Ik zou nog dolgraag een keer in de armen van mijn onlangs overleden moeder willen liggen. Even nog een keertje kind zijn en me veilig voelen en van haar willen horen dat ik het goed doe allemaal.
Maar helaas…
Wat ik verder nog dolgraag een keer zou willen is parachute-springen maar ik vind het zoooooooooo eng :oops:
*- mijn vader en mijn 2 (half)zusjes ontmoeten en van 1 van mijn zusjes haar 2 kindjes… ik heb ze allemaal nog nooit ontmoet en zou dat zo graag willen
op vakantie met mijn man en zoontje naar Canada en Noorwegen
He topic starter wil je dit nooit meer doen :mrgreen: … dit bericht heb ik een half uur over gedaan met alleen maar Maar soms is dat wel eens nodig, dus daarom reageer ik wel.
Alle anderen die een droom hebben die niet meer kan of heel moeilijk is :hug:
Ik zou nog dolgraag een keer in de armen van mijn onlangs overleden moeder willen liggen. Even nog een keertje kind zijn en me veilig voelen en van haar willen horen dat ik het goed doe allemaal.
mijn overleden oma willen zien en knuffelen en haar laten zien dat ze 2 achterkleinkinderen heeft gekregen en haar willen vertellen dat ik haar als getuige wilde hebben voor mijn bruiloft maar dat helaas niet hebben kunnen vertellen omdat ze onverwacht overleden was
en de opleiding doen als uitvaartverzorger en dat beroep willen uitoefenen.
ooooh mogen we ook ONmogelijke wensen hebben? :mrgreen:
Dan zou ik dolgraag mijn kids aan mijn (overleden) oma’s laten zien.
Dan zou ik graag mijn eerste kindje (MK) hebben leren kennen.
Dan wil ik ook best graag een keer met Chris Zegers naar bed :oops:
Dan wil ik ook de ruimte in
Dan wil ik dat mijn vader weer beter is, zodat hij weer mag vliegen en dat we samen nog zijn hartewens kunnen vervullen (hij wilde ooit naar Rio maar het zal er niet van komen, omdat hij nooit meer mag vliegen)
In de categorie Wellicht Mogelijk Ooit:
-opnieuw trouwen, met dezelfde Erik natuurlijk (in las vegas of op een cruiseschip of op een tropisch strand LOL)
-tien talen tegelijk beheersen
-ooit de scrapbooks voor de kinderen afhebben (ben pas op de 10e pagina van Brents geboorte LOL)
-ik zou dolgraag ooit eens een gewicht van 2 cijfers hebben (daar zit ik al sinds mijn 14 ver boven… :roll: )