wat zouden jullie ooit nog eens dol graag willen doen?

Een topic gewoon puur uit nieuwsgierigheid :smiley:

Wat zouden jullie nog eens echt dol graag willen doen??

Wat ik zelf echt doooooool graag zou willen doen, is mee doen met de Parijs-Dakar rally :mrgreen: Dat zou echt een droomwens zijn :mrgreen:

In Australie of hier thuis mijn broer herzien met zijn hele gezin.

Ik heb mijn beide nichtjes en neefje nog nooit ontmoet, dÔt zou ik dolgraag willen, zo hij onze kinderen ook niet… :cry: :-*

Mee doen met Kinderen voor Kinderen :mrgreen:

Leuke vraag…het zijn nog zoveel dingen…

In een kooi het water in tussen de witte haaien :roll:

Safari in een jeep in Zuid-Afrika.

Backpacken in Australië.

Ik zou nog wel een keer in een F1 wagen over een parcours willen rijden.

Ik zou nog een keer willen parachute springen.

En nu stop ik maar anders wordt het lijstje te lang.

Ik wil ooit nog eens naar Australië en dan een reis maken langs de oost-kust. En dan in Melbourne op de set van de serie Neighbours kijken! Die serie volg ik al 15 jaar, lijkt me erg grappig om daar in het echt rond te lopen! :slight_smile:

ik nog een keer naar nieuw zeeland

Kleine dingetjes zijn voor mij momenteel al genoeg…

Zou dolgraag nog een keertje lucas hier te logeren hebben… gewoon weer even ā€˜gezinnetje’ spelen… Ooit zal het voor altijd weer zijn… maar dat voelt zo heerlijk…

Verder goh… ik denk niet verder eigenlijk… :shifty:

hmmm…

moeilijk.

het enige wat me nu echt te binnen schiet (buiten reizen naar een aantal landen, het eventueel vinden van een leuke partner, baren van een zusje enz enz), is het bijwonen van een ayahuasca-ceremonie.

(van wiki: Ayahuasca wordt sinds mensenheugenis door diverse stammen van het Amazoneregenwoud ritueel gebruikt voor reiniging, genezing, voorspelling en toverij. Het wordt gezien als een middel dat de ziel kan bevrijden van het lichamelijke omhulsel om vrij te kunnen bewegen door ā€œandere werkelijkhedenā€ waar ze kan communiceren met haar voorouders. Het is in alle culturen waar het mee geassocieerd wordt een heilig sacrament, bijna altijd van de hoogste orde. Bij verschillende stammen is het ook als initiatie tot wasdom (meestal uitsluitend voor mannen/jongens) rond het 13e levensjaar in gebruik.)

ik ken mensen die zo’n ceremonie hebben gedaan, en het moet enorm heftig zijn, maar ook wonderbaarlijk. ik durf nog niet echt, maar ik hoop dat ik ooit sterk genoeg in mijn schoenen sta om dit mee te mogen maken.

Spelen in een band (gitaar, keybord, drums, moet het alleen nog even leren! :wink: :lol: )

@D. wrote:

Mee doen met Kinderen voor Kinderen :mrgreen:
succes! :wink:

Het klinkt misschien heel stom, maar ik zou dolgraag nog eens ergens goed in willen zijn (dan wel niet de beste).

Ik ben (heel toevallig) van de week begonnen met een hardloop schema… en ik ga eerst voor de 5 km, dan voor de 10 km en dan misschien ooit… voor de halve berenloop?

Ik zou wel willen zwemmen met dolfijnen, maar sinds ik weet dat dit niet goed is voor die diren, dan maar niet

ik wil nog eens in een luchtballon

ik wil nog eens naar mexico, Thailand en cruisen

ik wil (stiekem) nog eens een derde kindje, als ik Erik kan overhalen :angel:

Ik zou héél graag ooit eens gaan tornadojagen in Amerika. Zoooo gaaf!

In de categorie wellicht ooit nog mogelijk:

op safari in de Ngorongoro-krater;

met mijn gezin in een camper touren door Amerika, Australie en Nieuw Zeeland

Duiken / romantisch doen bij de fiji eilanden

Nog een keer trouwen (met dezelfde man) en weer een groot strandfeest geven voor al onze vrienden. En ik wil ook weer in een witte jurk.

In de categorie totaal onmogelijk:

Gezellig Sinterklaas vieren met mijn hele familie en schoonfamilie en vooral dan met de dierbaren die er helaas niet meer zijn. Ik zou ze verwennen met lekkernijen en leuke gedichtjes waarin ik vertel hoe ik ze gewaardeerd heb. En zij kunnen heerlijk genieten van hun kleinkinderen :inlove: :inlove:

Sinterklaas vieren vind ik leuk dus dat wil ik dan ook wel doen met wat andere mensen: Einstein (speciaal voor mjin man), Plato, De originele Sinterklaas uit Turkije, Robin Thicke en Alicia Keyes voor de muzikale aankleding, Leonardo DaVinci, en verder voor wat humor de cast van Friends. Dit naast mijn andere familie en vrienden natuurlijk.

O en Brad Pitt en McDreamy mogen de kadootjes komen brengen :angel:

Verder heb ik niks te wensen hoor.

Ow hahahha Olivia

Love you :inlove: :lol: :mrgreen:

ik zou ooit nog graag iets goeds willen doen, bv ontwikkelings hulp enz…

in het kader van reizen, wil ik graag met kids nog een keer naar afrika!

en ik zou nog heel graag met mijn overleden tante willen praten, maar helaas lijkt me dat onmogelijk :cry:

Ik zou nog een keer Luna :vlinder: willen zien en vasthouden en knuffelen. En zeggen dat ik van haar hou. :cry:

En ik zou heel graag een prive reading met Derek willen hebben.

@marielle wrote:

Ik zou nog een keer Luna :vlinder: willen zien en vasthouden en knuffelen. En zeggen dat ik van haar hou. :cry:

:cry: :hug: :hug: :hug:

nu kan ik zelf niks meer bedenken…tis allemaal zo…aards…als je liefste wens is je :**: kindje nog eens te mogen vasthouden…

dan kan ik alleen maar wensen dat hemel en aarde vernieuwd worden en iedereen hereningd wordt met verloren geliefden :pray:

lekker echt met mijn moeder gaan shoppen…niet even snel omdat ze het eigenlijk niet kan vanwege de pijn…

dus gezellig uren struinen winkel in winkel uit…bakkie tussendoor…

lijkt me zo gezellig he…

dat mis ik…met mijn moeder iets kunnen doen, zonder dat zij pijn heeft.

als ik kon toveren dan toverde ik die pijn weg…