:inlove: bevallen :inlove:
vertaling mama worden dus liever de bevalling overslaan maar om het 1 te mogen ontvangen zou je het andere eerst moeten doen :think: :mrgreen:
ik had niet door dat het om wensen echt ging… dacht echt dat het ging om iets wat ik zou willen DOEN ofzo ik begin dan even
heel graag even mijn mama trug
heel graag even rust uit de sores waar ik nu in zit en niet uit kom
mijn vriendje beter ( iig geen uitvalsverschijnselen/verlamming krijgen )
ikzelf mama worden
hm t houd eig wle op eig geen grote wensen :think:
onmogelijke wensen:
Een 3 ling krijgen en in staat zijn om 3 lieve meiden elk een kindje te geven, ze verdienen het zo en hebben zo veel verdriet van hun onvermogen zelf mama te worden
Tim :**: Terug bij zijn papa en mama zodat we hem gewoon kunnen zien opgroeien en we gewoon openhartig kunnen praten over 9 kleinkinderen zonder meteen ons hele levensverhaal en dat van de familie er aan uitleg bij te moeten geven
Nog es 1 dag ongestoord kunnen filosoferen met mijn opa (17-07-1912 *13-07-1988)
En in het kader van de meer haalbare doelen…
Gewicht kwijtraken zodat ik een meer acceptabel gewicht en figuur heb en er oud mee kan worden zonder allerlei gezondheidproblemen op de loer. (dus minimaal 40 eraf :shifty: )
Een vouwwagen aanschaffen zodat we heerlijk met ons gezin kunnen gaan camperen
Op vakantie naar de mooie gebieden waar Sissi is opgenomen.
Sparen om over zegge 8 jaar met ons hele gezin in de zomer naar de VS te gaan en daar een rondreis te maken aan de oostkust.
Een tattoo laten zetten… wil dat zo graag, maar mag pas van mezelf als ik die 40 kilo kwijt ben :thumbup:
Als de kinderen ouder zijn, met de camper door Amerika of Australie.
Hebben we zelf al eens gedaan, en dat willen we graag nog eens doen met kinderen, als de portemonnee het gaat toelaten
Verder heb ik eigenlijk geen echte hartewensen… :oops:
Heb al zoveel leuke dingen gedaan
Ben eigenlijk dik tevreden met alles
Een gezond kind op de wereld zetten (en ja, een zoon is inderdaad een wens!)
Desnoods voor een compleet lege zaal één liedje zingen in Koninklijk theater Carré in Amsterdam. :mrgreen: :mrgreen: