wat zouden jullie ooit nog eens dol graag willen doen?

Wat een leuk topic! (Met ook een verdrietige ondertoon voor sommigen… :cry: )

• Ik zou heel graag nog eens terug willen naar Australië om de westkust te bekijken.
  • Ik wil ontzettend graag nog eens mijn eigen bedrijf opstarten.
  • Trouwen. Met alles erop en eraan. :inlove:

Dat is wat me nu zo te binnen schiet. De ‘categorie onmogelijk’ laat ik maar even voor wat het is. :wink:

@marielle wrote:

Ik zou nog een keer Luna :vlinder: willen zien en vasthouden en knuffelen. En zeggen dat ik van haar hou. :cry:

En ik zou heel graag een prive reading met Derek willen hebben.

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Zelfde wens als Mariëlle, alleen dan niet Luna, maar Liv natuurlijk :mrgreen: .

En eh trouwen :dance: !

Nog een keer met dezelfde vent :inlove: en dezelfde band, maar met de vrienden erbij die we nu om ons heen hebben :inlove: .

Denk dat 90% anders is :shifty: .

En onze meiden (die bij ons zijn) als bruidmeisjes :inlove: :inlove: :inlove: , met nog een verrassing in de buik.

En met een iets strakker figuur dan nu, maar dat komt wel ooit een keer…euh hoop ik :mrgreen:

Maar goed, dromen mag he :mrgreen: ?

Ik zou nog dolgraag een keer in de armen van mijn onlangs overleden moeder willen liggen. Even nog een keertje kind zijn en me veilig voelen en van haar willen horen dat ik het goed doe allemaal.

Maar helaas…

Wat ik verder nog dolgraag een keer zou willen is parachute-springen maar ik vind het zoooooooooo eng :oops:

Een wereldreis maken.

Ik wil nog heel graag:

• De naam van mijn ventje laten tattoeren met daarbij 2 vogeltjes (overleden tante en oma) :kaars:
  • Wake-Boarden
  • Op vakantie met een vliegtuig naar een plek met warm weer en zee…Klinkt voor anderen misschien als heel normaal, maar ik heb het nog nooit gedaan.
  • een pleegkindje aannemen

• met een camper door Canada trekken

• duiken

• een gesprek voeren met mijn vader waar ik al 15 jaar geen contact meer mee heb ( wat helaas nooit zal gebeuren omdat hij alcoholist is…)

*- nog een kindje op deze wereld zetten

*- mijn vader en mijn 2 (half)zusjes ontmoeten en van 1 van mijn zusjes haar 2 kindjes… ik heb ze allemaal nog nooit ontmoet en zou dat zo graag willen

• op vakantie met mijn man en zoontje naar Canada en Noorwegen

He topic starter wil je dit nooit meer doen :mrgreen: … dit bericht heb ik een half uur over gedaan met alleen maar :cry: Maar soms is dat wel eens nodig, dus daarom reageer ik wel.

Alle anderen die een droom hebben die niet meer kan of heel moeilijk is :hug:

natas

de ruimte in

en een eigen bedrijf starten

Opnieuw trouwen, maar dan op de manier zoal ik het eigenlijk zelf had gewild

Privé reading met Derek Ogilvie, wil zo graag weten of hij in contact kan komen met mijn paps…en hoe het met hem gaat en wat hij van mijn man en zoontje vindt :cry:

En veel van de wereld zien

een beschuitje eten met Ruben Nicolai :smiley: :smiley: :smiley:

klein … een reis naar schotland… en mischien ook daar wel gaan wonen …

@jacsansil wrote:

klein … een reis naar schotland… en mischien ook daar wel gaan wonen …

Hé lekker ding, woon je nu nog niet ver genoeg :mrgreen: ?

@Marieke_5000 wrote:

Ik zou nog dolgraag een keer in de armen van mijn onlangs overleden moeder willen liggen. Even nog een keertje kind zijn en me veilig voelen en van haar willen horen dat ik het goed doe allemaal.

Maar helaas…

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Mijn moeder leeft nog maar ik zou ook wel graag eens van haar willen horen dat ik het goed doe…

zwemmen met een paard.

echt zwemmen los van de grond in diep water…

Race lessen krijgen van The Stigg (Top Gear) en dan los gelaten worden op de track van TG (in mijn eigen dinky Fiesta!)

• het geluk mogen ervaren van zwanger zijn en een kind krijgen.

• mijn papa nog een keer zien en spreken en knuffelen

• een vrijstaande villa bewonen

• een mooie reis maken. Een maand of 2 lang.
  • Een wereldreis maken
  • Een vakantiehuis bouwen in het buitenland
  • Een stichting opzetten om wensen te realiseren van gehandicapte kinderen/jongvolwassenen en hun ouders :slight_smile:

(Volgorde is willekeurig)

mijn overleden oma willen zien en knuffelen en haar laten zien dat ze 2 achterkleinkinderen heeft gekregen en haar willen vertellen dat ik haar als getuige wilde hebben voor mijn bruiloft maar dat helaas niet hebben kunnen vertellen omdat ze onverwacht overleden was :frowning:

en de opleiding doen als uitvaartverzorger en dat beroep willen uitoefenen.

ooooh mogen we ook ONmogelijke wensen hebben? :mrgreen:

Dan zou ik dolgraag mijn kids aan mijn (overleden) oma’s laten zien.

Dan zou ik graag mijn eerste kindje (MK) hebben leren kennen.

Dan wil ik ook best graag een keer met Chris Zegers naar bed :oops:

Dan wil ik ook de ruimte in

Dan wil ik dat mijn vader weer beter is, zodat hij weer mag vliegen en dat we samen nog zijn hartewens kunnen vervullen (hij wilde ooit naar Rio maar het zal er niet van komen, omdat hij nooit meer mag vliegen)

In de categorie Wellicht Mogelijk Ooit:

-opnieuw trouwen, met dezelfde Erik natuurlijk (in las vegas of op een cruiseschip of op een tropisch strand LOL)

-tien talen tegelijk beheersen

-ooit de scrapbooks voor de kinderen afhebben (ben pas op de 10e pagina van Brents geboorte LOL)

-ik zou dolgraag ooit eens een gewicht van 2 cijfers hebben (daar zit ik al sinds mijn 14 ver boven… :roll: )