Waterpokken of muggebulten? Update 02/07, toch Waterpokken!

@mayo28 wrote:

En toch denk ik dat het waterpokken zijn 8)

Ik denk het dus ook

waterpokken denk ik. Geen muggenbulten in elk geval, die kunnen wel groot en dik worden, maar ik heb ze nog nooit gezien als een soort blaasjes met een gele stip in het midden.

ik zeg ook waterpokken

Hmm, de meningen zijn toch nog aardig verdeeld he, ik twijfel nu ook erg.

als er nu niks meer bijkomen ga ik er maar vanuit dat het muggenbulten zijn geweest.

nog even afwachten dus…

@Esther28 wrote:

Hmm, de meningen zijn toch nog aardig verdeeld he, ik twijfel nu ook erg.

als er nu niks meer bijkomen ga ik er maar vanuit dat het muggenbulten zijn geweest.

nog even afwachten dus…

Dat zegt echt niks hoor.

Luna had er ook maar 10/12 en er is ook niks bijgekomen

En het waren echt waterpokken!!!

haha, nu weet ik het helemaal niet meer!!

ik kan er wel een poll voor aanmaken, volgens mij is het ongeveer fiftie fiftie :mrgreen:

Ja lijkt mij als je het zeker wilt weten

je toch langs de HA moet gaan :wink:

ja daar heb je gelijk in, alleen vind ik dat weer zo overdreven voor 10 bultjes naar de huisarts…

als ze er nou ziek van was, maar niks aan de hand verder…

maar Noa was toen ook niet echt ziek van de waterpokken, alleen zat die er zo erg onder, daar was geen twijfel over mogelijk…

Ik neig ook meer naar muggenbulten…maar als ze gaan springen en er korstjes komen weet je in elk geval zeker dat het toch pokken waren :wink:

o ja dat is ook zo Laura, daar kom ik dan vanzelf nog wel achter!

Maar goed, naar de ha hoef je sowieso niet toch, muggenbult of waterpok hij zal er niets aan kunnen doen :eh:

daarom.

dat schreef ik al eerder, dat je met waterpokken toch niet naar de huisarts gaat :wink:

Dus dat doe ik ook niet hoor

ik schreef ook:

Als je het zeker wilt weten :stuck_out_tongue:

ja precies :lol:

Ik denk waterpokken…het lijkt namelijk precies op littekens van waterpokken die nog op mijn buik zitten van vroeger…

Weet je zeker dat Noa toen waterpokken had ipv mazelen? Omdat je zegt dat het na de BMR prik gekomen was :think:

@Cebe wrote:

Ik denk waterpokken…het lijkt namelijk precies op littekens van waterpokken die nog op mijn buik zitten van vroeger…

Weet je zeker dat Noa toen waterpokken had ipv mazelen? Omdat je zegt dat het na de BMR prik gekomen was :think:

euh, nou ja, zeker weten doe ik het niet, ik heb er nooit aan gedacht dat het iets anders kon zijn :think:

ja het was heel toevallig, net na de BMR prik.

op de foto’s van Noa zijn de pokken al korstjes geworden hoor, daarvoor waren het wel blaasjes.

hoe zien mazelen er eigenlijk uit dan? :shifty:

En zijn ze daar niet veel zieker van?

Mazelen zijn volgens mij “meer” en kleiner maar dat weet ik niet zeker.

Ook maar een hersenspinsel van mij, maar bij een vacinatie wordt toch een heeeeel klein beetje virus ingespoten zodat er daar tegen antistoffen tegen gemaakt worden, misschien was Noa daar erg gevoelig voor?

onze uk heeft ook op sommige muggbulten blaasjes, die later korstjes worden. Ik heb vorig jaar vaak gedacht dat ze de waterpokken zou krijgen, maar telkens waren het van die muggebulten.

Nu eheft ze de waterpokken gehad, en ze heeft weer opnieuw van die muggebulten!

ja dat klopt wel, ze krijgen er een heel klein beetje van ingespoten.

ik heb het de keer erna wel op het cb aangegeven maar ze hebben er niks van gezegd, ook niet dat het wel eens mazelen geweest zouden kunnen zijn.

maar ja, daar kom ik nu ook niet meer achter…

Ik ga toch voor muggebulten.