Wat zouden jullie doen?

Mijn punt;



Wat zouden jullie doen als ‘vrienden’ van je foto’s van jou en/of van je kind (in dit geval Sam) op hun hyves hebben staan? En je het liever ziet dat ze die weghalen?



Even korte ‘voorgeschiedenis’. Vrij veel problemen hier in de familie. Waardoor nu het contact met mijn moeder en dr man verbroken is (geen zin om daar nu op in te gaan). Mijn broers kiezen de kant van mijn moeder (ook geen zin om dat uit te leggen) i.e.g. de vriendin van één van mn broers is/was ook een vriendin van mij. Door al die problemen haar al heel lang ook niet gesproken en ik vertik het om de eerste stap weer te moeten zetten. Heb het maar haar dus even helemaal gehad. Maar zij heeft allemaal foto’s van mij en van Sam op haar hyves. Ik zie liever dat ze die weghaalt (heb zelf alle foto’s van Sam ook verwijderd op mn hyves… door al dat geouwehoer heb ik geen zin dat bijv. mn moeder ofzo op mn hyves komt foto’s kijken…)

Maar zouden jullie t gewoon vragen? Met als resultaat dat de ruzie’s nog hoger oplopen? of…

Ik zit me hier gewoon helemaal op te vreten :frowning: Baal zo he!!

Kan je geen bericht sturen naar de beheerders aldaar met het feit dat er ongevraagd foto’s van jou en Sam bij een ander op hun hyvesprofiel staan?

@Charissa wrote:

Kan je geen bericht sturen naar de beheerders aldaar met het feit dat er ongevraagd foto’s van jou en Sam bij een ander op hun hyvesprofiel staan?




Lijkt me inderdaad een goed idee.

Als jij die foto’s er echt vanaf wilt hebben,dan zou ik het gewoon vragen!!! :think:

Ik zou het gewoon vragen in een PB. Gewoon vriendelijk vragen

of ze svp die foto’s van hun site af willen halen. (dat jij dat ook heb

gedaan, dat je achteraf gezien toch liever niet op een openbare

site met foto’s van jezelf en Sam staat)

Ik zou idd gewoon een pb sturen. En als je zelf wel foto s erop wilt hebben, dan kan je dat toch zo instellen wie het allemaal mogen zien. Tenminste dat heb ik wel gedaan, je kan mijn hyves ook alleen maar op als je een vriend van me bent.

Ik zou het gewoon vriendelijk vragen of zij Sam zijn foto`s van haar Hyves wil halen.

En misschien ook gewoon uitleggen waarom jij dat niet wil :think:

Sterkte meis :hug:

yep vriendelijk vragen…

suc6



:hug:

@NoeS & Devi wrote:

yep vriendelijk vragen…

suc6



:hug:




Meer kan ik er ook niet van maken…



Succes

Ik zou het vragen.



Zelf ben ik het behoorlijk zat dat mensen dat doen. Zo heb ik foto’s van mezelf, man en huis bij familie op My Space zien staan en hetzelfde met hyves. Ik controleer het regelmatig en als ik het zie dan zeg ik er wat van. Maar eigenlijk is het belachelijk dat mensen dat ongevraagd doen. Zelf zitten ze er meestal ook niet op te wachten. Was even off-topic. Komt omdat ik er zelf zo van baal! Zo dat ben ik kwijt :mrgreen:



Liefs Moirah

Wij hebben ook van die familie met wie we geen contact meer hebben en dus ook niet willen dat zij foto’s van ons (en vooral van ons meiske) te zien krijgen.

Als ik foto’s tegenkom op andere hyves oid vraag ik die persoon in pb of ze de foto’s weg willen halen of alleen zichtbaar voor vrienden. Doen ze dat niet kun je nog altijd melding maken bij de beheerder.

Succes :-*

wij hbben nu al gezegd dat wij et niet op prijs stellen dat anderen ons kind op et digitale www zetten!!



ook foto’s van onszelf willen we er niet op zonder onze toestemming!!!



k heb nl niet zo heel erg positive ervaringen met foto’s op et web!

Pff geloof dat ik dr dan toch maar een berichtje doe!

Vind dat gewoon moeilijk, wordt namelijk dan behoorlijk gezeik in de familie weer :cry:

Maar goed… na 7 jaar gezeik, ben ik wel wat gewend :wink:

(Al blij dat nu t contact verbroken is, ik eindelijk mn rust gevonden heb! :thumbup:)

Hmmm… De vriendin van mijn exman had ook foto’s van mijn kinderen bij haar op de hyves staan… Vond dat nou ook niet echt nodig en heb gevraagd of ze eraf konden…





Dat was vorig jaar. Inmiddels staan zowel mijn exman als zij tussen mijn “vrienden”… Om de reden dat als je profiel niet zichtbaar is je ook niet kan reageren. Er staan iig geen foto’s meer vd kinderen op!

:hug: :hug:

Ik zou haar idd een pb-tje sturen met het verzoek of ze de foto’s van Sam en jou eraf zou willen halen.

Verder hoef je eigenlijk geen uitleg of er een draai aan te geven, dat is je verzoek en verder niet.



Succes, hopelijk komen snel de 7 gelukkige jaren eraan meis :-* :-*

@Pimpernella wrote:

Wij hebben ook van die familie met wie we geen contact meer hebben en dus ook niet willen dat zij foto’s van ons (en vooral van ons meiske) te zien krijgen.

Als ik foto’s tegenkom op andere hyves oid vraag ik die persoon in pb of ze de foto’s weg willen halen of alleen zichtbaar voor vrienden. Doen ze dat niet kun je nog altijd melding maken bij de beheerder.

Succes :-*




Hier hetzelfde verhaal en ik zou het idd gewoon ook even vragen. Succes ermee!

Heb haar een priveberichtje gestuurd op haar hyves, gister eind van de dag.



Kan zien dat ze al een aantal keer weer online is geweest (op mijn msn, gekeken in mn hyves, was zij ook online) nog geen bericht gehad en de foto’s staan er nog op :think: :?

Vanavond nog eens 1 sturen zou ik doen :think:

En reageerd ze niet contact opnemen met beheerders :think:

Vind t echt vreemd. Ze zit er wel achter (en haar kennende leest ze dr berichten ook want die is helemaal into hyves met k weet niet hoeveel vriendjes etc…) maar nu :think:

(Kan er ook echt boos en verdrietig om worden he! :?)

Net ff aangesproken op MSN, ze zei t berichtje niet gehad te hebben :think:

Nog maar een keer gevraagd. Nu zijn ze eraf… incl. de foto’s waar ik op sta… :? Naja, dan weet ik ook weer genoeg he :wink: :mrgreen: