Dochter van een vriendinnetje had ze ook erg, echt wel honderden. Meisje zat helemaal onder, soms wel meerdere op elkaar (wist niet eens dat het kon)
Maar die heeft 2 keer een kuur gedaan van vit. C (10 dagen lang 15 tabletten) en na de eerste keer waren alle kleintjes meteen weg en na de 2e keer (ongeveer 2 maanden later) was de rest ook weg.
Alleen omdat Anique die tabletjes niet lekker vind, had ik de hoop op iets anders. Maar misschien dat ik dan gewoon die kuur ga doen.
Dit had ik ook gehoord idd maar ik krijg hier die vit pilletjes ook niet naar binnen hoor :mrgreen:
Waterwratten wat een ellende. Onze jongste 2,5 zit er ook behoorlijk onder. Vooral onder haar arm, maar ook op haar billen en zelfs tussen haar billen.
Het ziet er zo vies uit en het worden er steeds meer.
Maar trekt het echt helemaal weg? Een aantal zijn bij haar n.l. al ontstoken geweest, maar er blijven wel bultjes achter zeg maar.
Jayden heeft ze nu ook. Wij hebben Thuja D6 druppels voor hem van Dr. Vogel. zou het ook van over moeten gaan… ben benieuwd, we druppelen nu net 5 dagen…
Helpt het? Anique krijgt er nu ook steeds meer op haar benen en bil en niets lijkt te helpen…
yep, ze worden echt minder! We zijn wel al zo’n 3 a 4 weken aan het druppelen, maar het gaat best zo
Dan heb je echt geluk want bij ons deed het helemaal niets helaas… Maar ja zoals ik al zei zou ik weer terug gaan naar de homeopaat. Denk ook wel dat er verschil is tussen er helemaal onder zitten of een paar hier een daar :thumbup:
Jayden heeft er 3 ofzo onder zijn rechterokseltje, stuk of 6 onder zijn linkerokseltje, en 3 of 4 verspreidt over zijn borst… maar die druppels doen hier dus zijn ding
Hier zijn er ondertussen ook weer meer bij gekomen. Gelukkig allemaal op haar buik, waardoor ze toch altijd wel bedekt zijn. Ze weet dat ze er niet meer aan mag krabben en bij zwemmen probeer ik toch badpakjes aan te doen.
Toch eens gaan navragen naar die creme.
Tussen de billen zelfs.
Wist ook niet dat ze op elkaar konden groeien. Nina haar eerste waren er 3 dicht bij elkaar als een trosje.
Sinds een paar weekjes heeft madam ze ook op 1 arm.
Precies op de exceemplek aan binnenkant van de elleboog.
Moest voor iets anders sowieso naar de huisarts en heb meteen haar arm laten zien. Advies was om niets aan te doen, gaat vanzelf weg na een lange tijd zodra haar lichaam antistoffen heeft gemaakt.
In principe heb ik ook wel oor naar dat Dr. Fix-spul, maar ik vraag mij dan af, omdat ze die antistoffen nog niet heeft aangemaakt, of ze niet op een ander deel van de huid een uitbarsting gaat krijgen :think:
Sinds een paar weekjes heeft madam ze ook op 1 arm.
Precies op de exceemplek aan binnenkant van de elleboog.
Moest voor iets anders sowieso naar de huisarts en heb meteen haar arm laten zien. Advies was om niets aan te doen, gaat vanzelf weg na een lange tijd zodra haar lichaam antistoffen heeft gemaakt.
In principe heb ik ook wel oor naar dat Dr. Fix-spul, maar ik vraag mij dan af, omdat ze die antistoffen nog niet heeft aangemaakt, of ze niet op een ander deel van de huid een uitbarsting gaat krijgen :think:
tja ik weet niet. Xander heeft het al bijna een jaar. Toen kwam het 1e wratje, dat bleven er toen tijdlang 3, maar ineens na de zomervakantie een explosie. Van alles geprobeerd, niets hielp. Maar het was dus wel veel erger geworden. 2 stuks waren ook ontstoken geraakt en die waren groot en pijnlijk geworden.
Maar die Dr Fix helpt dus echt en Xander is ook helemaal blij omdat ie over paar daagjes waarschijnlijk niet meer gestipt hoeft te worden want ze zijn echt nu bijna weg.
Nou ik kwam hier even kijken wanneer ik tips had gevraagd over waterwratjes. Toch al 9 maanden geleden.
Nou ik heb ondertussen de vit c test gedaan, maar dat hielp hier niet. Verder heb ik er niks meer aan gedaan als alleen met een bepaalde antibacteriele creme smeren die ik van de HA heb. Die zorgt er alleen voor dat de bultjes niet gaan ontsteken. Maar mijn ervaring is dat als ze gaan ontsteken, ze daarna wel weg zijn.
Nu de laatste weken verdwijnen al haar grotere waterwratjes. Dus ze heeft nu alleen de kleine nog en dat zijn er nog een stuk of 8 in totaal denk ik. Dus wie weet zijn we er binnenkort wel van af. De kleintjes vind ik ook niet zo storend.
Als je op google afbeeldingen zoekt op waterwratjes zijn er vele ergere gevallen dan die mijn dochter heeft of had.
Pfoe geduld hebben valt niet altijd mee, maar wij zijn er dus hopelijk over een tijdje van af. En als ze eenmaal immuun zijn voor het virus komt het ook niet meer terug gelukkig.
Pe: ja dat spul had ik ook gezien, maar we hebben nu maar besloten om er niks tegen te doen als alleen in de gaten houden. Wassen met betadine shampoo, insmeren met betadine waar nodig. En antibactirele creme van de dokter.
mijn zoon heeft ze ook gehad, onder zijn oksel, arm en zijkant van zijn romp. Wij hebben ook vitamine C pillen gegeven, gewoon van Kruidvat eigen merk. 's Morgens en 'savonds 5 of 6 van die tabletten en het was met een paar maanden helemaal weg. (en hij had er echt veel!)
Ik had wel een zalfje om de jeuk te stillen zodat hij niet ging krabben (want dan kan het gaan ontsteken), maar heb er verder niks aan gedaan.
Het ziet er niet mooi uit, maar het gaat echt vanzelf over. Ik was ook naar de ha geweest, maar die zei dat je er niks aan kon doen. Het gaat vanzelf na een paar maanden tot 1,5 jaar over.
Het is een virus en het gaat over als het lichaam het overwonnen heeft.
De jongste was er overigens binnen no time vanaf :think:
Nou, nu na 2 jaar ben ik dat virus (en anne ook) spuugzat :evil:
We zijn nu 1 aan het aanstippen met duofilm, kijken wat dat doet, en 1 is pas ontstoken en trekt nu weg…er wordt iedere dag betadine opgedaan, maar verder zien we geen verbetering…‘gelukkig’ zitten ze alleen in dr elleboog holte en 3 in haar knieholte aan dr linkerkant. Maar balen is het wel.
Hier zijn er weer ca4 weg en heeft ze er nog een op haar been, een op binnenkant arm, ik denk een of twee op haar buik en een of twee op haar rug en nog twee rond haar oog. Het zou vooral fijn zijn als die rond haar oog weggaan. Het zijn er dus ongeveer nog 8. Hopelijk krijgt de jonste ze niet, maar dat is afwachten.
Wij zijn dus toch maar geduldig geworden en nu gaan ze een voor een uit zichzelf weg. Er blijven nog wel putjes zichtbaar, maar die trekken misschien ook nog wel weg. Zal eens bij mijn nichtje vragen. Haar 2 kinderen zijn er al een hele tijd van af.