Goh nou gelukkig maar, ben je daar ook weer af. Kan me voorstellen dat je je er druk om maakt !
gelukkig toch eraf…kan me voorstellen dat het nÃet leuk is (op zijn minst)
als ik foto’s van mijn mannetje ergens anders zou vinden zou ik het ook niet kunnen waarderen. Gelukkig ben ik heel erg dom wat foto’s opladen betreft: het lukt me meestal niet eens. Eén keer op Hyves wel maar dat was denk ik per ongeluk. Nu lukt het iig niet meer. :doh:
@Karin2 wrote:
Goh nou gelukkig maar, ben je daar ook weer af. Kan me voorstellen dat je je er druk om maakt !
Ja precies, Sam eraf, ik eraf… boodschap is duidelijk

Zal dr wel flink ingepeperd zijn door mn moeder en mn broertje :silenced: (hoor namelijk nooit niks meer van haar… tis op t moment echt die tegen die… voornamelijk, met zn allen tegen Anne :silenced: :evil:)
:hug: Wel fijn dat uiteindelijk je doel is bereikt!
Zeker!
Geeft een stukje rust! :mrgreen:
(Al van meerdere mensen gehoord dat ik er rustiger, beter, gezonder etc. uit zie! :thumbup:)
Beter toch meid, je hebt je doel bereikt en nu weer lekker verder… zonder hun! :thumbup:
@Annaatje wrote:
Zeker!
(Al van meerdere mensen gehoord dat ik er rustiger, beter, gezonder etc. uit zie! :thumbup:)
je zag er top uit en je doet het prima met dat prachtige ventje van je :thumbup:
en dat ik niet doorvroeg was ook omdat dit zulke persoonlijke onderwerpen zijn en niet uit gebrek aan belangstelling ofzo.
Ik zou gelijk mijn instellingen op Hyves aanpassen zodat alleen je vrienden alles kunnen lezen /zien en blokeer mensen die je liever niet wilt zien of laten lezen op je Hyves
Nou, zal ik het je sterker vertellen… waarschijnlijk word er hier op KOK meegelezen… (door iemand uit mijn familie) :evil:
Maar daar heb ik nu schijt aan! Ze lezen maar mooi!
@annemarie69 wrote:
@Annaatje wrote:Zeker!
je zag er top uit en je doet het prima met dat prachtige ventje van je :thumbup:
en dat ik niet doorvroeg was ook omdat dit zulke persoonlijke onderwerpen zijn en niet uit gebrek aan belangstelling ofzo.
Thnx :-* Lief van je!
Vond het leuk om ff met je gekletst te hebben! :thumbup:
Fijn dat de foto’s eraf zijn!
Dan lezen ze toch lekker mee. Jij hebt niks te verbergen, dus so what.
hoi
zou haar idd eerst een pb sturen met de vraag.
mocht ze dan niet reageren ofhet nie doen zou ik de beheerders va hyves ff mailen met het verzoek mischien dat die je dan verder kunnen helpen