ik er dagelijks betadine zalfgaas opgedaan. Na een twee weken was de roodheid weer weg.

Hier hebben allebei de meiden het gehad.( is ook erg besmettelijk he)

Ik heb eigenlijk alleen bethadinezalf erop gesmeerd, vooral als ze gingen ontsteken.

De oudste was er na een half jaartje vanaf, bij de jongste duurde het iets langer, maar die had er ook veel meer. Nu is alles weg.

Mijn dochter had ze ook. Ik heb ze elke dag ‘aangestipt’, met een lang dun flesje. Ik weet de naam even niet meer…Iets met Dokter (Dr.)

Daarmee waren ze heel snel weg! :thumbup:

Even googlen op waterwratjes, dan wordt het vast ergens genoemd.

:think: :think: :think:

Dr. Fix waterwratjes stick!

Nancy heeft ze ook gehad bij haar vagina… ik heb er niets aan gedaan en na een paar maanden waren ze weg.

Die van haar was ontstoken omdat ze hem had open gekrabt. En daarna zijn er denk ik een aantal bijgekomen. Ze werden wel kleiner door de ab creme.

Volgens mij heb ik betadine creme in huis, ga ik het daar mee behandelen.

Bedankt voor de hulp.

Lienke heeft er ook een aantal gehad die na verloop van tijd vanzelf zijn weggegaan, denk zo tussen de 8-12 maanden.

Hier zat veron er echt helemaal onder. Eerst idd een paar onder zijn oksel en binnen een maand hele buik en arm onder…

Wij naar de dokter en die zegt kan je niks aan doen :?

Ik heb heel internet af gezocht en van alles geprobeerd. Ook de srub betadine maar hier hielp het niets.

Toen laatste redmiddel de homeopaat. En binnen 3 weken waren ze allemaal weg! Voor ons was het bijna een wonder want ik vond het zo vies staan.

Dus ik raad dat echt aan zeker als het er al meerdere worden. Onze huisarts vertelde dat het meestal een jaar duurt ze moeten er een antistof voor maken in het lichaam zelf. Als wij daar op hadden gewacht zou Verôn helemaal van boven na beneden hebben onder gezeten. Plus dat ze zeggen dat het besmettelijk is. Nee ik ben blij dat wij er van af zijn.

Succes Groetjes Loes

Indy had er een stuk of 15 op haar bovenbenen. Ik heb er álles op gesmeerd maar weg gingen ze niet. Na een jaar was de laatste verdwenen. Toen kreeg Kes ze. Heeeeeeeel erg, hij had er honderden op zijn buik, oksels en bovenarmen :shock: De meesten (de kleintjes) waren na ongeveer een half jaar weg, de laatsten afgelopen zomer, toen hij er al een jaar mee liep. Veel van mijn gastkinderen hebben ze ook (gehad) en bij allemaal heeft het wel ongeveer een jaar geduurd voordat de laatste weg was.

Maar nu heb ik ook een vraag. Ik heb gehoord dat het een soort virus is. Is het dan ook zo dat als je ze eenmaal gehad hebt dat je ze nooit meer krijgt?

Mijn zoontje heeft ze ook gehad, volgens de dermatoloog moesten ze weggebrand worden, ik, onwetend, 1x laten doen, moesten we eerst nog een paar dagen verdovende crème smeren. En nog geen paar dagen erna doken er nog veel meer op, belde ik de dermatoloog; weer wegbranden en ja, dat is normaal: het duurt een jaar voor ze er antistoffen tegen hebben :shock: Ik zag me daar al een jaar lang elke keer die dingen laten wegbranden, lekkere zakkenvullerij voor de dermatoloog ja :evil: Om nog maar te zwijgen over de pijnlijke behandeling die ik mijn kind telkens had moeten laten ondergaan :evil:

In elk geval ben ik toen op internet op tea tree-olie uitgekomen; binnen een paar weken verdwijnen ze, ze doken een aantal x terug op maar dan stipte ik weer vlug aan en verdwenen ze ook snel, het heeft een paar maanden maar geen jaar geduurd voor ze definitief wegbleven.

Ze zijn vooral snel overdraagbaar in het zwembad of bad, omdat de huid dan week is en het vocht uit de blaasjes snel vrijkomt en voor nieuwe besmetting vormt.

Jayden heeft ze nu ook. Wij hebben Thuja D6 druppels voor hem van Dr. Vogel. zou het ook van over moeten gaan… ben benieuwd, we druppelen nu net 5 dagen…

@Amy82 wrote:

Jayden heeft ze nu ook. Wij hebben Thuja D6 druppels voor hem van Dr. Vogel. zou het ook van over moeten gaan… ben benieuwd, we druppelen nu net 5 dagen…

Helpt het? Anique krijgt er nu ook steeds meer op haar benen en bil en niets lijkt te helpen…

onze dochter heeft ze op der arm

en ze heeft ze al een half jaartje

Anne heeft ze ook op 1 arm, net onder de elleboogholte. Heel veel kindjes van het bad waar ze zwemt hebben ze. Ze heeft ze nu…pfff…denk 3/4 jaar of zo. Ze heeft er een stuk of 10. Een vriendje van haar zat helemaal onder. Hopenlijk blijft het hierbij en gaan ze snel weg. Ik doe er helemaal niks aan, ze zijn ook nog nooit ontstoken of zo geweest. We negeren het gewoon en ze weet dat ze er niet aan mag krabben.

@dolfijntje12 wrote:

@Amy82 wrote:

Helpt het? Anique krijgt er nu ook steeds meer op haar benen en bil en niets lijkt te helpen…

yep, ze worden echt minder! We zijn wel al zo’n 3 a 4 weken aan het druppelen, maar het gaat best zo :slight_smile:

@Amy82 wrote:

@dolfijntje12 wrote:
@Amy82 wrote:

yep, ze worden echt minder! We zijn wel al zo’n 3 a 4 weken aan het druppelen, maar het gaat best zo :slight_smile:

Dan heb je echt geluk want bij ons deed het helemaal niets helaas… Maar ja zoals ik al zei zou ik weer terug gaan naar de homeopaat. Denk ook wel dat er verschil is tussen er helemaal onder zitten of een paar hier een daar :thumbup:

Dochter van een vriendinnetje had ze ook erg, echt wel honderden. Meisje zat helemaal onder, soms wel meerdere op elkaar (wist niet eens dat het kon)

Maar die heeft 2 keer een kuur gedaan van vit. C (10 dagen lang 15 tabletten) en na de eerste keer waren alle kleintjes meteen weg en na de 2e keer (ongeveer 2 maanden later) was de rest ook weg.

Alleen omdat Anique die tabletjes niet lekker vind, had ik de hoop op iets anders. Maar misschien dat ik dan gewoon die kuur ga doen.