Wat zou jij doen?

@Ron wrote:

@francis wrote:






Ik heb nog wel een foto om even te laten zien dat de vrouwelijke planten bij goed weer wel degelijk hoog kunnen worden.




Heej buurvrouw, waarom heb jij een foto van mijn tuin gemaakt? :mrgreen:






Ik wist dat jullie gingen verhuizen maar dat je 7000 km verderop ging wonen dat wist ik dan weer niet :lol:





Fai, Ik zie je al rollen :lol:

@bianca&? wrote:



ik ben het met jou eens gewoon de politie bellen want dit kan niet je hebt kinderen en die horen zo iets niet als normaal te zien.



Idd en daar gaat het ook mede om, dat ze dat niet als normaal gaan zien.

Ik ga straks idd de DB bellen, want de honden hebben tot diep in de nacht staan blaffen en vanmorgen om half 7 begonnen ze weer opnieuw.
Ik heb gisteravond ook nog wat water gegeven want mennnnn wat hebben die beesten dorst met dit weer.
Hoop dat ze vandaag toch thuiskomen want het word 30 graden.....

Volgens de woningbouw is het niet meer toegestaan om ook maar 1 plant te hebben dus als ik een melding maken zijn ze hun huis kwijt.

Dus de wet dat je maar 5 planten “mag” hebben is afgeschaft…

Zal per gemeente wel verschillen Rooike…

En dat is dus ook wat ik bedoelde…

Van onder de opiumwet he… ook die 5 planten, als het niet toegestaan is bij de woningbouw zijn zelfs die 5 planten reden om iemand uit te zetten… Volgens mij zelfs een boete eraan, als ze pech hebben…



Nog iets met de dierenbescherming gedaan?

Arme beesten… :hug:

@Rooike wrote:

Volgens de woningbouw is het niet meer toegestaan om ook maar 1 plant te hebben dus als ik een melding maken zijn ze hun huis kwijt.

Dus de wet dat je maar 5 planten “mag” hebben is afgeschaft…




Goed nieuws! Zou direct een melding maken en dan erg blij zijn als ze eindelijk weg zijn. :slight_smile:

Ik heb net via mail naar de DS een waarschuwing gedaan.

Het adres persoonlijk van ene Mark had ik nog van een paar maanden terug, toen zijn ze ook eens komen kijken maar mochten niet naar binnen helaas…



Ben benieuwd wat de woningbouw doet morgen als ze mijn verhaal horen.

Die man van de DS schreef destijds al dat de wietlucht hem tegemoet kwam… Dus tja, nog effe geduld. :mrgreen:

Nou, het gaat erg hard met de planten!

De topjes zitten er al in en zijn al hard aan het groeien… :roll:



De honden lijden honger, 1 hond moet nodig geopereerd worden aan een oog zoals je kan zien en waar blijft de dierenbescherming als je ze nodig hebt???

De buuf heeft de zwarte hond op MP gezet, gratis af te halen.

Ze wil de operatiekosten niet betalen. :roll:



Zo hangen ze dus elke dag continu over mn schutting…

En als ik naar buiten kom blaffen ze hard…











:think:



De honden zijn wel lief hoor daar niet van maar ik begin me zwaar te ergeren dat er niemand op af komt.

Geen woningbouw, geen Dierenbescherming…



Ga nog eens mailen inclusief de foto’s erbij dit keer.

he bah… krijg er gewoon kippenvel van…

en wat kijken ze zielig zeg…



(ze zien er gelukkig niet uitverhongerd uit…)



en ja die wietplantjes… volgens mij mag je er maar 5 in de tuin… :think:

dus ik hoop dat ze er snel werk van maken…



succes… :hug:

@Gab wrote:



(ze zien er gelukkig niet uitverhongerd uit…)


Zal ik effe een foto maken van hun lijf??
Je kan de ribben tellen!! :oops: :cry:

Pfff ze verwaarlozen alle dieren, dus ook het kukelend haantje waar we last van hebben.... :inlove:

Maar ja, zolang de DB niets komt doen of de woningbouw.....

ZEER ZEKER een foto maken van hun lijf , en ook van de achtertuin , je mag je honden de hele dag buiten laten , mits ze schuil mogelijkheden hebben bij warmte of slecht weer dus een hok of een schuurtje ( en geen enkel afdakje of een tuintafel ) , en er MOET ten alle tijden vers water beschikbaar zijn !



als je kan aantonen dat de honden dit niet hebben heb je een goede zaak.



vwb die hond met dat oog , dat is een cherry eye en moet zeker eraan geholpen worden … misschien weet je hoelang de hond er al mee loopt ?

zou ook zeker de dierbescherming bellen/mailen.



moet zeggen de honden (op z’n oog na) zijn ONTZETTEND SCHATTIG :inlove:

maar vind als je een dier (maakt niet uit wat vooreen) koopt je er ook goed voor moet zorgen.



Kinderen verwaarloos je toch ook niet. (vind dieren in zekere zin hetzelfde)

alleen tja niet van mijn bord eten of bij ons in bed slapen (en zijn nog wel wat meer dingen waar ik zo niet op kom :mrgreen: maar jullie snappen wat ik bedoel :wink: )

@Rooike wrote:

Nou, het gaat erg hard met de planten!

De topjes zitten er al in en zijn al hard aan het groeien… :roll:

Ik zou dus, puur om te irriteren, de topjes die aan jouw kant groeien, eruit knippen. :lol: En als je buren toevallig ook nog zicht hebben op jouw tuin, dan zou ik ze goed zichtbaar te drogen leggen. :mrgreen:

Serieus, het is echt vervelend, wat kun je dan opgescheept zitten met je buren zeg. Van die hond zou ik nogmaals melding maken, al vraag ik me wel af of ze wat doen als het geen levensbedreigende situatie is? (Dat weet ik niet, ik heb te weinig kijk op de dierenbescherming.)

@nathaliehvdominique wrote:





vwb die hond met dat oog , dat is een cherry eye en moet zeker eraan geholpen worden … misschien weet je hoelang de hond er al mee loopt ?






Al enkele maanden???

Niet normaal…



De DB is op de hoogte maar het duurt wel lang voor ze zich laten zien zeg!!!



Die grijze is het liefste, die is ook het mooiste!!! :inlove:

En zooooo’n kroelbeest, ze komen echt aandacht te kort.



Vers water???

Pfff dat hebben ze niet eens…

Brokken, zo nu en dan maar ja een beetje water erbij zou ook wel lekker zijn lijkt mij.

De wietplanten zijn nu ineens weg!!!

Ging net buiten kijken en weg is de megaplant!!! :shock:

misschien leest ze mee :mrgreen: :shifty: :shifty:

is oogsttijd waarschijnlijk :wink: